sobota, 30 stycznia 2016

Seksowna bielizna na każdą z nas.

Zbliżają się Walentynki i większość z nas przygotowuje się do tego święta chociaż...miłość możemy i powinniśmy okazywać sobie na co dzień, prawda?
W ten dzień otaczają nas czerwone serduszka, baloniki, bukiety a wieczorem kobiety w pięknej bieliźnie. Ale taka bielizna powinna towarzyszyć nam cały rok i dziś zaprezentuje Wam sklep, w którym możemy zaopatrywać się cały rok. Zobaczycie też mnie...
http://www.sklep-biustonosze.pl/

Sklep specjalizuje się w sprzedaży bielizny dla kobiet. W asortymencie znajdziemy biustonosze, stroje kąpielowe, bieliznę damską  a także seksowną bieliznę erotyczną.
Więcej o sklepie oraz pięknej bieliźnie możecie poczytać tu >KLIK< 
A co ja wybrałam ze sklepu...


Coś delikatnego, w kolorze białym...


  ...delikatnie prześwitujące (w niektórych miejscach), zawiązywane na szyi...


 ...pięknie zapakowane i w dużym rozmiarze ;) Tadam...


Zanim się pokażę w tej sukieneczce trochę o niej napiszę.
Opis ze strony:
Delikatna sukieneczka wykonana z miękkiego, elastycznego materiału, co zapewnia wygodę i komfort noszenia. Gładki lekko prześwitujący materiał delikatnie przysłania piersi i biodra co jest alternatywą dla bardziej nieśmiałych pań. Brzuch ozdabia fantazyjny wzór z motywem roślinnym. Sukienka wiązana jest na szyi co ułatwia dopasowanie głębokości dekoltu i długości sukieneczki.

Sukieneczka fajnie prezentuję się również na dużych kobitkach ;) dzięki wiązaniu na szyi mogę ją dopasować tak jak chcę.Bardzo przyjemny i delikatny materiał sprawia, że noszenie tej sukieneczki jest przyjemne. Odkryte plecy i wzór od brzucha do piersi dodaje tej bieliźnie seksapilu.


A tak wyglądam ja w częściach ;)



...i tylko tyle Wam pokażę na więcej się wstydzę ;)

Sukieneczki dostępne w kilku rozmiarach i kolorach >KLIK<

Jak Wam się podoba sukienka? Lubicie taką bieliznę do spania?

37 komentarzy:

  1. super :) muszę zajrzeć na stronę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę duży wybór, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

      Usuń
  2. Ale Ci Zazdroszczę :) Piękna :) i wygląda na baaardzo mięciutką :)lubię spać w takich albo podobnych sukienkach tylko, że latem ;) bo teraz to zimno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się z Tobą :) Też zimą wole ciepłe piżamki :)

      Usuń
  3. Mam sporo "sukieneczek nocnych", tej prezentowanej przez Ciebie jeszcze nie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna!!! Muszę ją mieć, dziękuję za informację, nie wstydź się, z fragmentów widać, że wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika pokazałam najlepsze fragmenty ;) A tak serio reszta prześwitywała i nie wypadało pokazywać :)

      Usuń
  5. Osessive :) Ode mnie chyba też dostałas coś tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą bieliznę, mam kilka zestawów. Zawsze kupuję z II serii, że niby mają uszkodzenia, ale nigdy nie trafiło mi się z wadą, a miałam w niższej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę to dobry pomysł aby kupić coś fajnego i nie drogo :)

      Usuń
  7. Fajnie podkreśla talię. Ja muszę mieć spodenki, inaczej czuję się niekomfortowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą też częściej śpię z zakrytym dołem ale latem nie :)

      Usuń
  8. Po pierwsze plus za to,że odważyłas się w nim pokazać:)
    Co do takiej bielizny, znam sklep. Wybrałaś łagodniejszą opcję z reszty :)
    ________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) starałam się pokazać chociaż cząstkę ;)

      Usuń
  9. Wygląda bardzo ładnie :)Sama raczej do spania preferują luźniejsze ubrania ;) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to różnie. Lubię ciepłe piżamki ale też i takie koszulki :)

      Usuń
  10. Ja nie lubię takich wzorów wolę gładkie tkaniny w nich czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wzór, a tkanina idealna do podkreślenia kobiecych kształtów i walorów naszej sylwetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bardzo sukieneczki i wszelkie koszulki do spania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak się ma taką figurę jak Ty - można zaszaleć ;) gruszki mają gorzej..

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie cuda do spania i w swojej garderobie tez mam pare slicznosci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa bielizna :-) ´

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejszy kolor to ten czerwony. Szczególnie rozmawiając o bieliźnie. Uważam, że kobiety powinny nosić czerwony a facet..jak facet. Czarny. Bielizna to rewelacyjny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  18. Marki Obsessive nie trzeba przedstawiać :) https://www.kontri.pl/pl/producers/obsessive-1308137371.html Kostiumy, przebrania czy pikantne koszulki warto mieć w swojej garderobie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)