poniedziałek, 25 stycznia 2016

Matematyka z uśmiechem. Zbiór zadań z matematyki. Klasa 1 i 3.

Matematyka...moja największa zmora w szkole. Nigdy jej nie cierpiałam. Teraz gdy mój syn poszedł do szkoły matematyka znów powraca. Co prawda 1 klasa to nic trudnego ale trzeba podejść do niej tak by syn ją polubił.
I tu przychodzą z pomocą kolejne książki od Wydawnictwa Niko. Zapraszam serdecznie :)




To zbiór zadań dla ucznia klasy pierwszej szkoły podstawowej. Została opracowana zgodnie z nową podstawą programową. Może służyć pomocą w czasie zajęć szkolnych lub być wykorzystywane do pracy samodzielnej w domu. Zbiór zadań pogłębi i utrwali posiadane wiadomości i umiejętności, rozwinie i usprawni „myślenie matematyczne”, nauczy wykorzystywać posiadaną wiedzę w praktycznym działaniu, przygotuje do klasy drugiej.


Książka bardzo nam się z synem spodobała. Wiele ciekawych zadań z treścią zainteresowało moje dziecko i z chęcią je wykonywał. W książce mamy 110 zadań oczywiście na początku łatwiejszych a z czasem coraz trudniejszych.



Informacje ze strony:
autor:  Elżbieta Jardanowska
cena:14,99 zł
ilość stron:64 stron
format:195 x 275 mm  
oprawa:miękka
Książeczka do kupienia tu >KLIK< 


 To książka dla ucznia trzeciej klasy szkoły podstawowej zawiera szereg zadań tekstowych, które utrwalają i wykorzystują w praktyce wiedzę zdobytą w szkole. Pobudzają do myślenia, ćwiczą analizowanie i wnioskowanie niezbędne przy rozwiązywaniu zadań z treścią.
Umieszczone w zbiorze zadania, o różnym stopniu trudności, oparte o nową podstawę programową i wykraczające poza nią pozwolą skutecznie zrealizować założone cele.

  
Tu niestety dużo nie napiszę, ponieważ zadania w niej umieszczone muszą poczekać aż syn pójdzie do klasy trzeciej. Sprawdzałam czy jeszcze będę potrafiła pomóc dziecku przy tych zadaniach i na szczęście jeszcze tak - więc chyba nie będzie tak źle ;)
W książce umieszczony jest 80 zadań o różnym stopniu trudności. Są również zadania oznaczone *, które wykraczają poza program.




Informacje ze strony:
autor:  Elżbieta Jardanowska
cena:14,99 zł
ilość stron:64 stron
format:195 x 275 mm  
oprawa:miękka
Książeczka do kupienia tu >KLIK<

Podsumowując książki "Matematyka z uśmiechem" są świetną pomocą w nauce matematyki naszych dzieci - uczniów klas pierwszych i trzecich.
W sprzedaży również z tej serii zbiór zadań dla klas drugich.

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Niko (klik w baner). A u mnie wkrótce kolejne recenzje książek tego wydawnictwa.

http://wydawnictwoniko.pl/



13 komentarzy:

  1. To jeszcze nie dla moich szkrabów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiałam matematykę, moja córka wręcz odwrotnie.
    A książeczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zakupię je dla brata :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi matematyka była obojętna. Nie darzyłam jej wielką sympatią ale mogła być. Książeczki z NIKO są chyba najlepszymi takimi na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te ksiazeczki, dziecko zrozumie ze nauka to tez frajda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam matematykę uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne książeczki, zdecydowanie mogą ułatwić naukę matematyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem zaskakujesz mnie nowościami w ofercie wydawnictwa NIKO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze byłam noga z matmy ;p z takimi książeczkami sama przyjemność się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze uwielbiałam matematykę. Jako dziecko z wielką przyjemnością rozwiązywałam takie zadania.

    OdpowiedzUsuń
  11. To byłoby dobre dla mojej podopiecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stara jestem a wciąż podobają mi się takie książeczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)