czwartek, 14 stycznia 2016

Ltp Pharma - spray do ust z srebrem koloidalnym

Dziś chciałabym Wam przedstawić produkt  przeznaczony do higieny jamy  ustnej od LTP Pharma. Zapraszam...


 
Opis:
Spray ze srebrem koloidalnym do higieny jamy ustnej i świeżego oddechu. Unikalny skład sprayu pozwala efektywnie redukować rozwój niepożądanych mikroorganizmów w jamie ustnej, które przyczyniają się do powstawania płytki nazębnej. PARADONT ogranicza także powstawanie kamienia nazębnego oraz rozkładanie się resztek jedzenia. Spray neutralizuje również nieprzyjemny zapach z ust, pomaga zmniejszyć krwawienie dziąseł oraz ogranicza powstawanie próchnicy. PARADONT jest szczególnie wskazany dla osób podatnych na powstawanie próchnicy, osób noszących stałe aparaty ortodontyczne oraz osób palących. Może być stosowany przez kobiety w ciąży. Wyprodukowano w Czechach.


PARADONT należy stosować 1-3 razy dziennie. Dla najlepszych efektów używać po szczotkowaniu zębów, a także po posiłku lub papierosie. Dla odświeżenia oddechu można stosować w dowolnym momencie w ciągu dnia. Przed użyciem wstrząsnąć.


 Produkt umieszczony w szarym kartoniku. W środku mieści się plastikowa buteleczka z przezroczystym płynem. Spray bardzo łatwo dozujemy. 
Preparat jest o zapachu delikatnej mięty.
Świetnie nadaje się do odświeżania oddechu. Nie wiem jak po papierosach bo nie palę.
Dodatkowo po półtora miesięcznym stosowaniu produktu, dwa razy dziennie zauważyłam dużo mniejsze krwawienie dziąseł. Co do kamienia nazębnego na zębach nie zauważyłam znacznej różnicy.


Muszę przyznać, że bardzo polubiłam ten preparat dla świeżego oddechu. Fajna mała (100ml) poręczna buteleczka bez problemu zmieści się do torebki damskiej jeśli potrzebujemy odświeżyć oddech w ciągu dnia.
Cena standardowa 36,00zł


Tradycyjnie zapraszam Was na stronę LTP Pharma (klik w baner)

https://www.ltp-pharma.pl/


Znacie ten preparat? Lubicie używać takie produkty do odświeżenia jamy ustnej?

30 komentarzy:

  1. Też testujemy :) Fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to zupełna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie testuję. Uważam że jest produkt zdecydowanie jest dobrym rozwiązaniem dla tych , którzy palą. Na pewno przyda im się taki produkt, choć dla niepalących również odpowiedni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię to długotrwałe odświeżenie oddechu na długo po nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba jednak pozostanę przy gumach do żucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, ze mnie nim zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam gum do żucia ;) Tego typu spray kupiłam raz, z ciekawości ale jakoś nie wzbudził we mnie emocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda, ale troszkę drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. po raz pierwszy spotykam sie z takim produktem.. może warto spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie znam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o nim nie słyszałam, ale przyznam że mocno mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również posiadam i lubię ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny produkt, bardzo go polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy produkt. Fajnie, że można sięgnąć po niego w dowolnym momencie, a nie ma takich ograniczeń jak w przypadku stosowania tradycyjnych płynów do płukania gdzie maksymalnie powinno stosować się go dwa razy dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie psiukacze do ust :-) a bloga oczywiście obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam produktu, ale dla osób palących świetna alternatywa dla gum.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak przeczytałam "spray do ust" myślałam, że to jakiś błyszczyk do ust w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat kilka dni temy byłam u dentysty i wróczyłam z woreczkiem różnych produktów do higieny jamy ustnej. Teraz zwraczam uwagę na takie rzeczy i chętnie zapoznaję się z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę ten produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze o tym nie słyszałam. Zapraszam na www.zdrowonaturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)