niedziela, 24 stycznia 2016

Jak odświeżyć klimat w sypialni?

W łóżku spędzamy sporo czasu nie tylko na spaniu ;) Kto z Was lubi spać, leżeć w pięknej pościeli? Chyba wszyscy, prawda? Ale gdzie znaleźć dobrą pościel w sklepie stacjonarnym, w internecie? Sklepów z pościelą jest mnóstwo. Ja dziś przedstawię jeden z nich i piękną pościel właśnie z tego sklepu.


Galeriaposcieli.pl to sklep, w którym mogą Państwo zakupić pościele, kołdry, poduszki, prześcieradła i dużo więcej. Kierując się utrzymaniem najwyższej jakości oferowanych towarów w naszym asortymencie znalazły się kołdry antyalergiczne, puchowe oraz wełniane. Oferujemy pościele 3D, pościele bawełniane, pościele dziecięce. 

Pokaże Wam moją pościel 3D ekskluzywną i elegancką wykonaną z 100% bawełny z splotem satynowym.


 







Pościel bawełniana przedstawiająca polną drogę otoczoną trawami, a w tle duże drzewo, wszystko utrzymane w kompozycji z przewagą koloru fioletowego. Nie wiem jak Was ale mnie wzór zauroczył.
Mojemu mężowi spodobał się tak ten kolor, że w ostatniej chwili zmieniliśmy koncepcję kolorów w naszej przyszłej sypialni. Domyślacie się na jaki?  ;)
Na komplet składa się poszwa: 160x200cm oraz 2x poszewki: 70x80cm. Całość zapinana na zamki błyskawiczne.



Pościel w dotyku bardzo mięciutka, a pod palcami wyczuwalny jest delikatny meszek. Ma przepiękne żywe kolory, które próbowałam pokazać na zdjęciach. Jak zapewnia producent pościel można prać w 60 a nawet 80 stopniach bez ryzyka iż pościel straci swe kolory lub zmianę kształtu. Ja pierwsze pranie wykonałam w 40 stopniach a pościel wygląda idealnie.
Produkty, które kupimy w sklepie Galeria pościeli są produktami polskimi.

Zapraszam Was do sklepu Galeria Pościeli, gdzie znajdziecie naprawdę duży wybór pościeli różnego rodzaju oraz wszystko inne co przydatne w naszej sypialni. (klik w baner)


http://www.sklep.galeriaposcieli.pl/
 

Jak Wam się podoba moja pościel? Znacie sklep Galeria Pościeli?

43 komentarze:

  1. NIe znam tego sklepu. Zaraz do niego zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik :) I nastrój w sypialni cudaśny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna.Ja jednak mam sprawdzoną i kupuję pościel w lidlu,ma bardzo dobrą jakość w stosunku do ceny.
    Wiem...wiem,nie ma w lidlu pościeli 3d ale ja takiej poprostu nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, będę oglądać, jestem na kupnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam sklepu. Pościel jest piękna. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w pościel 3D w tygrysy, tylko jedno mi w niej nie pasuje - strasznie jest wygnieciona po praniu. Mój mąz preferuje pościel flanelową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta w temperaturze 40 stopni nie. Nie wiem jak w wyższej temperaturze.

      Usuń
  6. Ja pościel kupuję w sklepach stacjonarnych . Tam mam możliwość pomacać, pooglądać na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekna pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje klimaty. Lubie beze, czerń, biel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda miałam mieć szarą sypialnie ale teraz będzie w połączeniu z fioletem ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam ! Tylko u siebie w innych odcieniach- ale cos na pewno w sklepie znajdę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna pościel i te kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to tylko w lidlu badz jysku kupuje, mam takie zboczenie ze zanim kupie najpierw dotkne by sprawdzić czy mi pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio inwestuje w pościele z modnaposciel :) ! Są genialne i wzory bardzo niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pościel. Pierwszą pościel 3D dostałam kiedyś od teściowej. Teraz bardzo często wracam do takich wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś podobały mi się takie pościele, teraz stawiam na jakieś wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od kilku lat kupuję pościel z Tchibo z ekologicznej bawełny. Jest naprawdę świetna jakościowo i nie spiera się kolor, a skóra oddycha podczas snu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pościel 3D, czarną w czerwone róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna pościel i przede wszystkim w 100% bawełniana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten wzór, byłam na stronie i chyba nie wiedziałabym co wybrać. Wszystkie są bossskie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pościel zdecydowanie pasowałaby do mojej sypialni, więc ściągaj, rozciągaj bo ja potrzebuję większej, pakuj i wysyłaj ;D adres już teraz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny wzór :D chętnie sama bym taką kupiła

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolory i wzór! Muszę chyba zacząć swoje przygody odświeżaniem sypialnianego anturażu i pościelą 3d :) Marzy mi się jakaś piękna bałtycka plaża z bialutkim piaskiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)