poniedziałek, 11 stycznia 2016

Chłodzący krem konopny Cannabis

O kremach konopnych pisałam już wam dwa razy ;) 
Rozgrzewający >klik< relaksujący >klik<
A dziś pora na chłodzący. Tak wiem, to nie ta pora, bo zimno na zewnątrz...ale do masażu świetnie się nadaje. Zapraszam do czytania. 




 Krem zawiera 5% oleju z nasion konopi siewnej (Cannabis Sativa). Substancje czynne zawarte w produkcie przynoszą uczucie orzeźwiającego chłodu i relaksacji. Po zastosowaniu przyjemny efekt chłodzenia utrzymuje się długo po aplikacji, przynosząc ulgę w miejscu stosowania. Krem bardzo dobrze się wchłania, nie brudzi ubrań, nie pozostawia uczucia lepkości. Produkt nie zawiera sztucznych substancji zapachowych. Produkt został przetestowany dermatologicznie. Wyprodukowano w Czechach.
Więcej informacji >klik<


Substancje czynne w kremie chłodzącym: Olej z konopi, Mięta pieprzowa, Mentol.


Ostatnimi czasy chodzę jakaś połamana. Kark sztywnieje mi okropnie i zastanawiam się czy to wina złego spania cy może czegoś innego. Smaruje mój obolały i zdrętwiały kark właśnie tym kremem i rezultat jest bardzo dobry. Od 3 tygodni ból nie powrócił...do dzisiaj ale kark znów nasmarowany :)
Znalazłam dla niego również świetne zastosowanie do moich czasem obolałych  stóp. Lubię chodzić w szpilkach nawet zimą ale czasem nogi się buntują, stopy bolą niemiłosiernie ( nie cierpię tego pulsującego bólu) smaruje stopy kremem chłodzącym i efekt jest świetny. Znika uczucie zmęczonych, obolałych nóg.


Czuje, że latem kiedy moje stopy przestaną marznąć ten krem będzie w codziennym użytku.
Zapach kremu tak jak poprzednich typowo kamforowy zapach, chociaż w tym jest łagodniejszy i daje się wyczuć mięte co dla mnie już jest bardziej przyjemniejsze.


Opakowanie mieści w sobie 250 ml kremu co starczy na bardzo, bardzo długo gdyż jest bardzo wydajny. Dodatkowo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.


Polecam wszystkim na obolałe stopy,  przynosi naprawdę świetne ukojenie.
I oczywiście zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu jeśli jeszcze tego nie zrobiliście :)

https://www.ltp-pharma.pl/

Stosowaliście ten krem? Jak się u Was sprawdził?

26 komentarzy:

  1. Niestety nie lubię efektu chłodzącego, nawet latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chociaż jestem zmarzluchem to czasem lubię ten efekt a tu jeżeli pomaga w działaniu to jestem go w stanie zaakceptować całkowicie.

      Usuń
  2. Bardzo go polubiłam, faktycznie latem spisze się jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie kiedy lato gorące a nogi zmęczone i obolałe.

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam przyjemności go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam takich produktów, bo zazwyczaj przynoszą jedynie pozorną ulgę, a po minucie, kiedy efekt chłodzenia przestaje działać - mija też przyjemne uczucie. Ale skoro z tym jest inaczej... Trzeba spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu faktycznie jest inaczej bo ma się uczucie jak przy maściach przeciwbólowych, że efekt utrzymuje się bardzo długo albo nie powraca wcale.

      Usuń
  5. Ja akurat za efektem chłodzącym delikatnie mówiąc nie przepadam, ale sam pomysł na konopne kosmetyki jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale bardzo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię chłodzenia, bo zawsze mi zimno :) ale.. te produkty przyznam są intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam jeszcze tego produktu. Zimą najczęściej sięgam po maści i kremy rozgrzewające. Latem na pewno jednak wrócę do Twojego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem krem faktycznie będzie cieszył się dużym powodzeniem.

      Usuń
  9. uwielbiam kosmetyki tego typu bo działają

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam.krem rozgrzewający, ale marzy mi się ten chodzący :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgrzewający też jest świetny, chociaż ten bardzo polubiłam.

      Usuń
  11. Też testujemy :)

    Fajny jest,mi przypasował :) tylko zapach nijaki :/

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wydaje się być najbardziej łagodny dzięki mięcie :)

      Usuń
  12. Nie słyszałam o tej marce, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem taki chłodzący krem idealnie sprawdzi się latem, na opuchnięte kostki.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny krem, musze go sobie zapamiętać bo na lato będzie idealny do stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)