piątek, 15 stycznia 2016

Nowe smaki czekolad. Która wygra?

Witajcie kochani :) Jakiś czas temu dostałam się do testów z Biedronką. Tym  razem grupa 1000 osób mogła wybrać nowy wariant czekolady, która pojawi się w sprzedaży w tym właśnie sklepie.


Strona zmieniła soje zasady i tym razem nie liczy się kto pierwszy ten lepszy lecz odpowiedź na pytanie oraz miejsce w rankingu, ale o tym poczytacie na stronie >KLIK<
Do testów otrzymaliśmy 5 smaków czekolad:
- czekolada mleczna z nadzieniem o smaku truflowym i śliwkowym
- czekolada mleczna z nadzieniem o smaku toffi i bananowym
- czekolada mleczna z nadzieniem o smaku migdałowym i pomarańczowym
- czekolada mleczna z nadzieniem o smaku orzechowo-mlecznym i karmelowym
- czekolada mleczna z nadzieniem o smaku mlecznym i truflowym


Były święta  więc testowanie odbywało się w większym rodzinnym gronie. Muszę przyznać, że każdy ma inne gusta i wybrał inną czekoladę ;)


Napiszę Wam ogólnie każda czekolada składa się z dwóch warstw twarde i płynne nadzienie.





Ostatecznie według całej rodziny wygrała u nas czekolada o smaku mlecznym z nadzieniem truflowym.

A u Was, która czekolada wygrała?

26 komentarzy:

  1. Wybrałabym właśnie tą czekoladę czekolada mleczna z nadzieniem o smaku mlecznym i truflowym.
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie wypróbowała tę bananową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie startowałam tym razem :) Ale jak widzę wybór różnych smaków był spory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same smakowite smaki, dla mnie ciekawy jest migdał z pomarancza :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania ! przede wszystkim smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno się skończyły...pozostało wspomnienie i zdjęcia :)

      Usuń
  6. U mnie żadna niestety, bo nie testowałam :) le normalnie to uwielbiam Alpen Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie znam, ale chętnie sprawdzę smaki: mleczna z nadzieniem o smaku orzechowo-mlecznym i karmelowym oraz mleczna z nadzieniem o smaku mlecznym i truflowym :) pewnie pyszne ;) uwielbiam czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie załapałam się do testów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi niestety nie udało się załapać do testów :( ale mam nadzieję że czekolada smakowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie.. przepadłabym i zjadła wszystko sama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też od razu pomyślałam o truflowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym miała trudny wybór :-) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile słodkości, chętnie wypróbowałabym każdą z nich

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie jadam czekolady jako czekolady, mąż ma swoją ulubioną, więc dobrze, że nie testowaliśmy czekolad, bo byśmy mieli trudny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mam ochotę na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekolada mleczna z nadzieniem o smaku toffi i bananów <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj kusisz tą czekoladą i różnorodnością smaków. Wystawiasz moją silną wolę na pokuszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ja nie przepadam za truflami ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zjadłabym wszystkie ;) Nie wiem jak w innych Biedronkach, ale u mnie nie ma za dużego wyboru jeżeli chodzi o czekolady. Przydadzą się jakieś nowe. Szkoda tylko, że białej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta sama jest u mnie faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bananowa wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)