wtorek, 5 stycznia 2016

Nowe książeczki z Bajdaraj

O książeczkach tego wydawnictwa pisałam już Wam wiele razy. Przez ten czas mój syn pokochał je.
Jeszcze rok temu czytałam mu książeczki tego wydawnictwa a dziś to syn czyta mamie...






 Dziś przedstawię Wam dwie nowe książeczki...

O pingwinkach i ciepłych krainach

FORMAT: A 155 x 155, 
OBJĘTOŚĆ: 16 stron, 
OPRAWA: miękka, lakier wybiórczy

 

 O wróżce psotuszce


FORMAT: A 155 x 155, 
OBJĘTOŚĆ: 16 stron, 
OPRAWA: miękka, lakier wybiórczy





Obie książeczki to prześlicznie ilustrowane książeczki pisane w formie wierszowanej bajeczki. Przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym ale na naszym przykładzie mogę śmiało napisać, że również i dla starszych dzieci. Każda bajeczka zawsze ma na końcu jakiś morał co jest bardzo pouczające dla naszych dzieci.
Przyznam szczerze, że mam do tych wszystkich książeczek sentyment. Kiedy syn poznawał literki książeczki były z nami, kiedy poznał już wszystkie literki książeczki były z nami, kiedy uczył i wciąż się uczy czytać książeczki są nadal z nami...
Dzięki pięknym bajeczkom  książeczki przypadną do gustu dziewczynkom i chłopcom.
Cóż mogę więcej napisać... po prostu trzeba mieć chociaż jedną książeczkę Wydawnictwa Bajdaraj w domu, wtedy na pewno zachwycicie się nimi tak jak my :)
Zapraszam na stronę gdzie możecie zapoznać się z ofertą wydawnictwa.

http://www.bajdaraj.com/

12 komentarzy:

  1. Faktycznie idzie się zakochać w tych książeczkach. Ilustracje przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wydawnictwa jeszcze nic nie mamy ale jak widze wszystko przed nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te książeczki, my też mamy kilka takich, które są z nami od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne dla siostrzenicy mojego chłopaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie książeczki. Za moich czasów takich nie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te książeczki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też bajeczki były i są fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy zaciekawiłyby moją córcię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)