piątek, 8 stycznia 2016

Balsam do paznokci 2x5

Uwielbiam mieć długie paznokcie wtedy tak pięknie się prezentują pomalowane. Do tego dłonie są smuklejsze i nagle trach paznokieć się łamie...
Och nie cierpię tego strasznie. Tu z pomocą przyszedł balsam do paznokci 2x5. Jak myślicie sprawdził się?



  • Wzmacnia giętkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie
  • Stymuluje wzrost silnych paznokci
  • Odżywia paznokcie zniszczone i przywraca im połysk
  • Wygładza skórki otaczające paznokcie


Balsam przeznaczony do paznokci giętkich, łamliwych, rozdwajających się.
Paznokci wysuszonych i matowych, zniszczonych przez stosowanie zmywacza i lakieru oraz do skórek uszkodzonych przez manicure.

Stosowanie: Balsam wcierać w płytki paznokci szczególnie u nasady i otaczający je naskórek.


Balsam zamknięty w małym plastikowym pudełeczku (słoiczku) o pojemności 4,5 grama. Szata graficzna bardzo prosto w przyjemnych kolorach.
Zapach...hmm jak dla mnie taki kremowy do niczego nie podobny. Konsystencja dosyć gęsta ale bardzo łatwa do nałożenia na paznokcie i wokół nich. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.
No a jak z tym działaniem? Balsam stosowałam przez ponad miesiąc czasu (w miarę regularnie) raz dziennie. Moje paznokcie są z tych giętkich i tu zauważyłam dużą poprawę - stały się twardsze. Przez ten okres czasu nie złamałam ani jednego paznokcia. Co do wzrostu paznokci to jest mi ciężko określić czy rosły szybciej niż przed smarowaniem balsamem.
Składniki aktywne:
Wosk pszczeli, ekstrakt z kopru , skrzypu i ostropestu, olej rycynowy, oliwa, D-pantenol, aminokwasy keratyny, witamina C, witamina E, ß-karoten

Składniki INCI:Aqua, Petrolatum, Cera alba, Ricinus Communis oil, Isopropyl Myristate, Propylene Glikol, Polyglyceryl-3-Distearate, Gliceryl Stearate, Olea Europaea oil, Cetyl Alcohol, Equisetum arvense & Anethum Graveolens & Silybum Marianum extract , Hydrolyzed Keratin,  Panthenol, Cholesterol, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Beta-Carotene, Ascorbic Acid,  Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Cinnamyl Alcohol, Eugenol, Geraniol, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellal, Limonene, Alpha Isomethyl Ionone., Perfume

Podsumowując za niecałe 10 złotych warto zakupić ten balsamik dla wzmocnienia paznokci i poprawę ich kondycji.


Znacie ten balsam do paznokci? Jakie u Was przyniósł efekty?


27 komentarzy:

  1. Znam go, tylko czasu nie mam żeby opisać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe znam go, a właśnie mi się złamał pazurek na serdecznym palcu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej zależy na nawilżeniu skórek, które są w opłakanym stanie. Jak się sprawdził w tej kwestii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi tu się wypowiedzieć bo ze skórkami nie miałam problemu. Smarowałam przy skórkach i na pewno są wygładzone.

      Usuń
  4. Nie znam go, wolę olejki z pędzelkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale na szczęście moje pazury nie potrzebują wzmacniaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, ciekawy produkt, jednak na hybrydach nie da się go stosować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go,ale mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tego nie znam, ale lubię takie gadżety ;) myślę, że się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że nie bubelek a działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie działa na skórki, zmiękcza przede wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda zachęcająco, a z racji moich niezbyt mocnych paznokci, na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale z chęcią poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje pazurki są mocne same z siebie i szybko rosną a nawet za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja - od kiedy regularnie maluję paznokcie - nie mam w sumie z nimi żadnego problemu :) ale o balsamach do panokci wcześniej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię nawilżać moje paznokcie oliwą z oliwek z dodatkiem soku z cytryny. Dość dobrze znana metoda, a efekty naprawdę bardzo fajne. Paznokcie się nie łamią, są nawilżone i wzmocnione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na początku pomyslałam że to do ust ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam go..taki sobie chociaz względnie fajny skład i oczekiwania miałam duze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten balsamik i również dobrze się u mnie sprawdził :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam, ale z chęcią poznam. gdzie kupić?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam produkt o podobnym działaniu z firmy Silcare - masełko do manicure. Również polecam ten produkt, niedługo u mnie na blogu recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też go mam i lubię :) Utwardza i nabłyszcza oraz natłuszcza płytkę i to bez podraznień i uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba muszę sobie takie sprawić. Moje pazurki są takie słabe... ;(
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie bardzo dobrze się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wypróbować i odżywić trochę paznokcie. Bo się strasznie łamią:0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)