niedziela, 31 stycznia 2016

Nowe pozycje Wydawnictwa Niko.

Witajcie :) Dziś chciałabym po raz kolejny przedstawić Wam kolejne, bardzo ciekawe książeczki dla najmłodszych od Wydawnictwa Niko.




Zanim będę uczniem
 Zabawy usprawniające grafomotorykę.
Małgorzata Podleśna


Książeczka przeznaczona dla dzieci w wieku 5 -6 lat ale myślę, że i młodsze dzieci ta pozycja zainteresuje. Znajdziemy w niej ćwiczenia, które usprawnią w przyszłości naukę pisania.



 Rysowanie po śladzie, kolorowanie czy rysowanie szlaczków to nieodzowny element przygotowania naszych dzieci do szkoły.

Informacje ze strony:
autor: Małgorzata Podleśna
cena:9,90 zł
ilość stron:48 stron
format:285 x 205 mm  
oprawa:miękka
Książeczka do kupienia tu >KLIK<


Wesołe szlaczki - buźki, kreski i zygzaczki
5 -6 lat
Katarzyna Siedlanowska


Książeczka również przeznaczona dla dzieci 5 -6 letnich. Znajdziemy tu całą masę różnych szlaczków. Oj pamiętam jak mój  syn nie cierpiał ich rysować wolał od razu nauczyć się pisać liter niż męczyć się nad trudnymi szlaczkami. W tej książeczce szlaczki wydają się być łatwiejsze i przyjemniejsze, chociaż syn nadal ich nie lubi.



Informacje ze strony:
autor: Katarzyna Siedlanowska
cena:8,90 zł
ilość stron:32 stron
format:285 x 205 mm  
oprawa:miękka
Książeczka do kupienia tu >KLIK<

Bawię się i uczę
 Anna Pierzchała


 Książeczka to zbiór wielu ciekawych łamigłówek, zadań matematycznych oraz zabaw logicznych.







 Znajdziemy tu labirynty, szukanie różnic, łączenie szczegółów oraz wiele innych ciekawych zadań. Dodatkowo na wewnętrznej stronie okładki znajdziemy maski do wycięcia.
Tą książeczkę synek bardzo polubił.

Informacje ze strony:
autor: Anna Pierzchała
cena:14,99 zł - w tej chwili na tą książeczkę jest promocja 7,99 zł
ilość stron:40 stron
format:165 x 235 mm  
oprawa:miękka
Książeczka do kupienia tu >KLIK<

I jak Wam podobają się kolejne pozycje od Wydawnictwa Niko? Bo nam z synem bardzo :)

Zapraszam na stronę (klik w baner) na pewno znajdziecie coś dla swoich dzieci.


http://wydawnictwoniko.pl/



 
 

27 komentarzy:

  1. Fajne książeczki :) Chyba od zawsze dzieci takie lubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycje ciekawe i przydatne dla niejednego przedszkolaka. Ja jednak zraziłam się do wydawnictwa za agresywny marketing u nas w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ceny mi się podobają ;) i książeczki super, chyba w końcu zrobię na ich stronie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówienie zrobione :) już nie mogę się doczekać :) jak dotrą to się pochwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już za czasów mojego dzieciństwa takie książeczki były bardzo popularne i pamiętam, że bardzo chętnie po nie sięgaliśmy. Wciągały na naprawdę długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jestem stara bo za moich czasów nie było takich książek :)

      Usuń
  6. świetne ksiazki tez kiedyś mialam coś podobnego za małolata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, super i jeszcze raz super! Jako dziecko uwielbiałam podobne książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam podobne książeczki moi chłopcy często się nimi bawili.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie z tej firmy książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie dzieci lubią szlaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają! Sama bym chętnie szlaczki porysowała i labirynty przeszła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam w młodszym wieku często rysowałam takie szlaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie byłaś, jak szukałam takowych?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jak bym kupiła coś takiego mojej koleżance która ma małe dziecko to by wypadało ?
    Dziękuję za obserwację i również obserwuję!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie? Książka to zawsze dobry prezent tylko warto dobrać odpowiednią do wieku dziecka.

      Usuń
  15. Pamiętam jak będąc jeszcze dzieckiem malowałam bałwanki po liniach w książeczce,a teraz niedługo będę kupować mojej córeczce. Jak ten czas szybko ucieka... :(

    Obserwujemy? :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój synek jest jeszcze za mały , ale to świetne propozycję edukacyjnych książeczek .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)