piątek, 1 stycznia 2016

Święta znane i nieznane - styczeń cz. XII

Nowy Rok, pierwszy miesiąc i ostatni post z cyklu Nietypowe święta w roku.
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi postami.


źródło


STYCZEŃ


1 stycznia
źródło

Światowy Dzień Kaca
Światowy Dzień Pokoju
Dzień Domeny Publicznej 

6 stycznia
Dzień Filatelisty

7 stycznia
Dzień Dziwaka 

8 stycznia
Dzień Elvisa Presleya

11 stycznia 
Dzień Wegetarian

13 stycznia
Dzień Wzajemnej Adoracji

14 stycznia 
Dzień Ukrytej Miłości
Dzień Osób Nieśmiałych 

15 stycznia
Dzień Wikipedii

16 stycznia  
Dzień Pikantnych Potraw

18 stycznia  
Dzień Kubusia Puchatka 

21 stycznia
Dzień Babci

22 stycznia
Dzień Dziadka
Dzień dużego Członka

23 stycznia   
Dzień bez Opakowań Foliowych 

25 stycznia   
Dzień Sekretarki i Asystentki 

26 stycznia
Światowy Dzień Celnictwa, 
Dzień Transplantologii

31 stycznia    
Międzynarodowy Dzień Przytulania (obchodzony także 24 czerwca) 

 koniec.

19 komentarzy:

  1. Zapomniałaś o blue monday:) tylko to jest święto ruchome:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haahah dokładnie kochana.
    MIĘDZY NARODOWY DZIEŃ KACA
    Zapraszam do mnie. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście dzisiaj obchodzę dnia kaca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 18 będę hucznie świętować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 22stycznia zawsze znałam jako dzień dziadka...interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień Dużego Członka...ciekawe, kiedy jest Dzień Małego (żeby nikt nie był pokrzywdzony).

    OdpowiedzUsuń
  7. dzień dużego członka? a w wolnym tłumaczeniu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Dzień Ptaszka, przyrodzenia męskiego albo penisa ;)

      Usuń
  8. Tyle "dni" znasz??? Ja ze stycznia to wiedziałam tylko o dniu Babci :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Twoim wpisom dowiedziałam się o wielu ciekawych świętach hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba najnormalniejszy miesiąc bez żadnych wymyślnych dni :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)