środa, 24 lutego 2016

Naturalny kolor z Coulor B4

Kto farbuje włosy wie jak łatwo zrobić koloryzacje w domu? A co jeśli nałożymy trwałą farbę a kolor nie wyjdzie taki jak chcemy? Albo po wielu latach kolor na który farbujesz już Ci się znudził i marzysz o jaśniejszym? Myślicie pewnie, że zostało tylko wybrać się do fryzjera i ściągnąć kolor a do tego zostawić trochę pieniędzy.
Ja znalazłam na to sposób z Colour B4.


Zacznijmy od tego co to jest Colour B4 i w jakim celu go się stosuje. 
ColourB4 to dekoloryzator który delikatnie usuwa efekt domowej lub fryzjerskiej koloryzacji włosów.Daje Ci możliwość zmiany koloru włosów na taki,jakiego naprawdę chcesz.Jest prostym sposobem na domową dekoloryzację włosów. Wystarczy go wczesać,zaczekać i spłukać,a Twoje włosy odzyskają naturalny kolor bez użycia amoniaku lub rozjaśniacza.
Dostępne są trzy rodzaje dekoloryzatora:
ColourB4 Frequent Use (niebieski) do włosów często farbowanych i suchych,
- ColourB4 Extra Strong (szary) do usuwania ciemnych kolorów oraz efektów wielokrotnej koloryzacji,
- ColourB4 Regular Strenght (różowy) do włosów jasnobrązowych, jasnych  lub  włosów rzadko farbowanych.

Ja do swoich ciemnych włosów farbowanych około dwudziestu lat wybrałam wersję szarą.


W opakowaniu znajdziemy trzy buteleczki ( aktywator, remover, kosmetyk kondycjonujący włosy) oraz ulotkę z rękawiczkami.

A więc zaczynamy... mieszamy buteleczkę A z B na suche i czyste włosy. Nakładamy bardzo dokładnie preparat od spodu. Bardzo ważne jest aby pokryć wszystkie włosy. włosy muszą być nasączone preparatem a ten dobrze wczesany we włosy. 
Teraz czekamy 60 minut najlepiej aby włosy w tym czasie były w cieple(ja nałożyłam czepek i zawinęłam w ręcznik)
Preparat niestety nie należy do najprzyjemniejszych wśród zapachów ale nie jest to zapach duszący jak w przypadku farb z amoniakiem.
Po tym czasie spłukujemy Colour B4 z włosów. To jest najważniejsza czynność, więc płukania musimy przeprowadzić aż trzy. Pierwsze najdłuższe od 5 do 10 minut ponieważ na tym etapie cząsteczki sztucznego koloru będą pomniejszone i będzie można je zmyć z włosów. Drugie płukanie zaczynamy od nałożenia połowy zawartości buteleczki C ( tu miałam problem z nałożeniem odpowiedniej ilości preparatu gdyż butelka nie jest przezroczysta). Preparat wcieramy we włosy i spieniamy. Po minucie płuczemy włosy kolejne 5 minut.
W ostatnim 5 minutowym płukaniu używamy resztę preparatu z butelki C i myjemy nim włosy jak w przypadku szamponu. 
Po wykonaniu tych wszystkich czynności nasza dekoloryzacja jest zakończona.

Skład:




Włosy farbowałam na odcienie czerwieni, które są najtrudniejsze do ściągnięcia. Prawdę mówiąc nie spodziewałam się zbyt wielkich efektów po użyciu Colour B4 ale kiedy spłukałam cały preparat i wysuszyłam włosy efekt mnie zaskoczył.

Nie śmiejcie się ale po tylu latach nawet nie pamiętam jaki był mój naturalny kolor włosów a zdjęcia z tamtych czasów są czarno białe ;)

Kilka informacji:
- włosy można farbować praktycznie tego samego dnia,
- preparat nie wysusza i nie uszkadza włosów jak w przypadku rozjaśniacza,
- Colour B4 nie rozjaśnia lecz usuwa farbę z włosów.
- preparat mogę używać wiele razy jeśli tylko jest taka potrzeba.

A teraz efekty zdjęcia sprzed i po użyciu dekoloryzatora ( zdjęcia robione w różnym świetle)




I jak? Co prawda nie zostanę przy tym kolorze włosów zakupiłam już farbę w kolorze jasny kasztan (zobaczymy jak wyjdzie)

Produkt do kupienia na Strefa Urody >klik< w cenie 39,99 zł
oraz e.kobieca.pl >klik< w cenie 29,99 zł

Co sądzicie o takiej dekoloryzacji w domu? Czuje, że to nie będzie mój pierwszy tego typu zabieg w domu.

83 komentarze:

  1. Trochę roboty przy tym jest, ale chyba warto skoro nie ma amoniaku. Ja rozjaśniam pasemka, więc tego koloru raczej niczym nie ściągnę, ale u Ciebie rzeczywiście widac efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy dużo roboty, najgorsze było to płukanie włosów.

      Usuń
    2. Jak często można używać dekoloryzatora? Użyłam ostatnio. A swoje zielone włosy i efekt jest dość duży ale chce stopniowo zejść na blond zamiast przefarbowac na cokolwiek ciemnego żeby pokryło zielone 🙈 więc chciałabym użyć jeszcze raz 🙈
      Dziękuję 😉

      Usuń
    3. Dekoloryzatora można używać tak często jak jest potrzeba. Na szczęście nie niszczy włosów ;)

      Usuń
    4. Po ściągnięciu koloru włosy nie wracają do poprzedniego koloru ?bo ja tak właśnie miałam z innym dekoloryzatorem od razu zaznaczam że nie nałożyła po dekolyryzacji farbyJak jest w tym przypadku jeśli niemalże farby po zabiegu ????

      Usuń
  2. Nie wiem, czy dasz wiarę, ale... nigdy nie farbowałam jeszcze włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, wierzę :) ja już mam uzależnienie do farb a do tego pierwsze siwe włosy ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie zostaniesz, bo masz naprawdę ładny rudawy odcień włosów :)
    Fajnie, że są takie preparaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuje, że będą u mnie gościć jeszcze nie raz ;)

      Usuń
  4. Zostań taka, obie będziemy rude 3:)

    Jestem rudzielcem naturalnym, nigdy w życiu nie farbowałam włosów - tak je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudy mi się podoba bardzo ale taki żywy wpadający w pomarańcz a ten jest taki ni jaki.

      Usuń
  5. podoba mi się w nich to że nie posiadają amoniaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bardzo duży plus bo możemy używać jej dużo częściej niż inne produkty.

      Usuń
  6. Szkoda, że nie znałam tego kilka miesiecy wczesniej, kiedy od fryzjera wyszłam zaplakana jak zobaczyłam swoj kolor na glowie...

    http://ladycharm1.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego ja bardziej ufam sobie niż fryzjerowi i lubię eksperymentować :)

      Usuń
  7. Włosy wyglądają jak po wizycie u fryzjerki :) Zostało tylko dodać nowy kolor, czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj dawno już nie farbowałam włosów, ale dobrze wiedzieć o rym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że produkt przydatny w razie jakiejś wpadki z farbą :)

      Usuń
  9. Super efekt :-) teraz jak mi sie znudzi czerwien bede wiedziala co kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, efekt super ale ja bym się bała, że coś wyjdzie nie tak, taka strachliwa jestem, że chyba jednak zaufam fryzjerce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och co Ty kto nie ryzykuje...w sumie nie miałam czego się bać :) i ufam bardziej sobie niż nie jednej fryzjerce :)

      Usuń
  11. Ja chyba na dekoloryzację wolałabym się wybrać do fryzjera. Zresztą wszystko co dotyczy moich włosów budzi we mnie lęk. Zaletą na pewno jest brak amoniaku, ale to nadal rozjaśnianie włosów, które jest dość inwazyjne w strukturę włosa. Ja póki co jeszcze posiadam naturalny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest rozjaśnianie ale zmywanie koloru :) ja z włosami eksperymentuje cały czas :)

      Usuń
  12. no ciekawy ten produkt nawet :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę mnie zaskoczyłaś tym, że czerwony kolor jest taki trudny do zdjęcia. Ja swojego czasu nosiłam czerwone włosy i z doświadczenia (i opinii fryzjerów) wiem, że to kolor, który najszybciej się z włosów wypłukuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłukuje się i owszem bardzo szybko ale spróbuj robić pasemka czy baleyage na czerwonych włosach...nie wyjdzie. Najpierw trzeba zdjąć kolor więc zdjęłam sama :)

      Usuń
  14. Kolor jest piękny żywy :O


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny produkt, z pewnością go kupię jak mi się znudzi obecny kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś dla mnie ;) Ale jednak tym razem oddam się w ręce fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto zaryzykować ;) a w razie co można iść do fryzjera :)

      Usuń
  17. Ja nigdy nie farbowałam włosów, lubię swój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tych farbach. Ja na farbowanie tym razem wybieram się do fryzjera :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt podoba mi się, chociaż ja od testów non stop używam już tylko Herbatint, więc nie skuszę się póki co na ten produkt :) Chociaż ostatnio myślałam o powrocie do swojego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niedawno przechodziłam etap z brunetki w blondynkę i nazot do brunetki ;) roboty co nie miara, ale efekty zadawalające

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dawno rozgladalam się za tego typu produktami lecz nic ciekawego nie znalazłam ;) jak się zdecyduję na dekoloryzacje to będzie pierwszy produkt który kupię bo efekty są super i widoczne i Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy produkt, nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej. Chciałam się zapytać czy ten produkt sprawia, że włosy powracają do całkowicie naturalnego (swojego) koloru, czy daje efekt raczej rozjaśniania (tyle że innym produktem)? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt ściąga całkowicie stare farby pozostawiając naturalny kolor Twoich włosów. Nie ma tu nic wspólnego z rozjaśnianiem a jedynie usunięciem sztucznego koloru.

      Usuń
  24. Jej dzieki za post naprawde zastanawiałam się nad kupnem <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedno opakowanie wystarczy na długie włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Na moje włosy starczyło akurat jedno pudełko.

      Usuń
  26. Hej czy produkt nie zniszczy moich i tak już zniszczonych włosów?? Farbuje je kilka lat na czarne i już mam dość tego koloru czy da radę zmyć wielokrotne farbowanie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest całkiem bezpieczny środek, który nie niszczy włosów. Mi udało się ściągnąć farby po 15 latach farbowania. Jeśli masz wiecej pytań chętnie odpowiem :)

      Usuń
  27. Mam włosy do połowy pleców czy muszę kupić 2 opakowania???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie 2 opakowania i dobierz odpowiedni wariant.

      Usuń
  28. A jaki mi radzisz wariant??? Ok 10 lat f farbuje na czarne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika najlepszy będzie ColourB4 Extra Strong (szary) do usuwania ciemnych kolorów oraz efektów wielokrotnej koloryzacji.

      Usuń
    2. A czy w ten sam dzień po dekoloryzacji mogę nałożyć farbę??? Jakiej firmy polecasz

      Usuń
    3. Teoretycznie nie ma przeciwwskazań ale włosy delikatnie ciemnieją więc najlepiej odczekać 2 -3 dni. Jaką farbę polecam? Kiedy farbowałam sama włosy to Loreal nie miał sobie równych, Wella z reaktywatorem koloru również jest świetna. A jeśli masz dojście do profesjonalnych farb to najlepiej taką. Tu nie mam doświadczenia bo zaczęłam farbować u fryzjera właśnie profesjonalnymi farbami.

      Usuń
  29. Moje wlosy maja kolor rudawy po trzech koloryzacjach a chcialabym wrocic do swoich naturalnych ciemnych wlosow ktore opakowanie mam wybrac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to tylko 3 koloryzacje mogłabyś sięgnąć po najsłabszy różowy lub niebieski.

      Usuń
    2. Hej,dla tych co czytają o tym: włosy ściemniały przez oksydację, po tym produkcie można farbować włosy od razu ale NIE farbami trwałymi bo właśnie wróci ciemny kolor. Początkowo tylko produkty które nie są trwałe. Po kilku tygodniach można już trwała farbę nałożyć. Jest o tym info w ulotce.

      Usuń
  30. Dziś zdjęłam kolor, z ciemnego brązu sporo się rozjaśniły ( mój naturalny kolor to ciemny blond) ale jeszcze to nie to, co bym chciała. Mają odcień lekko rudawy i myślę czy ponowne zdjęcie koloru by coś dało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc nie wiem, a z doświadczenia wiem, że włosy trochę ściemnieją.
      Możesz spróbować jeszcze raz produkt jest bezpieczny dla włosów.

      Usuń
  31. Dzień Dobry mam pytanie zrobiłam dekoloryzacje z czarnego koloru i wyszedł rudy czy jak położę teraz bląd czy mi wyjdzie?czy koloryzacje powtórzyć? Będę wdzięczna za rade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale nie mam pojęcia i nie potrafię pomóc:(

      Usuń
  32. Witam serdecznie a ze tak zapytam jak długo zapach po dekoloryzacji się utrzymywal na Pani włosach? Czy jest obawa że preparat może być trudnym zadaniem do płukania tak dokładnego ze już nie będzie pachnieć jak po "uzywaniu płynu do trwałej".

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam. Nie jestem pewna czy odpowiesz aczkolwiek byłoby bardzo miło. Używałam tego dekoloryzatora ale niebieskiego. Nie poerwszy raz. Tym razem wlosy okrutnie smierdza zgnilym jajem, siarkowodorem... Wlosy byly myte juz 3 razy a to cholerstwo nadal sie utrzymuje na wlosach. Tez tak mialas? Co pomoze?

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam. Nie jestem pewna czy odpowiesz aczkolwiek byłoby bardzo miło. Używałam tego dekoloryzatora ale niebieskiego. Nie poerwszy raz. Tym razem wlosy okrutnie smierdza zgnilym jajem, siarkowodorem... Wlosy byly myte juz 3 razy a to cholerstwo nadal sie utrzymuje na wlosach. Tez tak mialas? Co pomoze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej nie mam pojęcia :( spróbuje napisać na fb jest polska strona Colour B4 tamę tam pomogą.

      Usuń
    2. Dziekuję Ci bardzo, napewno do nich napisze! :-)

      Usuń
  35. A wiecie może jaki efekt wyjdzie jeżeli swoje włosy mam ciemne , przez 16 lat malowałam na jasny bląd a miesiąc temu w przypływie chwili stałam się szatynka i nie stety to był duży bład chce spowrotem wrócić do blądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoloryzator przywraca naturalny kolor. Jeśli włosy były rozjaśniane prawdę mówiąc nie wiem jaki kolor z tego wyjdzie.

      Usuń
    2. Odważyłam się zrobiłam. Włosy po dekoloryzacji wyszły naturalny bląd po ciemnym brązie nie zostało śladu.teraz nałożyłam jasny naturalny bląd i jestem mega zadowolona! O taki właśnie efekt końcowy mi chodziło .

      Usuń
  36. Zrobilam sobie ombre. Ciemna gora i blond koncowki. A ze mi sie po jakims czasie znudzilo. To na blond koncowki nałożyła farbe(jak sie okazalo o zimnym odcieniu) i wyszły szaro-zielone. Czy dekoloryzator ściągnie mi ten kolor? I czy bede mogla uzyc potem farby o cieplym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio zrobilam sobie ombre. Blond koncowki. Potem mi sie znudzilo i nałożyła na te koncowki kolor (odcien zimny) niestety wyszly szaro-zielone. Czy dekoloryzator usunie mi ten odcien? I czy po nim będę mogla nalozyc farbe o cieplym odcieniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli włosy były farbowane nie rozjaśniane to jak najbardziej usunie odcień i po tym można nałożyć nowy odcień farby.

      Usuń
  38. Witam serdecznie. Jestem właśnie po dekoloryzacii. A Więc może zacznę od tego,że z natury jestem ciemną blondynką (tak mi się wydaje,bo naprawdę nie panietam) jakiekolwiek metamorfozy związane z koloryzacja włosów robiłam sama, wszelakie ombre,sombre jednolite kolory robiłam sama drogeryjnymi produktami. Nie mam zaufania do fryzjerów, można powiedzieć,że się ich boje ... wolę zrobić sobie sama krzywdę,niż fryzjerce (oczywiście odbierzcie to w zart) powiem szczerze,że wszystkie moje farbowania i eksperymenty wyglądały całkiem dobrze, ocenilabym to na +4. Ale pewnego dnia, coś mnie podkusilo,żeby zafarbowac sobie włosy na brunetkowy brąz, (największa głupota) wyglądał ten kolor tragicznie ... powtarzał mnie o co najmniej 10 lat,tragedia !!! Urlop do Polski i termin do fryzjera za miesiąc czasu,ale nie można tak chodzić (fryzjer z polecenia mojej mamy,który naprawdę robi kawał dobrej roboty,ale kasuje jak za zboże) Ponownie wybrałam się do pobliskiego Rossmana gdzie szukałam farby, która chodź troszkę rozjaśni kolor ... aż trafiłam na ten produkt. Przed farbowaniem na brunetkowy brąz miałam ombre. Sama aplikacja i praca z produktem bez zarzutu,ale śmierdzi jak cholera, szwagier myślał,że mu tak nowgi śmierdzą hihi. Zapach jest porównywalny do zgnilych jaj, chociaż jak dla mnie to i tak jest to łagodnie opisane. Po zabiegu, włosy są zdecydowanie jaśniejsze, powiedziałabym że delikatnie rudawe. Mam dosyć ciemne lampy w domu. Więc nie wiem tak naprawdę jak to wygląda, ale podoba mi się to hihi. Wydaje mi się,że mógłby to być mój kolor, gdyby nie ten Rudawa refleks,odcień ? Wracam do blondu:) dobry produkt jestem zadowolona. W Niemieckim Rossmanie jest on dostępny kosztuje on 9.99€

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej. Ja dzisiaj tez tym robiłam i fajnie mi zazedł czarny kolorek do rudego. Niestety toner jaki potem położyłam był zaciemny i ponownie mam prawie czarne 😩. Zaraz robię kolejny raz dekolaryzację, mam nadzieję że to nie zaszkodzi moim włosom 😬

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszkodzi :) na szczęście jest bezpieczny dla włosów :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  40. Właśnie zakupiłam szare opakowanie i już mam ochotę ściągnąć swój czarny kolor, mam tylko jedno pytanie z racji że mieszkam w Niemczech i tu zakupiłam ulotka jest po niemiecku nie wszystko rozumiem a chciałabym się dowiedzieć czy i kiedy mogę użyć preparatu jeśli kolor będzie się utrzymywać po pierwszym zabiegu z tym produktem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny dekoloryzator możesz użyć w każdej chwili, jest bezpieczny dla włosów.

      Usuń
  41. Ja nie wiem jak wy to robicie ja zrobiłam jak w instrukcji i ledwo co nic prawie nie widać z czarnych nie ściąga , no chyba że farbowalas raz na czarne , i ci nie pasuje i na drugi dzień ściągasz może działa .

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest bezpieczny ale wysusza i niszczy końcówki kruszą się jak diabli

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)