czwartek, 31 grudnia 2015

Życzenia noworoczne

Na Święta  nie składałam Wam życzeń bo zabiegana byłam okropnie a dziś pełen luz. Co prawda goście przyjdą do nas na małą sylwestrową imprezę ale wiadomo, że to nie to samo co przygotowania przed świętami.


Więc korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam wszystkim i każdemu z osobna Szczęśliwego Nowego 2016 Roku. Oby ten rok nie był gorszy od poprzedniego. Aby obfitował w same dobre i szczęśliwe chwile. By każdy dzień przynosił uśmiech na twarzy i przynosił kolejne sukcesy.
Dziękuję Wam za ten wspólnie spędzony rok i mam nadzieję, że w kolejnym również będziecie mnie odwiedzać.

Życzę Wam  udanej szampańskiej zabawy (bez kaca)

Pozdrawiam
Sylwia

11 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)