czwartek, 3 grudnia 2015

Bo seksi można być w każdym wieku i rozmiarze...

Każda kobieta chce być seksi i jest! Tylko czasem w to nie wierzymy... Bo mamy kilka zbędnych kilogramów tu i tam, bo tu cellulit a tam rozstępy... I co z tego i tak jesteśmy piękne :) 
Ale jak sobie pomóc i w to uwierzyć? Ja Wam dzisiaj powiem :)
Sylwia rozmiar biustu 75C a w biodrach przekroczona setka (100) i co z tego? Kocham siebie taką jaka jestem z uśmiechem na twarzy i...w seksownej bieliźnie.



I właśnie o seksownej bieliźnie dziś mowa. Moje drogie Panie przedstawiam bieliznę firmy Kris Line gdzie znajdziemy doskonale dopasowaną bieliznę  również dla kobiet w ciąży i mam karmiących, szykowne piżamy i tuniki, duże biustonosze w rozmiarach nawet do miseczki KK.
A tak prezentuję się moja bielizna...
Jest to model Fortuna. Biustonosz Deco Plunge w kolorze łososiowym. Muszę przyznać,że na żywo wygląda jeszcze lepiej ;)
Pani Ewa dobierając rozmiar mojej bielizny poprosiła o rozmiary i dobrała biustonosz oraz figi idealnie dopasowane do mojej figury (więc jednak noszę odpowiedni rozmiar biustonosza)
Biustonosz dopracowany jest pod każdym względem. Każdy nawet najdrobniejszy element dodaje mu uroku przez co klasyczny gładki biustonosz jest naprawdę seksowny. Nawet delikatna ozdoba między miseczkami, która jest nawiązaniem do logo firmy idealnie wpasowuje się w całość bielizny.
Zapięcie ma 4 stopniową regulację.


Figi z delikatną wstawką z koronki to jest to co lubię do tego na przodzie haftowane kwiatki i nic więcej nie potrzeba by poczuć się seksownie w takiej bieliźnie. Nawet taka kobieta jak ja, która ma trochę więcej niż 100 cm w biodrach świetnie wgląda w takich figach ;)

Zapraszam Was kochane Panie do zapoznania się z pięknym asortymentem sklepu (klik w baner) . A może warto pokazać panom stronę i zasugerować , że byłby to świetny prezent pod choinkę?

http://www.krisline.com/

Jak Wam podoba się bielizna? A może znacie już firmę i nosicie bieliznę z tego sklepu?







20 komentarzy:

  1. Ja tez uważam ze każda kobieta może być sexy jeśli tylko chce! Ja tez mam trochę więcej tu czy tam, ale akceptuje swoje ciało bo dobrze się w nim czuje :)
    A bielizna bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to najważniejsze by w pełni siebie akceptować :)

      Usuń
  2. przejrzałam ofertę ich sklepu i jakoś nic mi specjalnie w oko nie wpadło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bielizna, osobiście uwielbiam takie gładkie miseczki z pięknym wykończeniem na ramiączkach :) zazdroszczę 75 C :) bo ja mam aż 85 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny wstęp, dokładnie tak! A bielizna ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie en model się nie sprawdził,ani kolor,ani fason dlatego wybrałam brasierre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest :) Ja testuję inny model :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam firmę bardzo dobrze i mam sporo ich produktów :) A 100 cm w biodrach to przecież nie jest źle! Aż zaraz pójdę siebie zmierzyc! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Biustonosz szczególnie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Firma jest mi znana, mam nawet jeden czy dwa komplety bielizny tej firmy. Sprawdza się świetnie, a Twój model bardzo mi się podoba. Delikatny i bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja u nich akurat mam problem z rozmiarem. Najlepiej leży na mnie Kinga i Ava :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy :) Ale bielizna jest bardzo ładna i jeszcze ten kolorek :)
    Chętnie zajrzę na ich stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny fason, chociaż za takim kolorem bielizny nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że bielizna jest naprawdę piękna:) Lubię taki styl, więc może się skuszę??

    OdpowiedzUsuń
  14. to coś dla mnie! mam koszmarne problemy z kupnem biustonosza (miseczka G), a zaraz zacznie się karmienie piersią to chyba dojdę do "Z" :D
    Uwielbiam takie posty, bo to relaks dla ciała i umysłu kupić sobie coś seksi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)