sobota, 19 grudnia 2015

Pomadka ochrona o aromacie arbuzowym Gal

Zima to jedyny okres,kiedy używam a w zasadzie używamy całą rodziną pomadek ochronnych. Wtedy stawiam na te smakowe i oczywiście takie, które dobrze nawilżają usta. Dziś o pomadce, która swoim zapachem przypomina lato.


Pomadka przeznaczona jest do codziennej ochrony ust przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych. Dla udoskonalenia ochrony wrażliwej skóry ust pomadkę wzbogacono witaminami A i E. Nadaje ustom delikatny połysk i nawilżenie. Długotrwale utrzymuje się na ustach. Dzięki specjalnie dobranej formule, pomadka doskonale odżywia skórę ust nadając im uczucie wygładzenia i miękkości. Dobrze rozprowadza się na ustach, łagodzi podrażnienia i zapobiega wysychaniu i pękaniu warg. 


 Pomadka w bardzo prostym kartonowym opakowaniu z okienkiem. W środku mieści się pomadka w białej oprawie jedynie umieszczone są logo i nazwa pomadki. Sama pomadka ma ciemno różowy kolor - jak arbuz ;)



 Jak się pomadka sprawuje Dobrze. Spełnia swoje zadanie, nawilża usta i zostawia delikatny połysk. Usta są miękkie i wygładzone a do tego fajnie pachną arbuzem. Zapach nie jest sztuczny ani też zbyt nachalny taki w sam raz.
Skład:
Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Beeswax Acid, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Paraffinum Liquidum, Octyldodecanol, Oryza Sativa Cera, Parfum, Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxide, CI 16255, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate.

http://www.gal.com.pl/

Znacie pomadki ochronne firmy GAL? 

40 komentarzy:

  1. Uwielbiam arbuzy i wszystko arbuzopochodne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie, arbuzik... Od razu bym pokochała ta pomadkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co ma w nazwie "arbuzowe" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) nawet w ciąży jedyną zachcianką był arbuz ;)

      Usuń
  4. Nie znam, ale taki skład jeszcze by uszedł, więc jak gdzieś spotkam - nabędę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze ich pomadek, ale bardzo lubię produkty Gal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja truskawkowa pachnie cudownie,ale jeszcze jej nie stosowałam. Tyle się u mnie wszystkiego nazbierało,że chyba zacznę używać według najkrótszej daty ważności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam arbuzy, więc i pomadka pewnie by mi do gustu przypadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Wikusia ma arbuzowa pomadke :-) uwielbia ja i co chwile jej używa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój synuś używa naturalnej, bezzapachowej ale o tym za kilka postów ;)

      Usuń
  9. Pierwszy raz ją widzę, lubię arbuzowe aromaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam firmy:) Chyba jeszcze nie miałam arbuzowego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nawet firmy nie znam :(

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  12. Zimą takie pomadki to mus mieć w torebce czy w kieszeni :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla takiego zapachu warto ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak bylam mala uwielbialam wszystkie tego typu pomadki smakowe! Teraz jak ma byc pomadka to tylko neutralna bo za slodko mi jest z tymi smakowymi i niewygodnie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak pomimo swojego wieku lubię słodycz na ustach ;)

      Usuń
  15. ja mam czekoladową:D czeka na swą kolej:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za zapachem arbuza nie przepadam, ale zastanawiam się czy zostawia jakiś kolor na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  17. To naprawdę zapach z lata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. baaardzo lubię arbuzowe zapachy:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapach arbuza, musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dwie arbuzowe pomadki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Za tego arbuza z pewnością pokochałabym taką pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. obawiam się że taką pomadkę moje młodsze dziecię zjadłoby na miejscu. zwłaszcza że uwielbia jeść klej w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  23. NIe znam zupełnie :-) Jakbym miała, to z pewnością córka by mi ją porwała :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)