środa, 16 grudnia 2015

Elogie - maska kolagenowa z kawiorem i witaminami.

Dziś zapraszam Was na recenzje ciekawych maseczek firmy Elogie. Maseczki to takie moje małe uzależnienie - uwielbiam ale czasem z braku czasu muszę z nich zrezygnować. Tu mamy coś innego...Zapraszam do czytania.


 Maseczki kolagenowe Elogie to świetne rozwiązanie dla zabieganych kobiet. Nic nie rozrabiamy, nie zmywamy tylko leżymy i odpoczywamy.
Maseczka bowiem jest w bardzo poręcznych ampułkach.


Odżywia, nawilża i ujędrnia skórę. Zawarty w niej kawior, wzmacnia barierę ochronną skóry i przyspiesza proces jej regeneracji. Chroniąc przed wolnymi rodnikami, skutecznie zapobiega powstawaniu zmarszczek. Skóra wygląda młodo i zdrowo.
Więcej informacji tu >KLIK<

Maska zapakowana w elegancki czarny kartonik (trochę kojarzy mi się  z męskimi kosmetykami). W środku znajdujemy 3 ampułki z maską bardzo ładnie zapakowane i poręczne do użycia.


Kiedy otworzyłam opakowanie z zamiarem użycia pomyślałam, że taka ampułka na pewno nie wystarczy na aplikacje całej twarzy. Oj zdziwienie moje było duże kiedy nakładałam i nakładałam maskę a ona wcale się nie kończyła.


Sama konsystencja maski jest bardzo rzadka o mlecznym kolorze i praktycznie bezzapachowa. Aplikuje się ją bardzo dobrze bez żadnych problemów. I już...teraz został tylko relaks a maseczka działa i całkowicie się wchłania więc nie ma potrzeby jej zmywania.

Skład:
AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, CAVIOR, HYDROLYZED COLLAGEN, SODIUM LAURATE, GLYCERYL STEARATE, PHENYL TRIMETHICONE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, TOCOPHERYL ACETATE, XANTHAN GUM, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, LINALOOL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRONELLOL, BENZYL ALCOHOL, HEXYL CINNAMAL.
W produkcie zastosowano kompozycje zapachową: MUGUET 81069/V

Maski dostępne są w Perfumerii Douglas jak również w sprzedaży internetowej >KLIK< 

Maseczka świetnie sprawdziła się na mojej skórze bardo dobrze. Po całym dniu porządków przedświątecznych dała uczucie świeżości.

Zapraszam Was na stronę Elogie w celu poznania asortymentu. A u mnie już za parę dni przedstawię recenzję kolejnej maski.
http://maseczkikolagenowe.pl/
Znacie te maski? Lubicie taką formę bez zmywania?

23 komentarze:

  1. Przydałaby się teraz, też nie mam czasu się maskować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest na plus, że nie mam czasu ale maseczkę nałożę ;)

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że nie znam tych maseczek, ale ten kawior i kolagen dobrze się zapowiadają dlatego bardzo jestem ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maseczki są rewelacyjne,jedna ampułka wystarcza mi na trzy razy. Jakby się uparł to jedną ampułką dałoby radę wysmarować całe ciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za pierwszy razem nałożyłam wszystko na twarz no i wszystko się nie wchłonęło ;)

      Usuń
  4. Do mnie te maseczki również dotarły i właśnie jestem na etapie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoja opinię jak się sprawdziły :)

      Usuń
  5. Ja na te maseczki mam już od jakiegoś czasu ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o niej wcześniej, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam nic o niej wcześniej, ale na pewno przed świętami wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak by pozbyć się zmęczenia z twarzy przez ten cały rozgardiasz świąteczny :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie maseczki bez zmywania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię sobie poleżeć długo z maseczką i nie myśleć o zmywaniu.

      Usuń
  9. nie lubię rzadkich maseczek :) ale sam pomysl ampułek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat ta konsystencja zupełnie nie przeszkadza.

      Usuń
  10. Tej nie miałam, ale słyszałam, że takie z kawiorem są super :) lubię maseczki, mam ich kilka w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam manie na punkcie maseczek a tu plus, że nie trzeba jej zmywać.

      Usuń
  11. Uwielbiam maseczki i te szczerze mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taka forma maseczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)