sobota, 26 grudnia 2015

Nominacja do Liebster Blog Award 2015

Witajcie kochani moi :) Jak po świętach? Brzuszki pełne? Nie, nie pisałam w tym roku życzeń bo prawdę mówiąc 22 grudnia miałam włączony ostatni raz komputer a później nie było ani czasu ani chęci. Więc...wszystkiego najlepszego prawie po świętach :) 
A żeby nie męczyć nikogo kosmetycznymi recenzjami zapraszam Was na odpowiedź na zaległą nominację do Liebster Blog Award 2015, do której nominowała mnie Mama 24H 
A więc zaczynam :)

 Pytania, które zadała Mama 24 h:


1. Czym jest dla was szczęście?
Szczęście to dla mnie moja rodzina mój ukochany mąż, mój syn Patryk. Bez życie nie byłoby takie piękne i kolorowe. 

2. Gdzie widzicie się za 10 lat?
Nie wiem. Nie wybiegam tak bardzo w przyszłość. Ważne jest tu i teraz. Cieszę się tą obecną chwilą i cisnę ją na maksa.

3. Czego nie lubicie robić?
Nie lubię prasować, chociaż odkąd mąż kupił mi nowe żelazko prasowanie stało się przyjemniejsze ;)

4. Która pora roku najbardziej wam się podoba i dlaczego?
No jak to jaka? lato, lato i jeszcze raz lato. Nawet,  kiedy jest takie gorące jak to ostatnie. A  dlaczego? Bo uwielbiam słońce, ciepełko. Cieszę się, kiedy mogę poleżakować sobie w moim ogródku i patrzeć jak pięknie rosną moje kwiatki.
 
5. Co skłoniło was do założenia bloga?
Zbyt dużo wolnego czasu, z którym nie miałam co zrobić. Do tego brak kogoś - przyjaciółki, której mogłabym powiedzieć (napisać wszystko) a blog jest właśnie dla mnie takim miejscem. Poznałam wiele fajnych osób, z którymi mam nadzieje kiedyś się spotkam.

6. Wolicie dawać czy brać?
Uwielbiam dawać, sprawiać radość i patrzeć na tą szczęśliwą minę obdarowanej osoby.
Ale brać też lubię ;)

7. Jakie zwierzę najbardziej was przypomina i dlaczego?
O jejku...nie wiem. Mam wiele cech z każdego zwierzątka powolna jak ślimak - ale zawsze ze wszystkim zdążę. Uparta jak osioł - rzadko ustępuję.
Uwielbiam się tulić jak...hmm jakie zwierzątko lubi się tulić?

8. Wolicie siedzieć nocami czy wstawać wcześniej?
Uwielbiam siedzieć po nocach, nigdy nie kładę się wcześniej niż przed północą - chyba, że źle się czuję. Wstaje wcześnie bo muszę a jak mogę pospać też budzę się wcześnie. Za to w dzień lubię podrzemać pół godzinki :)
 
9. Skąd czerpiecie inspiracje do swoich postów?
Pisząc w większości recenzję to one po prostu  pojawiają się. A jeżeli coś mnie natchnie pojawia się inny post ;)

10. Gdybyście mogli wybrać jedno miejsce na ziemi do spędzenia tam życia, gdzie by to było?
Miejsce nie jest ważne byleby z ukochanymi osobami. Ale gdybym mogła wybrać takie miejsce musiałoby być tam ciepło :)

11. Jakie książki czytujecie?
Najbardziej lubię książki na faktach, pamiętniki oraz kryminały. 

I to by było na tyle. Standardowo nie nominuje nikogo.
Pozdrawiam i życzę dalszego spokojnego odpoczynku.

8 komentarzy:

  1. Też nie lubię prasować i myślę, że nawet nowe super, extra, hiper żelazko by mnie do tego nie przekonało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest podobnie- też lubię siedzieć po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja pośpię w dzień,to jestem tak cholernie zmierzła,że już lepiej żebym się nie kładła. Mam nadzieję,że należę do grona osób,które chciałabyś kiedyś spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepełko to też mój naturalny klimat, potrzebuje duuuuuzo witaminy D;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię prasować, to chyba mój najbardziej znienawidzony domowy obowiązek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie cierpię prasować - mimo fajnego żelazka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja prasować lubię , ale ciężko mi się za nie zabrać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)