czwartek, 10 grudnia 2015

Moje zamówienie z Dresslink

Jakiś czas temu dotarło moje zamówienie z Dresslink i dziś chciałabym Wam pokazać jak się prezentuję.


A więc zaczynamy... Pierwszą rzeczą jest płytka do zdobień paznokci, o której będzie osobny wpis. Postaram się pokazać jak się prezentują zdobienia na paznokciach.
Duża płytka o wymiarach 15x10 centymetrów daje możliwość wykonania wielu wzorów na paznokciach.





Kolejną rzecz, którą wybrałam to t-shirt dla mojego syna. Bardzo lubi czerwony kolor (to pewnie po mamie)


No i pora na mnie i moje bluzeczki 

I jeszcze jedna 


Ogólnie jestem zadowolona z bluzeczek tylko zastanawiam się jak to możliwe, że bluzeczka o rozmiarze L (ta z odkrytymi plecami) jest mniejsza od bluzeczki w rozmiarze M ?
Byłabym wdzięczna o kliknięcie w 4 linki pod zdjęciami - za każdy się odwdzięczę.

Jak podoba się Wam moje zamówienie?  

33 komentarze:

  1. Klikniete :-) super bluzki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są! A syn jaki zadowolony!! A Tobie też pasują! Niby takie "grzeczne niegrzeczne " :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie lubię ;) Niby odkryte a jednak zakryte ;)

      Usuń
  3. Fajne rzeczy. Zwłaszcza ostatnia bluzeczka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. druga bluzeczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna koszulka dla synka,a Twoje bluzki rewelacja,i jak seksownie w nich wyglądasz. Ciekawa jestem tych zdobień.Kliknięte.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam poklikasz u mnie ? US$ 2.28 US$ 3.49
    Niestety tak tam jest z rozmiarami .. :(
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy :) Co do rozmiarów, to trzeba patrzeć na tabelę pod konkretną rzeczą. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  8. T-shirt dla syna jest przeuroczy. Z tego co się orientuje to ubrania na tych stronkach mają zaniżoną rozmiarówkę więc trzeba brać rozmiar większy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem dlatego zawsze dokładnie mierzę się. Ale L-ka miała być większa a jest mniejsza od M-ki

      Usuń
  9. Bluzeczka synka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy zamówiłaś, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane :) Fajne wzory ma ta płytka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zamówienie, poklikane.
    Patrz zawsze na tabelki i realne zdjęcia, mnie nieraz to pomaga podczas zamówień miedzy innymi z Dresslink ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. klik klik... fajna blaszka i koszulka na tym uroczym chłopcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jak te zdobienia wypadną na paznokciach. Mam nadzieję, że wkrótce się przekonamy :) A synek jaki roześmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta koszulka dla Syna jest swietna! Jestem też bardzo ciekawa jaki efekt uzyskasz na paznokciach dzięki tej płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie wogóle te rozmiary są z czapy wyjęte. Chociaż nie powiem - bluzki wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najfajniejsza jest ta ostatnia :) Najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczki kuszą... bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie rzeczy są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te bluzki takie bluzowate :) Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia bluzeczka najbardziej mi się podoba :) Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  22. koszulka Syna ładna, Twoje też super, ale ja bym się na takie nie odważyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te bluzki i ciekawa płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To i my poklikamy:-) Bluzki super. Ta dla syna bomba:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)