niedziela, 20 grudnia 2015

Elogie maska kolagenowa z kofeiną i witaminami

Dziś opiszę Wam ostatnią maskę tym razem z kofeiną i witaminami ale dla przypomnienia lub dla tych co nie wiedzieli, zapraszam do poczytania poprzednich recenzji maseczek:
- maska z kawiorem i witaminami >KLIK<
- maska z kwasem hialuronowym >KLIK<
Przyszła pora na ostatnią, ale na pewną nie gorszą ;)




Przeznaczona do wszystkich rodzajów skóry, odświeża i regeneruje. Kofeina poprawia krążenie i tym samym ułatwia detoksykacje skóry oraz zwiększa dotlenienie tkanek. Dzięki niej zmęczona i szara skóra staje się jędrna i nabiera blasku.
Więcej informacji tu KLIK


I tu jak w poprzednich maseczkach umieszczone są w plastikowych ampułkach, które są bardzo poręczne i łatwe w użyciu a także o czym wcześniej nie pisałam idealne w podróż. Konsystencja, kolor identyczna jak w poprzednich maskach. Zapach inny delikatny, przyjemny.
Opakowanie poza nazwą oczywiście różni się kolorem paseczka na dole pudełka. 


I dla tej maseczki muszę przyznać duży plus za działanie czułam wyjątkowe odświeżenie na mojej twarzy. Po ostatnich dniach, kiedy co raz więcej pracy przed świętami a trwający remont wciąż się przedłuża moja skóra naprawdę ciężko to znosi. Widać zmęczenie, podkrążone oczy itp. Muszę napisać, że ta maseczka  naprawdę dodała blasku mojej twarzy.


Podsumowując opis i działanie wszystkich masek jestem naprawdę zadowolona z ich działania. Za opakowanie, za ciekawą formę w ampułkach nawet konsystencja dość rzadka w postaci kolagenowego żelu idealnie się sprawdziła. Zapach, który w każdej masce był inny ale równie przyjemny i nie nachalny.
Szczerze mogę wszystkim polecić te maski i na pewno nie raz po nie sięgnę a latem wybierając się na wakacje na pewno zabiorę kilka ampułek ze sobą.
Z dostępnością masek również nie ma problemu gdyż dostaniemy je w każdej Perfumerii Douglas a także w sprzedaży internetowej.

http://maseczkikolagenowe.pl/

16 komentarzy:

  1. Ja chyba zrobię jeden post dla wszystkich maseczek,bo ich działanie jest bardzo podobne,czyli tak samo świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się skuszę na tego typu maseczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm maseczka w ampułkach, tego jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby się taka maska mojej cerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna ciekawią mnie maski tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te maski, coraz częściej o nich czytam :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna :-) nie ma to jak maseczka po ciężkim dniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, czy u mnie by się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)