piątek, 18 grudnia 2015

Elogie maska kolagenowa z kwasem hialuronowym.

Ostatnio pisałam Wam o masce z kawiorem Elogie >KLIK<. Dziś pora przedstawić drugą maskę, tym razem z kwasem hialuronowym. Kwas stosowałam w kosmetykach i muszę przyznać, że świetnie sprawdzał się na mojej skórze. Zapraszam.


 
Wygładza zmarszczki, chroni przed działaniem wolnych rodników i przyspiesza regenerację skóry. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego, skóra staje się sprężysta, odżywiona oraz dogłębnie nawilżona. 
Więcej informacji tu >KLIK<

 Maski jak poprzednie umieszczone są w ampułkach, tej samej konsystencji i koloru. Ale różnią się zapachem i ten jest już bardziej wyczuwalny, niż w poprzedniej z kawiorem masce. Sam zapach określiłabym jako bardzo przyjemny i delikatny zapach perfum.


Więc na wyglądzie już skupiać się nie będę lecz na działaniu. Jedynie co różni opakowania to kolor paska w dolnej części pudełeczka.
A więc jak działa maska kolagenowa z kwasem hialuronowym?
Kwas hialuronowy pewnie większość z was wie jak działa -  stosowane do wypełnień ubytków w tkankach oraz służą do wypełnienia zmarszczek, nawilżania, rewitalizacji i ujędrniania skóry, pobudzania procesów regeneracyjnych czy poprawienia konturu twarzy.


U mnie kwas działa dobrze i mimo niewielkich zmarszczek po masce czuję poprawę jędrności, wygładzenie oraz nawilżenie. Ta maska to strzał w dziesiątkę no i przy tym bez zmywania :)


 Przy mojej mieszanej, 30+ cerze ta maseczka spisała się rewelacyjnie.
A za parę dni przedstawię Wam już ostatnią maskę tym razem z kofeiną i witaminami. 
Jeśli zaciekawiła Was ta maseczka można zakupić ją w Perfumeriach
Douglas  jak również w sprzedaży internetowej.

http://maseczkikolagenowe.pl/
 Lubicie maski z kwasem hialuronowym?

20 komentarzy:

  1. U mnie wszystkie się świetni spisują,brak mi tylko informacji jak często ją stosować,więc stosuję codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowałabym te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta maseczka jeszcze nie jest dla mnie, ale z chęcią wypróbowałabym jakąś tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z kawiorem, którą już opisałam oraz z kofeiną której na dniach recenzja się pojawi.

      Usuń
  5. Fajne są te maseczki, polubiłam je

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i lubie zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam cerę mieszaną i na pewno ta maseczka , by się u mnie sprawdziła. Prezentuję się znakomicie, a Twoja recenzja kusi...:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj kusi, kusi mnie ta maska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwas hialuronowy w kosmetykach to zawsze dobry pomysł. Bardzo mi się podoba opakowanie tej maszeczki :)

    Pozdrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nei testowałam takiej maski, ale muszę spróbować :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i co z tego że chciałabym zacząć używać jakąś maskę, skoro ich tak pełno, że nie wiadomo za co się złapać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)