środa, 4 maja 2016

Wygładzający żel pod prysznic z Olejem Abisyńskim - V.Laboratories

Przyszła pora na opinie kolejnego żelu pod prysznic od V.Laboratories. Tym razem jest to żel wygładzający z olejem Abisyńskim.


Poprzednio opisałam żel regenerujący z Olejem Marula. Jak się sprawdził przeczytacie tu >klik<

Skoro się zregenerowałam przyszła kolej na wygładzanie.

Opis:
Wygładzający żel pod prysznic przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, w tym skóry wrażliwej. Delikatna formuła żelu pozostawia skórę gładką i nawilżoną, o przyjemnym zapachu. Żel oczyszcza skórę, nie wysuszając jej. Dodatkowo pozostawia delikatny, ochrony film. Zapewnia uczucie czystości i świeżości przez cały dzień. Produkt testowany dermatologicznie,posiada neutralne ph dla skóry.
 


 Składniki aktywne:
Gliceryna hydrofilowa substancja nawilżając.
Panthenol prowitamina B5. Posiada właściwości pielęgnacyjne, łagodzi podrażnienia oraz regeneruje uszkodzony naskórek. Podwyższa wilgotność skóry i uelastycznia ją.
Olej Abisyński otrzymuje się go z nasion rośliny pochodzącej z Afryki Crambe Abyssinica. Roślina ta naturalnie występuje w Afryce Północnej, uprawiana jest również w wielu krajach basenu Morza Śródziemnego. Olej Abisyńki zawiera wyjątkowo dużo kwasu erukowego (długołańcuchowy kwas tłuszczowy), obecność tego kwasu decyduje o korzystnym działaniu tego oleju na skórę. Bogaty w omega-6, omega-9, Tocopherole i fitosterole, Olej Abisyński nawilża i wygładza skórę.
Skład:


Żel znajduję się w takim samym opakowaniu jak poprzedni 500 ml żelu umieszczony w plastikowej butelce z dozownikiem.
Jedyna różnica w wyglądzie to kolor naklejki z przodu. 
Czym się różni? Na pierwszy rzut oka a w sumie nosa to zapach, jest równie piękny co i przyjemny. Kąpiel z tym żelem jest czystą przyjemnością.
Delikatna piana łatwo spłukuje się z ciała pozostawiając gładką i nawilżoną skórę.
Niewielka ilość wystarczy aby umyć całe ciało co za tym idzie żel jest bardzo wydajny. 


Cena w zależności od sklepu od 8 do 12 zł. Z czystym sumieniem mogę go polecić. A może znacie już ten żel?
 



32 komentarze:

  1. Niestety nawet marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jak za 500 ml to jest całkiem dobra ale musze przyznac ze w zadnym sklepie nie widzialam jeszcze tej serii zelow pod prysznic. A szkoda bo uwielbiam piekne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie znam, ale te opakowania bardzo mi się podobają. Przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go! Ma cudny, nietuzinkowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten żel i bardzo lubię ;) polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię żele pod prysznic, tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego ale ostatnio wszystko nawet sprawdzone mnie przesusza, a może własnie dobry pomysł i spróbuje czegoś takiego z olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Joanna, jak mam suchą skórę używam takich do skóry z AZS :) one nie wysuszają i nie mają sls :P

      Usuń
  9. Ciekawi mnie ten żel, już na kilku blogach widziałam jego opinię i chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie znam. Ciekawi mnie ten olej abisyński :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena bardzo kusząca jak za takie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt jeszcze zupełnie mi nie znany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te żele pod prysznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmę znam, ale tego żelu nie. Wygląda ciekawie. Plus za dużą butlę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt dla mnie i bardzo mnie zaintrygował :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię żele pod prysznic wyposażone w pompkę. nie muszę wtedy przelewać ich do innych pompkowych pojemników ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a gdzie można kupić te żele? :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie nie widziałam ale w internecie można je znaleźć.

      Usuń
  18. O abisyńskim nie słyszałam jeszcze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)