piątek, 20 maja 2016

Nawilżajacy żel pod prysznic z Olejem Arganowym - V.Laboratories

Dziś po raz trzeci chciałabym Was zaprosić na recenzję żelu pod prysznic od V.Laboratories. Tym razem będzie to żel nawilżający z olejem arganowym. Zapraszam.


Opis:
Nawilżający żel pod prysznic, przeznaczony do codziennej
każdego rodzaju skóry, w tym skóry wrażliwej. Delikatna formuła żelu pozostawia skórę gładką i nawilżoną, o przyjemnym zapachu. Żel oczyszcza skórę, nie wysuszając jej. Dodatkowo pozostawia delikatny, ochrony film. Zapewnia uczucie czystości i świeżości przez cały dzień. Produkt testowany dermatologicznie,posiada neutralne ph dla skóry.


Składniki aktywne: 

Gliceryna hydrofilowa substancja nawilżając.
Panthenol prowitamina B5. Posiada właściwości pielęgnacyjne, łagodzi podrażnienia oraz regeneruje uszkodzony naskórek. Podwyższa wilgotność skóry i uelastycznia ją.
Olej Arganowy Argan "drzewo życia" rosnące w Maroku nazywane tak przez Berberów ze względu na wiele posiadanych korzyści dla zdrowia. To kolczaste drzewo rośnie wyłącznie w południowo-zachodnim Maroko na równinie Souss. Olej arganowy stanowi bogactwo NNTK - niezbędnych nasyconych kwasów tłuszczowych. Olej arganowy idealnie nadaje się do skóry suchej, podrażnionej i zniszczonej. Ma działanie nawilżające i wygładzające skórę. Wykazuje właściwości regenerujące i poprawiające elastyczność skóry.

Skład: 


Żel znajduję się w takim samym opakowaniu jak poprzedni 500 ml żelu umieszczony w plastikowej butelce z dozownikiem.
Jedyna różnica w wyglądzie to kolor naklejki z przodu. 
A czym się różni? Przede wszystkim zapachem, który jest delikatny a do tego bardzo przyjemny. Pompka naprawdę ułatwia życie podczas kąpieli, kiedy  sięgamy mokrą dłonią i nie musimy niczego otwierać czy odkręcać - jedno naciśnięcie i wydobywa się żel prosto na dłoń.



Żel myjąc tworzy delikatną pianę, którą bez problemu spłuczemy. Pozostawia skórę gładką nawilżoną i jedwabistą. Jak to jest przy suchej skórze, czy faktycznie ja nawilży? Nie wiem. Ja mam normalną skórę ciała, która  nie wymaga jakiegoś większego nawilżenia i u mnie żel sprawdzał się świetnie.  Zapach żelu nie utrzymuje się po kąpieli. Bardzo duży plus za wydajność. Żel nie jest gęsty ani zbyt rzadki jak dla mnie jest w sam raz i 2-3 naciśnięcia pompki wystarczą na umycie całego ciała, więc przy 500 ml butelce żel idealny dla całej rodziny.
Żel do nabycia raczej na stronach internetowych (w żadnej drogerii nie miałam okazji go spotkać) Jeśli dobrze poszukacie kupicie go już za 8 złotych a w najgorszym wypadku 12 złotych.


Kto z Was używał tego żelu? Może posiadaczki suchej skóry napiszą jak sprawdził się u Was ten żel?

30 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam przyjemnośći z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie zapas żeli jaki posiadam w domu, to bym się na niego skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię całą tę serię, są u mnie obecnie stosowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej arganowy jako dodatek do kosmetyków uwielbiam. Sprawdza się zarówno w pielęgnacji włosów jak i całego ciała. Jedna z perełek kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te żele pod prysznic ;)Są super ;)
    Można je kupić stacjonarnie w Polskiej Drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze tylko do kupienia online. Ja jednak wolę kosmetyki dostępne stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mniejsze drogerie gdzie na pewno znajdziesz. Tak jak Kraina Kobiecości znalazła w Polskiej Drogerii.

      Usuń
  7. Chętnie wypróbuję, bo jestem zauroczona opakowanami. Podobają mi się 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm podobnie jak Joasia, balsamów ci u mnie dostatek ale kiedyś pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek Arganowy to cos co lubie :) Musi naprawde pieknie pachniec :) a tak w nawiasie co tam masz w tej doniczce?? To truskawka?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba ma się zastosowanie pompki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię żele tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze żadnego produktu tej firmy, ale ten żel mnie bardzo ciekawi... tym bardziej, że bardzo lubię olej arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam żeli tej firmy, a ten wydaje się być fajny. Musze się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej firmy to jeszcze nie poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem interesujący kosmetyk, szkoda że zapach się nie utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, ale opakowanie jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie uzywałam ,ale mam suchą skórę i chętnie wypróbuję ;)
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)