sobota, 7 maja 2016

Wieluń idealny twaróg do ciast.

To, że nie piekę ciast to wiecie ale dziś będzie właśnie o twarogu, który naprawdę świetnie nadaje się do ciast.


Jakiś czas temu pokazałam Was twarożek na kanapkach >klik< Dziś pora na zastosowanie Mój ulubiony Twarożek kanapkowo-sernikowy  do ciast. Przepisów na serniki jest mnóstwo te na zimno oraz te z piekarnika. Ja wam pokaże ten drugi czyli upieczony sernik.
Z takiego oto przepisu został zrobiony sernik.



 Sernik wyszedł tak pyszny, że od razu zniknął, rozpłynął się nie wiadomo gdzie ;)


A tak wygląda w całej okazałości


Twaróg jest idealny do serników gdyż nie wymaga mielenia czy ucierania. Jest bardzo puszysty. Pomimo, że ciasta są słodkie to można się pokusić o stwierdzenie, że dzięki twarogowi jest zdrowe :) Pudełko otrzymujemy szczelnie zamknięte. Twaróg nie podchodzi wodą, więc nie ma potrzeby go wyciskać przed dodaniem do masy.
Twaróg jest naturalny, nie zawiera substancji konserwujących oraz zagęszczających. Nie zawiera stabilizatorów.

Skład: 



 A do czego możemy jeszcze wykorzystać twaróg?



A Wy do czego najczęściej wykorzystujecie twaróg?

33 komentarze:

  1. Taki twaróg to najczęściej ląduje na blaszce w piekarniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka, ten twaróg bym przetestowała w moim serniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha :-) zjadłabym teraz takie pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sernik piekę z twarogu wiejskiego, natomiast wiadereczkowy używam do naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często stosuję tego typu twarożki do pieczenia serników

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziała tego sera w sklapach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja taki ser stosuję to serników na zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie ja go kupię, bo szczerze powiem, że tą firmę pierwszy raz widzę o.O
    No oczywiście do sernika ale bardzo często robię też pasty na twarogu, uwielbiamy je wszyscy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sernik;) Nie robiłam nigdy z wiórkami kokosowymi w serze a połączenie wydaje się być fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem odmiencem 😉 Noe lubię sternika, a twarog staje mi kółkiem w gardle 😡😡😰😰

    OdpowiedzUsuń
  11. O nami znowu placek.... chyba skończę już dziś wedrowke o blogach, a coś pysznego bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadek bo u mnie rzadko bardzo takie posty się pojawiają ;)

      Usuń
  12. Wygląda pysznie, świetny blog! Na pewno nie raz tu zawitam! :)

    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do ciasta używam normalnego sernika i mielę sama :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie gotowce. Muszę wypróbować koniecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny skład, chętnie go poszukam do mojego popisowego sernika czekoladowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

      Usuń
  17. Uwielbiam ciasta z tym serkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To naprawdę mój ulubiony :) twaróg

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjadłabym sernik. Lubię też naleśniki z twarogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. very interesting , good job and thanks for sharing such a good blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. widziałam go w auchan,1 kg coś koło 13 zł ale warto.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszy twaróg na świecie - do smarowania kanapek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny, pyszny produkt z Wielunia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)