piątek, 27 maja 2016

Rose Water Premium Dabur - Himalaya Herbs

Chyba każdy z nas zna zastosowanie wody różanej i jej właściwości. Większość na pewno jej używała. A jeżeli należycie do grupy, która z wodą różaną nie miała do czynienia opiszę i postaram się was zachęcić do niej bo naprawdę jest warta uwagi.  


Gdybym miała podać 3 słowa, które najlepiej charakteryzują wodę różaną to byłyby to: oczyszczenie, nawilżenie, odświeżenie.
Zastosowań wody jest wiele. Ja przedstawię Wam te główne, które miałam okazję wypróbować.

Wiele osób używa wody różanej zamiast zwykłej tradycyjnej wody np. przy robieniu maseczek czy glinek.Uwierzcie, że to naprawdę świetna sprawa zastąpić zwykłą wodę różaną.
Bardzo fajne zastosowanie wody różanej z dodatkiem cytryny i gliceryny.  Można używać jako papki i nałożyć na pięty (świetnie nawilża) maseczka na twarz. Przepisów w internecie znajdziecie sporo.
Wodę różaną możemy użyć do oczyszczenia twarzy. Wodę używamy bezpośrednio na wacik usuwamy zanieczyszczenia i odświeżamy twarz.
Wodę możemy użyć do kąpieli tu jednak musimy zaopatrzyć się w większe ilości (1szklanka wody różanej na 5l. wody) Taka kąpiel nie tylko zmiękczy skórę ale również pozostawi na skórze piękny zapach.
Znalazłam również ciekawe zastosowanie wody różanej z dodatkiem soku pomidorowego. Mieszamy wodę (pół łyżki) z sokiem pomidorowym. Nakładamy na twarz na 15-20 minut i spłukujemy. Efekt świeża twarz przez cały dzień. 
A jeżeli mamy wodę w buteleczce z atomizerem możemy używać jako mgiełkę - polubiłam takie zastosowanie.
Prawdę mówiąc woda różana to kosmetyk, który mnie zauroczył i na pewno na stałe zagości u mnie.
 



Wodę, którą ja miałam okazję testować otrzymujemy w buteleczce z otwarciem typu klik ale są również z atomizerem. Za wodę w pojemności 120 ml zapłacimy około 7zł, natomiast z atomizerem jeszcze raz tyle.

 
 W tej chwili na stronie Himalaya Herbs nie znajdziemy wody różanej ale mimo wszystko zapraszam na stronę.

A na koniec jestem ciekawa jak Wy stosujecie wodę różana i czy w ogóle stosujecie.

35 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie stosowałam, ale niedługo wypróbuję jej działanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie stosowałam wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach kupić tylko jeszcze nie wiem do końca z której firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką, która jest prawdziwą wodą różaną a nie aromatyzowaną.

      Usuń
  4. Ja nie stosuje bo przeszkadzałby mi zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można używać go w takiej wersji aby ten zapach nie był taki mocny.

      Usuń
  5. No to ja należę do tych co nie mieli wcześniej pojęcia do czego służy woda różana. Ciekawa rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny kosmetyk, który można stosować na wiele sposobów.

      Usuń
  6. miałam dawno temu takowa wodę chyba tej marki ale opakowanie inne, etykietka czerwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dziąłanie, ale zapach ahh, nie mój :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu wypróbować wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie wypróbuję. Nie przepadam za zapachem wody różanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że jest to prawdziwa woda różana a nie aromatyzowana sztucznie woda

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam zamiast płynu micelarnego. Moja pierwsza buteleczka

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam okazji stosować, ale wiele pozytywnych opinii słyszałam na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam rózne mgiełki zapachowe ale rózanej wody jeszcze nie mialam. Spodobalaby sie mojej mamie ktora jest fanatyczka zapachu rozanego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie miałam takiej wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Ale kiedyś musi być ten pierwszy raz ;D

      Usuń
  15. Ja też używam wody różanej, tylko innej marki, do robienie maseczek między innymi oraz jako toniku. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w ogóle nie znoszę różanego zapachu w jakichkolwiek kosmetykach i olejkach. Słyszalam, że olejek różany jest dobry do tłustej cery, ale nie miałam okazji przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również stosuję.
    Osobiście miałam innej firmy.. jednak ta też zachęca ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One chyba wszystkie są bardzo podobne do siebie jeżeli oczywiście nie są aromatyzowane a naturalne.

      Usuń
  18. Mam wodę różaną i używam jej jako mgiełki do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz się spotykam z tą wodą, ale zaintrygowałaś mnie. Trzy słowa wystarczyły,żebym miała ją na uwadze:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakos nie przepadam za zapachem róży :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wodę różaną jednak nie wiadomo dlaczego leży i czeka.Będę ,musiała wreszcie zacząć używać.

    OdpowiedzUsuń
  22. strasznie ją lubię, wolę od miceli, ten zapach jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stosowałam kiedyś wodę różaną innej firmy i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)