piątek, 4 listopada 2016

Zdrowe i smaczne piramidki Popcrop.

Często mam tak, że podczas wieczornego siedzenia przed komputerem mam ochotę by coś przekąsić, a najgorzej kiedy trafię na wpis o jedzeniu wtedy robię się strasznie głodna. Sięgam po coś co mam pod ręką by zaspokoić tą chęć przekąszenia czegoś. Nie ukrywam, że często jest to coś nie zdrowego.
Całe szczęście jakiś czas temu trafiłam na piramidki Popcrop.
Jeśli jesteście ciekawi tych przekąsek zapraszam do czytania.



 Piramidki to zdrowe przekąski zbożowe. Jest to w 100% naturalny produkt bez dodatku tłuszczu. 
Najważniejsze cechy jakie wyróżniają piramidki Popcrop to że są bez konserwantów, barwników i aromatów, pieczone bez tłuszczu, zdrowa przegryzka o wysokiej zawartości błonnika.
Więcej informacji o piramidkach Popcrop tu >klik< 

Piramidki dostępne w kilku wariantach smakowych: kukurydziane, wielozbożowe, bezglutenowe i bio. 
Piramidki mają kształt trójkątów. Zapakowane w torebki na których znajdziemy informacje o składzie, wartościach odżywczych i inne podstawowe informacje.
Poza smakiem i kolorem piramidki nie różnią się niczym.
Kukurydziane o  żółtym kolorze, natomiast pełnoziarniste i zbożowe o kolorze biało - brązowym.
Wszystkie piramidki są nisko kaloryczne przez co możemy je jeść bez wyrzutów sumienia.
Do tej pory myślałam, że zdrowe przekąski są niesmaczne, ale Popcrop zmienił moje podejście i na pewno będę często sięgać po produkty Popcrop.
Najszybciej zostały zjedzone kukurydziane, które wyjątkowo przypadły do gustu całej rodzinie.

Kukurydziane piramidki
 

Pełnoziarniste piramidki zbożowe
 

Piramidki bezglutenowe



Piramidki Popcrop polecam wszystkim. Tym, którzy preferują zdrową żywność oraz osobom, które nie myślą o odchudzaniu i nie lubią zdrowej żywności. 
Piramidki może kupić w sklepach ze zdrową żywnością ale również widziałam je w Tesco. Cena za opakowanie 80 gramowe to od 4,20 zł do 4,99 zł.

http://www.popcrop.pl/

Mieliście okazję próbować piramidek Popcrop? Jak wam smakowały? 

51 komentarzy:

  1. Nie dość, że mam uczulenie na gluten to na kukurydze też ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam takich ;) Smakowicie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie wyglądają! Z chęcią bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tych nie jadłam, ale już gdzieś na coś podobnego się natknęłam :) Lubię takie przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je uwielbiam:) dobre są z dipem serowym:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz o nich słyszę :) Pora je przetestować ;)

    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. O tak do pracy bardzo fajny pomysł, mój syn brał je do szkoły.

      Usuń
  8. Oooo nie znałam wcześniej tych produktów :D wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. idealne dla mnie ;D niestety często zdarza mi się podjadać ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam jeszcze takich:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przekąska dobra na przerwę w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych piramidek, ale wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna przekąska :) Z chęcią pochrupię ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają smakowicie, fajna, zdrowa alternatywa cukierka lub popularnych chipsów. :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo nie znam tego. Pewnie smaczne jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadłam kiedyś i smakowały mi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji próbować, ale szukałam czegoś takiego :) super opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekaw jestem smaku, ja uwielbiam takie przekąski.

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jadłam je dawno temu i bardzo mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie zdrowe przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne przekąski, próbowałam oba warianty :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają przepysznie, przy następnej wyprawie do sklepu koniecznie muszę się w nie zaopatrzyć, super przekąska.

    zapraszam na rozdanie

    https://www.facebook.com/NelaiPola/photos/a.1158020487604754.1073741828.1135717866501683/1213184525421683/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś kolejną osobą, która robi mi na nie smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Są genialne. Spokojnie mogą zastąpić niezdrowe chipsy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)