wtorek, 1 listopada 2016

Suchy szampon Aussie Miracle Dry.

Odkąd poznałam suche szampony Batiste stały się one nieodzownym elementem w mojej łazience. Rano nigdy nie ma czasu by umyć włosy więc szybkie psik, psik i włosy jak po umyciu. 
Podczas zakupów natknęłam się na suchy szampon Aussie i nie byłabym sobą gdybym go nie wypróbowała. 
Jak się sprawdził, czytajcie dalej.


Szampon idealny do torebki bo ma pojemność 65 ml, kupiłam go w Tesco za około 7 złotych.
Opakowanie typowe dla dezodorantów czy innych suchych szamponów. Kolorystyka typowa dla produktów tej firmy. Wszystkie informacje w języku angielskim, a z tyłu naklejka zw języku polskim i jedyne informacje to to, iż jest to szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się. Reszta informacji to środki ostrożności i skład szamponu.

Skład:


Najważniejsze w tej całej recenzji jest czy szampon w ogóle działa? Pewnie napiszecie, że Batiste nie ma sobie równych.
Szampon działa i to bardzo dobrze, a nawet jestem w stanie napisać, że to spora konkurencja dla wspomnianego Batiste. Co prawda nie mamy tu wielu zapachów do wyboru ale ten, który jest dostępny jest bardzo przyjemny. Nie wiem co to za zapach ale mi się kojarzy z owocami leśnymi.
Odświeża włosy na cały dzień. Po użyciu szamponu włosy są lekkie, puszyste i wyglądają jak świeżo po umyciu. Dużym plusem szczególnie dla ciemnowłosych dziewczyn będzie fakt, że szampon Aussie nie zostawia na włosach białego nalotu. Ten szampon po rozpyleniu jest praktycznie nie widoczny, a przy tym bardzo wydajny. Buteleczkę tego szamponu mam około trzy miesiące i została mi końcówka.



Wrócę do tego suchego szamponu nie raz bo jest naprawdę świetny i spełnia swoje zadanie.


Używaliście suchego szamponu od Aussie? Jak się u was sprawdził?

77 komentarzy:

  1. Nigdy nie mialam żadnych produktów z Aussie. Chyba powinnam sie na coś skusić w końcu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłych szamponów ani odżywek też nie miałam - jednak cena trochę za wysoka.

      Usuń
  2. Lubię zapach produktów Aussie, aczkolwiek ceny mają przesadnie zawyżone patrząc na skład jaki mają produkty. Suchych szamponów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam suchych szamponów,produkt wydaje się godny zainteresowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd spróbowałam pierwszy raz wydaje mi się, że trochę się uzależniłam od tego kosmetyku.

      Usuń
  4. Mi jakoś produkty Aussie nie pasują ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie miałam nigdy nic z tej firmy,ani nie używałam suchych szamponów,ale kusisz i może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio kupiłam ten suchy szampon i nie jestem zadowolona. Włosy są sklejone od niego jak po użyciu lakieru... Według mnie Batiste ciągle najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie sprawdza się dobrze, więc pewnie to zależy od skóry.

      Usuń
  7. Nie miałam go, u mnie króluje Batiste od lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też królował, ten był kupiony na próbę ;)

      Usuń
  8. O nie, Aussie to dla mnie najgorszy syf - tak mi po ich szamponie włosy wypadały, że nigdy więcej.

    A co do komentarza - uwierz mi pracując z polakami ostatnie czego chce to siedzieć w Polsce i jeszcze bardziej się wkurzać na ich narzekanie na wszystko - dosłownie po 14 dyżurach pod rząd po 5-12 godzin idąc do sklepu mam wrażenie, że powybijamy każdego menela, który zacznie narzekać przy kasie i zatrzymywać kolejkę na 10 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie produkty Aussie mają jakiś skład, który nie służy Twoim włosom.
      A komentarz widziałam, czytałam ;)

      Usuń
  9. Nie znam i pierwszy raz się spotykam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze spotkanie w ogóle z kosmetykami tej firmy.

      Usuń
  10. Uwielbiam Aussie ♥ Ale jeszcze nie miałam przyjemności szamponu suchego używać - gdyż bardzo bardzo rzadko po nie sięgam ;) A mam jeszcze troszke w zapasie innego ;] Ale na pewno kolejny będzie Aussie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię Aussie :( drażni mnie zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go ale przyznam, że mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta firma ma świetne produkty. mialam probki szamponu i odżywki i sie zakochalam. a jak przepięknie pachną < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu ani odżywki nie miałam ale trochę drogie mają produkty.

      Usuń
  14. U mnie ten szampon się nie spisał, nie byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam już opinie o nim że jest bardzo dobry:) Wypróbuję kolejnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trochę jest i negatywnych opinii ale to jak w przypadku każdego produktu.

      Usuń
  16. Nigdy nie miałam - suchy szampon jak do tej pory miałam raz, z Balea.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam suchych szamponów jakoś nie jestem do nich przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam suchych szamponów, moje włosy ich nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego nie miałam,ale suchy szampon u mnie to produkt,który musi być obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam jeszcze żadnego suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy przetłuszczających się włosach bardzo się z nimi polubiłam.

      Usuń
  21. Nie używam w ogóle suchego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  22. jakoś nie mogę sie przekonać... nigdy nie miałam, przełamać sie nie mogę jestem konserwatystką w tej materii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko do pierwszego użycia ;) ja mam tak z olejami i też nie mogę się do nich przekonać.

      Usuń
  23. Ja raz miałam suchy szampon innej firmy i kompletnie nic nie odświeżał. Ciekawe jak ten by się spisał na moich wlosach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać, że produkt warty wypróbowania :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja do tej pory stosowałam tylko szampon Batiste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) ale skusiłam się na ten i nie żałuję.

      Usuń
  26. Nie używam suchych szamponów. Nie muszę. Włosy mi się nie przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie suche szampony odpadają całkowicie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam ostatnio Isane do brązowych włosów i też jestem zadowolona :) A tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja do suchych szamponów podchodzę sceptycznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopiero co kupiłam Batiste, więc o zamienniku przy następnych zakupach zapomnę na 100% Super, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste u mnie króluje od wielu lat, a ten wzięłam na wypróbowanie no i Batiste nie było w tym sklepie ;)

      Usuń
  31. Mam ten szampon, ale przyznam się, że jeszcze go nie używałam. Użyłam za to kilka razy Klorane i stwierdzam, że to jednak nie dla mnie. Wolę wstać wcześniej i umyć włosy, niż męczyć się z włosami po suchym szamponie. Wybitnie mi nie pasuje :/ Szampon trzymam w razie wielkiego W (liczę jednak, że nie będzie potrzebny ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak nie należę do rannych ptaszków i nie wstanę wcześniej by umyć włosy. Myje je po powrocie do domu, a rano spryskuje szamponem i jest ok ;)

      Usuń
  32. Jakoś nue lubię suchych szamponów. Próbowałam kilka razy i to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tego, ale ja po jednym z Avona już chyba nie wypróbuję suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wypróbuję by zaspokoić swoją ciekawość. Buteleczka deczko mała :P co do Batiste, to nie powala choć stawiam go na równi z Sayosem. Pewnie jest lepszy niż mąka ziemniaczana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i duże ale po co kupować dużą jeśli się nie sprawdzi. Poza tym duży wychodził drogo.

      Usuń
  35. i jest prawie o połowę tańszy od znanego Batiste. Ale jak byłam u fryzjera i rozmawiałam z nim na temat takich szamponów powiedział, że suszy szapom zmyjemy dopiero po mniej więcej 5 myciu. Wcześniej stosowałam go częściej, po rozmowie z nim tylko w kryzysowych sytuacjach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest o połowę tańszy bo i o połowę mniejszy ;) Jejku nawet nie wiedziałam, że jest tak trudny do zmycia.

      Usuń
  36. Moje dziecko stosuje takie wynalazki. Ja jestem wierna mojej schaumie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytałam wiele dobrego o zwykłym szamponie a Batiste uwielbiam i nie wiem czy chce go zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię Batiste i do tej pory był to jedyny suchy szampon jaki używałam :)

      Usuń
  38. Ostatnio dostałam szampon właśnie suchy do testów, ale nie jestem do nich jakoś przekonana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzata taki szampon jest w razie sytuacji kiedy nie masz naprawdę czasu umyć włosów. Mi często zdarza się to rano i spryskuje nim włosy.

      Usuń
  39. Obawiam się suchych szamponów, czy aby nie pojawi się u mnie łupież, mam z nim często problem :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)