sobota, 12 listopada 2016

Pasta do zębów z ekstraktem borówki brusznicy eko Babuszka Agafia - Biogo.pl

Przyznać muszę szczerze, że najczęściej sięgam po pasty do zębów dostępne w drogeriach czy supermarketach. Przyszła pora aby spróbować czegoś innego, być może lepszego.
Jakiś czas temu skusiłam się na pastę do zębów Babuszki Agafii, firmę którą lubię za maseczki czy peelingi.
Zapraszam na recenzję.
 

Opis:
Organiczna pasta do zębów umożliwia efektywną pielęgnację jamy ustnej, wzmacnia szkliwo nazębne, zapobiega powstawaniu mikropęknięć. Bardzo delikatnie oczyszcza powierzchnię zębów przywracając jej blask i naturalną biel. Naturalne ultra drobnoziarniste komponenty ścierne sprzyjają efektywnemu i ostrożnemu usunięciu nalotu nazębnego. Organiczne ekstrakty zebranej w tajdze borówki brusznicy i bergenii posiadają działanie profilaktyczne, są źródłem witamin i mikroelementów, posiadają właściwości przeciw utleniające, przeciwzapalne, wzmacniają szkliwo nazębne, odnawiają i podtrzymują w normie mikroflorę jamy ust.
Więcej tu >klik<


Pasta umieszczona w bardzo fajnym kartoniku z falistej tektury, a na to doklejona firmowa etykieta o żywym śliwkowym kolorze (no może być borówkowy kolor ;) )
Wszystkie informacje w języku rosyjskim. Dodatkowo umieszczona naklejka w języku polskim z najważniejszymi informacjami (zdjęcie naklejki powyżej).
W kartoniku zwykła tubka pasty utrzymana w tej samej kolorystyce co pudełko.
 

Pasta z odkręcaną nakrętką, a otwór pasty zabezpieczony. Pasta o ładnym różowym kolorze i bardzo przyjemnym zapachu. Zapach kojarzy mi się z pewną różową gumą balonową. 
Co najważniejsze pasta nie zawiera SLS, SLES, parabenów, ftalanów fluoru, formaldehydu, metali ciężkich, składników z przerobu ropy naftowej.

Pełny skład: 


 Skład również dostępny na stronie >klik<

Co prawda najczęściej sięgam bo mocno miętowe pasty do zębów ale ten smak bardzo przypadł mi do gustu. Pomimo delikatności pasty daje się odczuć świeży i przyjemny oddech. Dla smakoszy zwykłych past do zębów może być minusem iż pasta się zbyt mocno nie pieni. Zęby po umyciu były oczyszczone.Naturalnej bieli pasta nie przywróciła ale w tym przypadku jeszcze żadna pasta się nie sprawdziła.
Pojemność pasty 75 ml w cenie 13,65 zł możecie zakupić tu >klik<
W sklepie dostępne są również inne naturalne pasty do zębów.


https://biogo.pl/


Używaliście past do zębów Babuszki Agafii? Jak się sprawdzały?

56 komentarzy:

  1. Nie używałam pasty, ale mydełka i maski do twarzy, które sprawdzały się wspaniale.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie inne produkty tej firmy też się dobrze sprawdzają :)

      Usuń
  2. Nigdy nie próbowałam, borówki to ja lubię jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze pasty od Agafii ale ich kosmetyki u mnie się nie sprawdzają z żadnego nie byłam jeszcze zadowolona:( natomiast jeśli chodzi o pasty to w moim przypadku najlepsze są typowe stomatologiczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :( u mnie większość kosmetyków tej firmy jednak się sprawdza.

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że Agafia ma pasty. Kupię by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie stosowałam takiej pasty. Mam kilka sprawdzonych i raczej nie eksperymentuję z innymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawdę mówiąc nie znalazłam pasty do której lubię wracać.

      Usuń
  6. Widziałam ją właśnie dzisiaj i się zastanawiałam czy by jej nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej pasty, ciekawe jakby spisała się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz spróbować dostać się, to podaj maila, nominuje Cię i oni wyślą zaproszenie ;)

      Usuń
  8. zaciekawiłaś mnie smakiem. Też stawiam na mocno miętowe pasty, miałam kilka naturalnych i smak był nie do zniesienia. Może tu byłoby inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej pasty :) Ciekawe jaki ma smak i jak czyści :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha! Sama używam tylko te znane pasty z drogerii. Zaskoczyłaś mnie. Nie miałam pojęcia, że jest taka pasta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz...też jakiś czas temu jej nie znałam ;)

      Usuń
  11. A ja właśnie takie pasty lubię :) Ten sklep ma fajną ofertę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma sporą i ciekawą ofertę past do zębów i innych produktów.

      Usuń
  12. firme znam :) pasty nie :) ale mam szampon i maseczkę babci ruski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej pasty, ale brzmi apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam. Stosuję Lacalud, i sobie ją chwalę bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ale myślę że warto wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi apetycznie może kiedyś spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym ją wypróbowała ;)) Jeszcze po takie pasty nie sięgałam, więc chętnie sprawdzę jak się u mnie spisze ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie słyszałam o pastach z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zamiar spróbować którejś pasty babuszki ale nie umiem się zdecydować na konkretną

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam kompletnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero się przekonuje do Babci Agafii , moim pierwszym łowem była maska na włosy, na pastę też przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak też miałam sporo kosmetyków Babuszki i większość sprawdziła się świetnie :)

      Usuń
  22. Nigdy nie używałam, ale chyba z chęcią bym wypróbowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie ta pasta bardzo ciekawi,ostatnio jak robiłam zakupy to się nad nią zastanawiałam, kto wie może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie wiedziałam, że babuszka Agafii ma w ofercie pasty do zębów, ale ja raczej należę do osób, które lubię miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam takiej pasty. Ciekawa propozycja. Ja jednak za sprawą polecenia swojego dentysty (haha tekst brzmi jak z reklamy) jestem wierna Elmexowei, który mi służy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to przy moim paleniu, ta pasta zdecydowanie nie dałaby rady.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam jeszcze żadnych produtków Babuszki Agafii:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)