środa, 23 listopada 2016

Perfumy Glantier - doskonała jakoś i atrakcyjna cena.

Któż z nas nie lubi otaczać się pięknymi zapachami? Prawdę mówiąc nie znam nikogo takiego. Panie jak i panowie lubią pięknie pachnieć i co raz uważniej wybierają perfumy. Na jakie stawiamy? Na te dobre jakościowo.
Dziś właśnie o perfumach Glantier będzie post. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam.


Kilka słów o perfumach i firmie:
Nasze perfumy wywodzą się z Grasse - światowej stolicy perfumiarzy. To właśnie tam powstają receptury zapachów znanych na całym świecie. Miasto położone jest w przepięknym regionie Francji, w Prowansji.Wyłącznie w otoczeniu tak wyjątkowego krajobrazu, jakim są Alpy i Lazurowe Wybrzeże, mógł przez wieki rozwijać się i kwitnąć światowy przemysł perfumeryjny. Z tego wyjątkowego regionu pochodzą kompozycje zapachowe wykorzystywane do produkcji perfum Glantier.
W naszej ofercie znajdują się jedynie wyjątkowej trwałości wody perfumowane, nie wody toaletowe - jak w większości sklepów oferujących odpowiedniki perfum znanych marek. Zaperfumowanie, czyli zawartość ekstraktów zapachowych w produktach Glantier sięga 18%, co gwarantuje niezwykłą trwałość i intensywność zapachu, którym możemy się cieszyć przez długie godziny.
Więcej o firmie poczytacie tu >klik<


W ramach testów otrzymałam buteleczkę perfum, 3 kupony rabatowe i próbki perfum, które nie załapały się na zdjęcia (prawdę mówiąc nie wiem czemu)
W asortymencie Glantier znajdziemy ogromny wybór perfum o wielu nutach zapachowych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 
Aby łatwiej było wybrać odpowiedni zapach na stronie znajdziemy listę perfum i drogi odpowiednik zapachu.
Prawdę mówiąc nie znam oryginalnych zapachów bo nie kupuje ich z powodu ceny. Glantier wyszło nam na przeciw  ograniczając koszty do minimum przy bardzo wysokiej jakości.



Perfumy zapakowane w biały prosty kartonik ale ma swój urok. W środku znajdziemy bardzo ładny i elegancki flakonik. Mój perfum nr 446 to odpowiednik Elizabeth Arden Green Tea. Cytrusowo - aromatyczny zapach skradł moje serce. Do kupienia tu >klik<
Nuty głowy: rabarbar, mięta, skórka pomarańczowa, bergamotka, cytryna.
Nuty serca: goździk, piżmo, jaśmin, mech dębowy, biała ambra, koper włoski.
Nuty bazy: kminek, ambra, piżmo, zielona herbata, jaśmin, goździk, mech dębowy, nasiona selera.


Perfum jest dla osób, które lubią delikatne nuty cytrusowe, chociaż to nie jest typowy zapach, który kojarzy się z utami cytrusowymi. Dzięki swoim aromatom nabiera charakteru i ma swój urok. To jest coś co ja lubię w perfumach.
Zapach jest naprawdę trwały bo w moim przypadku utrzymuje się nawet do 6 godzin. Pojemność perfum to 50 ml i zakupimy je na stronie w cenie 49,00 zł ale to nie jedyna opcja. Firma prowadzi sprzedaż poprzez konsultantów i ciągle poszukuje nowe osoby, które dzięki przyłączeniu się do Glantier mogą kupować nasze perfumy ze specjalną, bardzo atrakcyjną zniżką oraz zarabiać na polecaniu naszych produktów innym.
Jeśli jesteście zainteresowani taką ofertą poniżej link do formularza zgłoszeniowego.
Formularz >klik< 




Znacie ofertę perfum Glantier?

62 komentarze:

  1. U mnie perfum pod dostatkiem, ale jestem ciekawa jak pachnie to cudo. Ma piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie śliczne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja to nie miałam nigdy dobrych perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...wydaje mi się, że te tańsze często nie odbiegają jakością od tych drogich.

      Usuń
  4. Bardzo lubię, jak piękny zapach ukryty jest jeszcze piękniejszym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię nuty cytrusowe ;D
    więc pewnie spodobałyby mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale być może faktycznie to dobra opcja dla kogoś, kto chciałby mieć więcej zapachów, a fundusze nie pozwalają na zakup oryginalnych perfum. Akurat zapachów mam sporo, znam też EA Green Tea :) Jeśli jego odpowiednik jest tak trwały, to chyba nawet trwalszy, niż oryginał! Niestety, ale ten zapach utrzymuje się u mnie krótko i nie tylko ja przestaję go czuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od skóry. U jednych utrzyma si pół dnia, a u innych godzinę.

      Usuń
  7. Buteleczka wygląda luksusowo :) Szkoda, że nie można potrzeć monitora żeby poznać zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach mógłby mi się spodobać, jednak ja muszę na żywo powąchać aby się przekonać czy jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że sporo zapachów mam kupionych w ciemno i na żadnym się nie zawiodłam ;) Kieruje się nutami zapachowymi które lubię ;)

      Usuń
  9. Flakonik wygląda ciekawie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię ten sapach od elizabeth arden :-) moja przyjaciołka jest jednak jego większą fanką, więc musze sie przyjrzec, bo moze bedzie wart sprezentowania go jej

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Są śliczne szczególnie dla osób, które lubią cytrusowe zapachy.

      Usuń
  12. Tych zamienników/odpowiedników nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Flakonik wygląda zachęcająco i jestem bardzo ciekawa zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny flakonik, ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny flakon. Ale ja jako typ nietypowy pod tym względem, nie skuszę się. Mam swoje ukochane perfumy i używam tylko ich. Chodzi mi o Hugo Boss XX. Odkąd je odkryłam wszystko inne przestało istnieć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie miałam perfum do których chciałabym wracać.

      Usuń
  16. Nie znam tej marki. Ale lubię takie nuty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm jak nuty cytrusowe to mogłoby mi się spodobać :) Aczkolwiek ja jestem taka, że muszę to najpierw powąchać, w ciemno perfum nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przyjrzeć się stronie bo wybór jest ogromny.

      Usuń
  19. O :) nie słyszałam o tej marce jeszcze :p ale muszą fajnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy mój nos polubił ten zapach ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz bardzo rzadko używam perfum, ale możliwe, że ten przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego zapachu. Mam tak, że najlepiej mi poznawać zapach jednak na żywo. Nigdy nie kupiłabym perfum w ciemno, bo wystarczy nawet maleńka nutka nie taka, jakby mi pasowała, a już nie czuję się z danym zapachem dobrze :(
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam perfum tej marki, cenę mają bardzo atrakcyjną :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrych zapachów nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezentują się uroczo ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cytrusowe nuty to coś co lubię więc pewnie zapach tej wody mi by się spodobał. =)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam się otulać zapachami :) Zazdroszczę normalnie! :]

    OdpowiedzUsuń
  28. Nuta głowy super zestawienie! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Hihi, Grasse od razu skojarzyło mi się z moim ostatnio ulubionym serialem tureckim :) A zapach ciekawy, godny uwagi według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam zapach Elisabeth:-) trzeba by przetestować Twoja propozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam mnóstwo perfum, ale i tak ciekawa jestem jak te pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie zamówiłam sobie dokładnie ten sam zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepszy perfum według mnie to ten szyprowo-owocowy (z numerem 500) od Giorgio Armaniego. Jak pierwszy raz go spróbowałam, to sama czułam zapach przez jakieś 17 godzin, także szczerze polecam😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)