niedziela, 20 listopada 2016

Akademia Umysłu Junior - Jesień.

W dzisiejszych czasach nie ma co ukrywać, że nasze dzieci lubią spędzać czas przed komputerem. Zabronić całkowicie? Nie, nie jestem za takim rozwiązaniem. Warto jednak sprawić by ten czas przy komputerze nie był zmarnowany, a wykorzystany w mądry sposób.
Tu przychodzi nam z pomocą Akademia Umysłu,która proponuje nowoczesne  gry i programy edukacyjne osób w każdym wieku (tak,tak dla nas też).
Dziś przedstawię grę skierowaną dla dzieci w wieku 5 - 9 lat. Zapraszam.


Akademia Umysłu to seria 4 gier. Każda to kolejna pora roku. Dawno temu kiedy mój blog nie był czytany opisywałam część LATO >klik<
Każda z części posiada 20 różnorodnych ćwiczeń edukacyjnych o wielu stopniach trudności, które tematycznie nawiązują do tytułowej pory roku.
Więcej o serii Junior poczytacie tu >klik< 
Zadania pomagają dziecku rozwijać pamięć lub koncentrację.
Ale zacznijmy od początku. Sama instalacja gry jest szybka i prosta. Po wejściu w grę mamy bardzo ładną kolorową, jesienną scenerię. Po kliknięciu praktycznie w każdy obrazek możemy włączyć daną grę. Nie opiszę wam tu wszystkich bo pewnie w połowie bym was zanudziła.



 Mój syn polubił wszystkie zadania ale najlepiej poradził sobie z labiryntem. Mamy ducha i labirynt, który widzimy przez jakiś czas a później znika. Dziecko musi pokonać go z pamięci za pomocą strzałek.





Na co warto zwrócić uwagę to miły głos lektora, który wszystko bardzo dokładnie tłumaczy. Za każde wykonane zadanie dziecko otrzymuje pochwałę i przechodzi na kolejny trudniejszy poziom.
Kolejnym ciekawym ćwiczeniem było zadanie zatytułowane Szalik.







 





Dziecko zapamiętuje i wybiera odpowiedni wzór jaki znajdował się na szaliku. Na początku jest prosto bo wystarczy zapamiętać jeden wzór, a później dwa, trzy czy cztery.

Gra jest naprawdę dopracowana pod każdy względem kolorowa, wesoła. Dodatkowym atutem są ćwiczenia, które włączają się co jakiś czas aby nasze dziecko rozprostowało kości. Co prawda mój syn ich nie polubił ale kiedy ja się dołączę to ćwiczenia idą sprawnie :)
Czy gra ma jakieś wady? Oboje z synem nie zauważyliśmy minusów w tej grze bo nawet jeśli z jakimiś zadaniami nie poradzi sobie na obecną chwilę na pewno wróci do nich za jakiś czas.
Na stronie możecie znaleźć demo gry.

 
Kolejnym dodatkowym atutem gry jest wersja z językiem angielskim dzięki czemu nasze dziecko pozna nowe słowa, a także nauczy się wymowy słówek.
Ja jestem zachwycona.
Jeśli chcielibyście kupić tą lub inną część gry Akademii Umysłu zapraszam do sklepu  >klik<
Gry zakupicie w cenie 34,90 zł. To świetny prezent na Mikołaja :)

http://www.akademia-umyslu.pl/

Znacie gry Akademii Umysłu?  

45 komentarzy:

  1. Awesome game! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  2. Alanek uwielbia takie zadania,bardziej woli się poglowić niż grać w jakieś bezcelowe gry :) Ta gra jest naprawdę fajna i edukacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na bardzo fajna grę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. warto "podsuwać" dziecku takie gry :) dzięki temu nie nudzi się, a przy okazji jeszcze uczy :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa alternatywa dla dzieci:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie, szkoda tylko że jest na komputerze ;) Jestem zwolenniczką planszowych gier rozwijających maluchy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gra komputerowa od czasu do czasu nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  7. Świetny pomysł na spędzenie wolnego czasu dziecka! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są takie edukacyjne programy.

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłabym mojej siostrzenicy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa propozycja dla dzieciaków. Jeszcze trochę i ja zacznę myśleć o takich zabawach edukacyjnych dla swojego dziecka ;) Tymczasem jednak uważam, że to świetny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, ciekawa zamiana zwyczajnych gier :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne takie gry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś nowego powinno zainteresować nasze dzieci i wnuczki. Każda gra edukacyjna mile widziana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Może siostrzenicy taki prezent sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super! My też taką chcemy :) Może uda się w Twoim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie jestem za takim spędzaniem czasu przy komputerze. Zamiast gierki o zabijaniu czy bajeczki na YT:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)