sobota, 26 listopada 2016

Sylveco - łagodny żel do higieny intymnej.

Firmę Sylveco zna chyba każdy (chociażby ze słyszenia). Postanowiłam i ja poznać produkty tej firmy bliżej i wybrałam żel do higieny intymnej, o którym dużo czytałam pozytywnych opinii.
Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził zapraszam do czytania.


Opis:
 Hypoalergiczny, łagodny żel do codziennej pielęgnacji, pozwala utrzymać fizjologiczną równowagę skóry i miejsc intymnych. Zawiera bardzo delikatne, ale jednocześnie skuteczne składniki myjące. Gliceryna i panthenol zapobiegają wysuszeniu, koją i łagodzą. Ekstrakty z kory dębu i babki lancetowatej działają przeciwzapalnie, ściągająco i antyseptycznie. Kw. mlekowy zapewnia odpowiednio niskie pH (3.9), przywraca naturalną mikroflorę bakteryjną, zmniejszając ryzyko infekcji i chroniąc przed podrażnieniami.
Więcej o produkcie tu >klik< 


Produkt w małej (pojemność 150 ml), przezroczystej butelce z dozownikiem. Bardzo łatwo możemy dozować odpowiednią ilość żelu. Płyn o lekko słomkowej barwie, raczej rzadki.



Skład:


 Żel do higieny intymnej Sylveco charakteryzuje się delikatnym zapachem, trudnym do opisania. To raczej lekko ziołowy zapach o wyczuwalnej kwaskowej nucie. Zapach jest bardzo przyjemny i bardzo delikatnie wyczuwalny.
Żel delikatnie się pieni pozostawiając uczucie świeżości na bardzo długo. Nie powoduje podrażnień, uczucia pieczenia. Dzięki naturalnym składnikom sprawdzi się u najbardziej wrażliwych osób.
Żel bardzo przypadł mi do gustu.
Produkt kupicie na stronie biogo.pl w cenie 16,99 zł tu >klik<




Znacie ten żel? Sprawdził się u was?

72 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu czytam o tych produktach Sylveco i z dnia na dzień bardziej jestem przekonana do ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sporo czytałam i w końcu musiałam wypróbować :)

      Usuń
  2. a miałam go kupić, kiedyś pewnie do mnie trafi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam zamiar go przetestować, jak skończę swój obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tego produktu. Po nieudanej próbie stosowania żelu do twarzy tej marki mam teraz pewnie obawy, ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak też tak mam, że jak jeden produkt z danej firmy nie sprawdzi się to po inny raczej nie sięgam.

      Usuń
  5. Nie znam ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pielęgnacji ciała warto stosować uzdatnioną wodę z filtra prysznicowo-kąpielowego z systemem kdf - woda przez niego uzdatniona nie zawiera podrażniających skóry substancji takich jak chlor i fluor oraz osadów mineralnych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ziołowy zapach mnie kusi ;) Wypróbuję go kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na razie mam mydełko bambino do tych miejsc higieny;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się prezentuje. Chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko pomadkę z Sylveco, ale z chęcią poznałabym więcej ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznawanie marki zaczęłam właśnie od tego płynu.

      Usuń
  11. Jeszcze go nie miałam ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie naturalne płyny słabo wypadają. Niby myją, ale to nie jest to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie widzę różnicy myjącej co prawda naturalne słabiej się pienią.

      Usuń
  13. Ja w tej kwestii sięgam po sprawdzone moje żele i nie zmieniam i nie eksperymentuję ;) Bo eksperymenty kosztują mnie ...bólem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego żelu, ale cenię sobie takie delikatne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie się skuszę, akurat mój płyn się zaczyna kończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego produktu. Od dawna mam ochotę poznać kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam tej firmy produkt ale inny do higieny intymnej i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kiedyś przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zachęcająca recenzja, muszę go mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kosmetyki od Sylveco bo są naturalne i bezpieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę kupić taki żel :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wypróbuję, nie z nam go jeszcze w pzeciwieństwie do kremów , toników ,czy mleczka

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze żelu tej marki ale jeśli chodzi o Sylveco to mam duże zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam zamiar go wypróbować bo lubię zmieniać żele, często stosuję też emulsje, a ostatnio miałam piankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak się do jakiegoś przyzwyczaję to nie wiadomo dlaczego wycofują go :(

      Usuń
  25. Ja uzywam teraz jakiś a avon :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Generalnie każdy żel mi podchodzi :) obecnie mam Białego Jelenia, ale co szkodzi przetestować ten gdy już Jeleń się wykończy "D

    OdpowiedzUsuń
  27. Musi być swietny jak inne ich produkty :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/zele-pod-prysznic-od-organic-shop-ze.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Te produkty od Sylveco sa rewelacyjne. Skusiłaś mnie na zakup tego żelu do higieny imtymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy go nie widziałam, ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię się z tą firmą więc... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak, sylveco znam tylko ze słyszenia :) Ale chętnie w przyszłości wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn mogę polecić, a innych produktów też jeszcze nie znam.

      Usuń
  33. jestem bardzo podatna na infekcje, wszystko mnie uczula:( szukałam właśnie takiego żelu!! musze wypróbować. Dziękuję <3 Izka

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię Sylveco, więc kiedyś na pewno ten żel wpadnie w moje ręce. Od kilku dni używam żelu Vianek i mam nadzieję, że sprawdzi się na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie najczęściej Ziaja i ostatnio Oriflame. Ale może czas na zmianę...

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak napisalas. Marke znam ze slyszenia-tylko,ale puki co😏 nigdy nie wiadomo. Duzo dobrej o nich słyszałam. Ja używam plynu z ElfaPharm do higieny od lat. Jestem alergikiem i musze uważać. Dobrze ze i ten tutaj jest hipoalergiczny. Miejsca intymne to wrażliwe i delikatne miejsce. Należy dobry produkt wybrac. Zreszta ja zawsze czytam etykiety wnikliwie. To nam dobrze zrobi😉

    OdpowiedzUsuń
  37. Może kiedyś spróbuje, chociaż boję się eksperymentować w tej dziedzinie, ponieważ mam skłonność do podrażnień i uczuleń, które kończą się bardzo nieprzyjemnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)