poniedziałek, 28 listopada 2016

Bleuet - krem z ekstraktem z brzozy.

O tym jak trudno znaleźć odpowiedni krem do twarzy wie na pewno nie jedna z nas. Aby dobrze nawilżał, nie uczulał, skóra po nim się nie świeciła, nie zatykał porów i tak dalej. Czy jest krem idealny? Tego nie wiem, ale wiem że znalazłam krem który sprostał moim wymaganiom i to jest dla mnie najważniejsze. Zapraszam do czytania o kremie z ekstraktem z brzozy.


O marce:
Bleuet po francusku oznacza chaber – znany z niemal każdej polskiej łąki. Szlachetna, głęboka barwa i unikatowy kształt wyróżniają ten piękny kwiat. Ma niepowtarzalny charakter.
Nasze kosmetyki to połączenie polskiej natury i francuskiej elegancji. Bleuet Naturel są stworzone z myślą o… każdej z nas!
Więcej tu >klik< 

 
Opis:
Antybakteryjny krem matujący z ekstraktem z brzozy sprawdzi się w przypadku problematycznej cery tłustej i mieszanej. Stymuluje wydzielanie nadmiernego sebum, które jest przyczyną zatykania porów i powstawania zaskórników. Działanie antyseptyczne i oczyszczające zawdzięcza występującym licznym flawonoidom występujących w roślinie. Brzoza znana jest od wieków jako naturalny preparat działający przeciwzapalnie, hamuje rozwój bakterii trądzikowych i najistotniejsze działanie wykazuje w leczeniu chorób dermatologicznych. 
Więcej tu >klik<





 Na stronie Bleuet każdy znajdzie krem odpowiedni do swojej cery. Ja wybrałam krem z ekstraktem z brzozy do cery tłustej i mieszanej.
Krem otrzymujemy w ładnym kartoniku. W środku znajdujemy słoiczek z kremem. 
Krem jest o lekko mlecznej barwie i delikatnym, bardzo przyjemnym zapachu, więc dla wrażliwych osób nie lubiących perfumowanych kremów ten przypadnie do gustu.

Skład:


Krem stosowałam regularnie miesiąc czasu. Cerę mam tłustą bez skłonności do niechcianych wyprysków ( no może pojedynczych raz w miesiącu).
Przede wszystkim na czym mi zależało to aby skóra po 2 - 3 godzinach nie świeciła się ale też aby krem nie wysuszał mojej skóry. Pod tym względem krem sprawdził się bardzo dobrze. Dzięki temu, że krem szybko się wchłania idealnie nadaje się pod makijaż. Łatwo się rozprowadza i nie roluje. Konsystencja kremu lekka i nie za gęsta. Co najważniejsze krem nie powodował uczucia ściągnięcia, pieczenie skóry czy innych nie pożądanych efektów.
Na co warto zwrócić uwagę to że kremy są hipoalergiczne i nie posiadają żadnych substancji zapachowych stąd jego naturalny zapach.
Krem jest o pojemności 50 ml kupicie w cenie 67,00 zł tu >klik< 
Pozostałe kremy znajdziecie klikając w baner.


http://bleuet.pl/produkty/
  

Znacie kremy marki Bleuet? Jak się u was sprawdzają?

69 komentarzy:

  1. Po raz pierwszy spotykam się z ekstraktem brzozy w kremie.Krem prezentuje się kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ten ekstrakt brzozowy świetnie się sprawdza.

      Usuń
  2. Firmy nie znam, o kremie wcześniej też nie słyszałam :) sama mam cerę mieszaną więc i może mi by odpowiadał, póki co zaczęłam testować kremy farmony z lini profesjonalnej anti pollution które kupiłam na początku listopada :)
    Do walki z sebum pomogła mi też maska skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę na oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej marce, jednak zachęca swoimi właściwościami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę, stosowałam dla skóry suchej, bardzo dobrze się sprawdził (i nadal sprawdza, bo jeszcze go mam) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale masz rację, że cięzko jest znaleźć dobry krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy o nim nie słyszałam :) ale wydaje się być dobrym produktem :) ja na razie "leczę" skórę kremem babuszki Agafii :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki ani kremu ale wydaje się być niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O to nie dla mnie bo mam cerę normalną ale na pewno jakiś inny z ich oferty by mi podpasował

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, kremik bardzo fajnie się prezentuje. Może w przyszłości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten krem tylko troszkę drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i muszę przyznać, że jest jednym z lepszych kremów jakie używałam :) Ta lekka konsystencja jest super

    OdpowiedzUsuń
  13. O tej firmie jeszcze nie słyszałam ale zapowiada się spoko :) Szukam ostatnio dobrego kremu, który nada się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nadaje się świetnie. Wystarczy dobrać odpowiedni do swojej skóry.

      Usuń
  14. Marka w ogóle nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ale kusi bo mam tłustą cerę :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie dla mnie, na brzozę jestem uczulona więc bałabym się go użyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale kremik kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja cera bardzo lubi ekstrakty brzozowe w kosmetykach więc myślę, że i ten kremik by jej odpowiadał. Tym bardziej, że dedykowany do mojego typu cery. Muszę jeszcze bliżej się mu przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kompletnie nie znany mi producent ;) Ale chętnie bym sprawdziła jak spisałby się na mojej buźce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po raz pierwszy spotykam się z ekstraktem brzozy w kremie. Ciekawa jestem jak by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w ogóle nie znam tej marki ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam chabry! Robiłam z nich w tym roku tonik i byłam bardzo zadowolona. Ta marka coraz bardziej mnie kusi, ale jeszcze nie używałam żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsze słysze o tej firmie ale konsystencja kremu jest bardzo fajna :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze nigdy ne miałam i nie słyszałam :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I didn't know this brand but sounds super interesting!!! I'm totally addicted to skin care products!!! Love your review :D

    I'm following you via GFC. Can you follow me back please? :D

    NEW REVIEW POST | ZIAJA: Men Beauty Care Set.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja waśnie zaopatrzyłam się w próbki tego kremu, jak mnie nie uczuli to kupię wersję pełnowymiarową :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej marki, ponieaż, nie jestem w stanie wszystkich znać. Jest ich wiele na rynku.J amam cerę suchą więc musiałabym wypróbować krem do mojego rodzaju cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że nie - ja też nie znam wszystkich marek.

      Usuń
  29. Moja cera mieszana dostarcza mi troszkę kłopotów. Jednak potrzebowałabym zmatowienia w strefie T i myślę, że by mi się pod tym kątem mógł sprawdzić ten krem. Bardzo mnie cieszy fakt, że krem szybko się wchłania :) Takie lubię najbardziej na dzień.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja kiedy rano się śpieszę nie lubię czekać aż krem się wchłonie, a tu szybko i bez czekania :)

      Usuń
  30. Nie miałam nigdy tego kremu. Wydaje się być fajny, ale ta cena to trochę za wysoka jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda ciekawie, ale ja pasuje póki co z kremami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) może później przyjdzie na niego pora :)

      Usuń
  32. Nigdy nie używałam takiego kosmetyku, ogólnie często zapominam nakładać kremy nawilżające na swoją twarz, zmuszam się do nakładania maski na włosy, jednak nie cierpię ich zmywać :) Nie znam marki, jednak chętnie zapoznam się z asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ciekawa tego produktu, ciekawe czy podobnie sprawdziłby się przy mojej tłustej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy, ale na razie mam zapas kremów, więc zastopuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)