niedziela, 6 listopada 2016

Tosca Lee. Potomkowie - recenzja książki.

Ostatnio zaczytywałam się romansami przy których się wynudziłam. W tych książkach nie działo się nic, a kiedy nic się nie dzieje to czytam wolno. Nic mnie nie podkręca do przeczytania kolejnej strony.
Kiedy w moje ręce wpadła książka "Potomkowie"  prawdę mówiąc nie wiedziałam czego się spodziewać.
Jeśli jesteście ciekawi moich emocji związanych z tą książką czytajcie dalej.



 Książka jest pierwszym tomem z serii "Piętno Krwawej Hrabiny". Prawdę mówiąc kiedy się zatraciłam w tej książce zapomniałam, że to pierwszy tom i wszystkie zagadki niestety nie zostaną rozwiązane wraz z ostatnią stroną książki.

Opis z okładki


Wyobraźcie sobie jakie to uczucie stracić całą pamięć i nie pamiętać nic, kompletnie nic z życia przed zabiegiem. Jak wyglądali moi rodzice, czy mam rodzeństwo, czy byłam zakochana lub co lubiłam robić. Wszystko to na własne życzenie by chronić swoich najbliższych i jakąś tajemnicę związaną z hrabiną Elżbietą Batory. Wśród Ciebie pojawiają się ludzie i nie wiesz tak naprawdę czy to przyjaciele czy wrogowie.
To wszystko odczuwa Emily, a raczej Audra potomkini największej morderczyni.
Muszę przyznać, że już dawno nie przeczytałam tak szybko książki. Kartki przewracały się same. Książka pełna zwrotów akcji i adrenaliny. Właśnie to lubię w książkach to ciągłe napięcie i czekanie na to co się za chwilę stanie. Domysły, spekulacje i podejrzenia to miałam w głowie podczas czytania tej książki. 
Niestety książka kończy się w najmniej spodziewanym momencie, kiedy od odkrycia prawdy i uratowania  najbliższej osoby dzielą ostatnie trzy dni.


Książka miała swą premierę ponad tydzień temu 26 października.

Książka Wydawnictwa IUVI

http://iuvi.pl/

 

57 komentarzy:

  1. Lubię tego typu książki, przeczytam na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) Na prawdę mnie zaintrygowałaś :) Chociaż nie lubię jak książka się nie kończy, czuję wtedy niedosyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie muszę mieć od razu wszystkie części w domu.

      Usuń
  3. Myślę, że książka mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie, chętnie sprawdzę czy i mnie tak pochłonie, że szybko bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przepadam za takimi książkami, trochę mi to pachnie jak twilight i tym podobne cuda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie ksiazki :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/zdrowy-deser-dla-figury-i-zdrowia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie zaciekawiłaś tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładke kojarze jednak nie pamietam bym się z ta ksiązką spotkała na jakimś blogu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest nowością ale przed premierą było już o niej głośno.

      Usuń
  9. Odnosiłam wrażenie, z recenzji, że podobały Ci się te romanse ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię romanse (niektóre) ale jednak to nie moja bajka. Nie ma w nich tylu emocji, niepewności i adrenaliny.

      Usuń
  10. Potomkini morderczyni... brzmi intygująco

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłabym się na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czeka w kolejce, ale widzę, że będzie szybka i przyjemna lektura ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O takiej tematyce bardzo lubię oglądać filmy więc może i książka byłaby dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie cierpię romansów są takie nudne, ale ta książka no juz mnie zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N właśnie większość tak banalne i przewidywalne.

      Usuń
  15. jak znajde w bibliotece to przeczytam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe czy znajdę ją w swojej księgarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam książki, przy których strony niemalże same się przewracają :) ta książka byłaby pewnie idealna dla mnie ;) również nudzę się przy romansidłach ! :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym tylko miała czas na czytanie z pewnością bym po nią sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) Z chęcią bym po nią sięgnęła. Zwłaszcza, że ostatnio trafiam na same książki, które kończą się banalnie i zwyczajnie są nudne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli będzie kolejna część książki ? Nie lubię gdy książka kończy się w takich momentach a nie mam kolejnej części

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka o tej tematyce na pewno by mi się spodobała! Ostatnio czytałam książkę o podobnej tematyce "Druga Szansa" Miszczuk. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się być na prawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego typu książki zawsze mnie wciągają. :D Chętnie bym ją przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  24. popytam o nią w bibliotece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bibliotece raczej ciężko będzie ją jeszcze znaleźć.

      Usuń
  25. Nie jestem pewna czy książka ta trafiłaby w mój gust, ale z pewnością dla koneserów takiej tematyki to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha Ty juz skończyłaś czytać a do mnie wczoraj dopiero dotarła :D Niezle :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na post o kolejnej części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to może długo potrwać bo kolejna część chyba jeszcze nie jest napisana :)

      Usuń
  28. Wciagnol mnie ten Twój blog❤ czytam i czytam z zaciekawieniem😉 recenzje piszesz świetne i zachecajace😍 ta ksiazka cos nowego dla mnie. Nawet nie czytałam nic w tym stylu. Chyba musze to zdecydowanie nadrobić 😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)