środa, 1 października 2014

Nauka poprzez zabawę

Kto ma dzieci w wieku 5-9 lat? To post do Was kochani rodzice.
Pewnie większość z as stara się przemycić trochę nauki swoim dzieciom poprze zabawę. Nie jestem zwolenniczką przesiadywania mojego syna przed komputerem. Wiecie...oczy, brak ruchu itp.
Kto z Was zna Akademia Umysłu ?

Ja poznałam razem z synem poprzez program Edukacyjny Akademia Umysłu Junior Pamięć i Koncentracja Wiosna.






Program ten zawiera 21 gier edukacyjnych poprawiających pamięć i koncentracje. Dziecko zaczyna swoją zabawę przez wybór postaci. Zadania są różnorodne memo, puzzle, labirynty, dopasowanie połówek czy ulubionej mojego syna porządki poprzez segregację śmieci.
Całe menu gry jest bardzo przejrzyste i czytane przez miłą panią lektor. 
A co najbardziej zaskakuje to ćwiczenia ruchowe, które są przerwami w grach i dają odpocząć dziecku :) 

Bardzo miła i przejrzysta grafika spodoba się każdemu dziecku i zachęci do nauki poprzez zabawę.
Każda gra posiada kilka poziomów co raz bardziej trudniejszych. Akademia Umysłu to cztery części świetnej zabawy : Wiosna, Lato, Jesień, Zima.
Na stronie producenta można pobrać demo każdej z części gry i zobaczyć jako to fajna zabawa i frajda.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)