poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Dezodorant ałunowy Kokos i limonka - Alva

Skóra pod pachami jest bardzo wrażliwa i wymaga delikatnych kosmetyków ale takich aby jak najlepiej chroniły przed potem. Dziś przedstawię taki produkt, który spełnia te warunki a do tego jest naturalnym produktem.



Opis: 
Bezalkoholowy, łagodny dezodorant z kryształu w kulce pielęgnuje i chroni do 24 godzin, zapobiegając nieprzyjemnemu zapachowi i poceniu się. Zawarty w nim naturalny aloes i aktywny rumianek uspokajają i regulują naturalny odczyn skóry. Dezodorant ma przyjemny zapach pochodzący z organicznych olejków eterycznych, mieszanki tropikalnej limonki i kokosa.
Dezodorant w swym składzie zawiera ałun potasowy, naturalny minerał mający szereg zastosowań w kosmetyce i pielęgnacji, znany ze swego działania aseptycznego i ściągającego. Ałun z jednej strony działają bakteriobójczo, a więc niszczy bakterie, które rozkładając składniki potu nadają mu charakterystyczny zapach, z drugiej zaś strony, ma działanie ściągające, zatem zmniejsza pory skóry, tym samym ograniczając potliwość.
Więcej na stronie >klik<


Dezodorant otrzymujemy w szklanej buteleczce z odkręcaną szarą nakrętką. Kolorystyka to piękny żółty kolor, który zapewne ma nawiązywać do zapachu limonki. Sztyft jest typu roll-on, który świetnie prowadzi się po skórze i nie zacina. Dodatkowo nie wypływa zbyt dużo dezodorantu. 
Zapach...no właśnie zapach to jest najczęściej to czym kierujemy się podczas zakupu. Kiedy przeczytałam kokos pomyślałam o boskim, słodkim zapachu. No tu niestety czy stety przeważa jednak limonka a kokos gdzieś tam delikatnie jest wyczuwalny w tle. Połączenie tych dwóch zapachów bardzo fajnie się komponuje. Sam dezodorant jest bezbarwny.
Dezodorant bardzo dobrze chroni przed potem. W moim przypadku było to około 6 godzin. Jednak tu jest to kwestia indywidualna.

 
Skład:
Aqua, Aloe Barbadensis*, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Water*, Sodium Chlorid (Kristallsalz), Potassium Alum, Polyglyceryl-10 Laurate**, Symphytum Officinale Extract**, Glycerin**, Xanthan Gum, Parfum (Fragrance)**, Bisabolol**, Potassium Sorbate, Limonene**, Citral**.


 *) składniki pochodzące z ekologicznych upraw
**) składniki pochodzenia naturalnego


 Kokosowo - limonkowy dezodorant  posiada same zalety. A wady? No cóż...Pojemność to 50 ml a cena, którą musimy za niego zapłacić to 32,50zł i kupimy go tu >klik<
 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu Bio - kraina, gdzie znajdziecie wszystko co naturalne od kosmetyków, chemia gospodarcza czy zdrowa żywność.


http://bio-kraina.pl/


Znacie ten produkt? Jak się u Was spisał?

23 komentarze:

  1. Lubię naturalne produkty :) może i te kosmetyk przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo to byłoby coś dla mnie :) często po depilacji mam podrażnienia, może ten produkt dałby sobie radę :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguję na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, chętnie bym wypróbowała ale mój niemąż nie znosi zapachu kokosa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ten zapach ale akurat tu nie jest on zbyt wyczuwalny.

      Usuń
  4. Bardzo chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przeważa limonka to świetnie lubię cytrusowe zapachy;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt :) uwielbiam zapach kokosa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca przepadam za taką formą dezodorantów, ale zapach jak najbardziej mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio polubiłam naturalne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokosowy zapach na pewno urzeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy,może kiedyś go kupię, zapach limonki mi bardzo odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię naturalne produkty, a jeszcze ten przeważający zapach limonki.. to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalne antyperspiranty bardzo dobrze się sprawdzają, więc z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ałun od Maroko i tak mnie skóra po nim swędziała, że bałabym się spróbowac drugi raz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam firmy i nigdy nic nie słyszałam, wiec bałabm się az tak ryzykowac :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o zapach kokosa , czyli coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe czy zadzialaby u mnie ;-) zazwyczaj potrzebuje silnego deodorantu. Mialam kiedys jeden taki łagodniejszy to mialam wrażenie ze on wogole nie dziala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, czy zapach spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak kokos i limonka to musi być mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach ciekawy, ale jestem przyzwyczajona do dezodorantu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)