piątek, 16 sierpnia 2024

Urodziny bloga

 16 sierpnia 2014 roku był właśnie tym dniem kiedy postanowiłam, że zagospodaruje swój czas wolny. Między ogarnianiem domu i opieką nad małym dzieckiem brakowało mi czegoś co by było tylko moje i dawało mi poczucie satysfakcji. No i tak powstał blog Maminkowe testowanie. Co było dalej? Zapraszam do czytania.


 

Nazwa szybko mi się znudziła, czułam że nie pasowała do mnie i to nie było to. W tym samym roku zmieniłam ją i już w październiku było Sylwia testuje i radzi. 

Pierwsze banery wykonane przez koleżankę po fachu ;)


 Ten drugi był bardzo, bardzo długo ale w końcu przyszedł czas na kolejne zmiany.
Początkowo blog był o wszystkim, o testowaniu, szukałam tej idealnej drogi w czym czułam się najlepiej. Były testy różnych produktów, recenzje wszelkich możliwych książek, fotorelacje z wycieczek, historie czytelniczek aż w końcu powoli wszystko zarzucałam. Ograniczyłam się tylko do testów kosmetyków i recenzji książek. W końcu gdzieś te kosmetyki też odpuściłam i zostały tylko książki. Jednak nie kasowałam starych postów, czasem nawet patrzę jak to wszystko fajnie ewoluowało.
To jest właśnie to! W tym się czuję najlepiej, to mi sprawia przyjemność. Czytanie i dzielenie się opiniami o książkach. Blog stał się pasją, a to zaowocowało w zdobyciu pracy marzeń i od 4 lat pracuje jako bibliotekarka w gminnej bibliotece. Do pracy mam kilka minut więc wszystko idealnie.
Kiedy odpuściłam z recenzjami nazwa bloga przestała pasować. Co testuje? Co recenzuje? Nie mogłam się zdecydować i po prostu zostało Sylwia pisze. Nagłówek zrobiłam sama i swoje pierwsze logo.
Było wiele chwil zwątpienia po co to robić, czy ktoś to jeszcze czyta ale po jakimś czasie przychodziła myśl "robię to dla siebie, jeśli sprawia mi to przyjemność to będę to robić"

Tak minęło 10 lat! 
 
Plany na przyszłość? Nie lubię ich robić. Po prostu chcę być szczęśliwa i zdrowa, chcę robić to co sprawia mi przyjemność i cieszyć się każdą chwilą i swoim życiem. Chcę trafiać na książki, które mnie wciągną i sprawią że nie będę mogła się oderwać.

37 komentarzy:

  1. I super 😍 gratulacje! Życzę kolejnych ciekawych rocznic, a także wielu interesujących książek. 🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękna historia potwierdzająca, że warto iść do przodu. Powodzenia w kolejnych latach blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak pięknej rocznicy. Życzę kolejnych lat blogowania pełnych satysfakcji i zadowolenia z tego, co robisz kochana🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy, życzę wielu kolejnych lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana super ja myślę o powrocie do bloga desa na razie wróciłam do instagrama. Życzę Ci wielu ciekawych książek i radości z bloga ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations! Wonderful how you started and so inspiring!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa, że się odnajdujesz to na blogu i w pracy! Mi ta dekada prowadzenia bloga bardzo szybko minęła :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blogowy wiek :) Sama jestem w szoku, że tyle czasu prowadzę mój. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tak wspaniałej rocznicy, to naprawdę szmat czasu. Życzę zatem kolejnych lat blogowania w miejscu, które sprawią Ci radość!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! To jest okazja do świętowania! 10 lat to szmat czasu!!! Gratuluję i cieszę się, że ciągle czytasz i piszesz o swoich wrażeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego na dalsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze oraz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylwio, gratuluję zacnej rocznicy! Pięknie w tym czasie zmieniał się Twój blog.
    Życzę Ci wielu wspaniałych nowości czytelniczych, abyś mogła dzielić się tu z nami swoimi recenzjami!
    Moc serdeczności zasyłam!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje 🍾 Najważniejsze to nie odpuszczać swoich pasji ✌️😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Sylwia, chętnie poczytam. Gratuluję rocznicy🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tylu lat 🎂Życzę motywacji i wielu inspiracji by pisać

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko, jak to zleciało. U mnie w grudniu będzie 12 lat. Nasza droga była bardzo podobne, a powód założenia bloga wręcz idrntycxny😜. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i tego , że nadal piszesz i sprawia ci to przyjemność. U mnie w tym roku jedenaście lat. Pozdrawiam serdecznie 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych lat w robieniu tego co lubisz. To mega ważne w życiu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :) Życzę kolejnych rocznic, i kolejnych.... i tak dalej. W końcu nie ma jak robić to co się naprawdę lubi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe historia, może posłużyć innym jako przykład „podążania blogerską ścieżką”
    Gratuluje rocznicy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Fajnie jak ktoś coś robi z pasją! Tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję okrągłej rocznicy i życzę Ci wielu owocnych lat blogowania, które przyniosą Ci przyjemność i pełnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowej rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję serdecznie takiej pięknej rocznicy :) życzę dalszych udanych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Congrats on your blogging anniversary. Sometimes our blogs change, and that's alright because we should be doing them for ourselves anyway!

    OdpowiedzUsuń
  27. Owocnych lat blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. witam Sylwio💚
    gratuluję Ci wspaniałej 10 rocznicy bloga! z całego serca życzę dalszych rocznic i wytrwałości w pisaniu.. podoba mi się Twoje podejście do życia (mam takie samo) :
    'Plany na przyszłość? Nie lubię ich robić. Po prostu chcę być szczęśliwa i zdrowa, chcę robić to co sprawia mi przyjemność i cieszyć się każdą chwilą i swoim życiem.' 🥰

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej,
    życzę cudowności każdego dnia🍀🤗💚😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję blogowej rocznicy. To prawda każdy blog na początku jest takim małym testem, raczkuje, rozkwita i zmierza w jakimś kierunku. Ewoluuje i to jest mega fajne, bo oznacza to ,że w jakiś sposób się rozwija a oto właśnie chodzi :-) cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje. Miłego dalszego blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. It's amazing to see how your blog has evolved over the years! From exploring different paths to finally finding your true passion for books, your journey is inspiring. It’s a reminder that pursuing what genuinely brings joy can lead to unexpected opportunities, like your dream job as a librarian. Here’s to many more years of happy reading and blogging!

    Invited to read my new style post: (https://www.melodyjacob.com/2024/08/uoozee-church-outfit-review.html)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam czytać, choć ostatnio jakoś brakuje czasu, zawsze jest coś ważniejszego. 10 lat to piękna rocznica i życzę przyjemności i satysfakcji z dalszego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju jak ten czas leci!!!
    10 lat - szmat czasu!
    Pamiętam te nasze pierwsze testy, wszystko było dobre do zrecenzowania ;) Choć jestem o rok młodsza to mam wrażenie, że razem jakoś tak idziemy w tym blogowaniu ;) Fajnie, że żadna z nas nie zrezygnowała i jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
    Życzę Ci tego czego chcesz, zdrowia i szczęścia na dalsze lata. Oby wena zawsze dopisywała, a książki, które wpadną w ręce niezwykle interesujące ;) Wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję Sylwio tych 10 lat! Bardzo dobrze piszesz recenzje. Nie przestawaj blogować. Ja kiedyś planowałam ograniczyć się do relacji z wycieczek górskich i nie wyszło. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)