piątek, 24 maja 2024

Zmora. Max Czornyj - recenzja książki.

20/2024

Wzięłam się ostatnio za czytanie własnych książek, które kupiłam a nie było czasu ich przeczytać. Nadrabiam systematycznie bo została mi tylko jedna książka do przeczytania. Jedną z książek z mojego niewielkiego stosiku była książka Maxa Czornyja "Zmora" - ostatnia na tą chwilę z serii z Honoriuszem Mondem. Tak jak poprzednia jakoś tak mnie nie zaskoczyła tak tu było już bardzo dobrze i czytałam ją z czystą przyjemnością. Chociaż nie wiem czy tego określenia można użyć do książek Maxa Czornyja. Zapraszam na recenzję.


Opis z okładki:

Ostatnie wydarzenia z Kubą Rozpruwaczem sprawiły, że przeszłość ożyła na nową jednak dzięki temu my dowiedzieliśmy się nieco więcej o tajemniczej przeszłości Honoriusza. Na domiar tego wszystkiego Mond otrzymuje wiadomość, której nadawcą jest Śmierć, która próbuje wciągnąć go w grę. Gra z zasadami ustalonymi przez mordercę, który się uaktywnił i w Krakowie dochodzi do makabrycznej zbrodni. Telefonista powrócił!

"Zmora" Maxa Czornyja wciągnęła mnie od pierwszych stron i pochłonęła akcją, która nawet przez chwilę nie zwalniała tempa. Świetne zwroty akcji nieźle pomieszały, sprawiając, że można iść nie tym tropem. To właśnie lubię w książkach - zaskoczenie. Do tego zakończenie, które też nie było takie oczywiste i autor poprowadził je w zupełnie innym kierunku niż można było się spodziewać. Fani autora na pewno będą zachwyceni.

Recenzje poprzednich części serii z Honoriuszem Mondem na blogu: 
 
Autor: Max Czornyj
Seria: Honoriusz Mond t.4
Gatunek: kryminał
Wydawnictwo: Filia
Ilość stron:288
Data wydania: 6 września 2023
 
Czytaliście tą serię? Która część jest waszą ulubioną?


12 komentarzy:

  1. Nie poznałam jeszcze tej serii, ale mam w planach to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sounds like a great series to start the summer out with mystery and more. Thanks so much for the review.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii. Lubię tą tematyke.

    OdpowiedzUsuń
  4. I have not read this author. Interesting covers for sure. Looks like a great series.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, że książka aż tak mocno cię wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałem tej książki, z Czornyja tylko "Córka nazisty" .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam serii i średnio przepadam za kryminałem, ale będę pamiętać o tych tytułach. Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tej serii, ale lubię tego typu opowieści, więc być może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi interesująco. Dawno nie sięgnęłam po kryminał ale chętnie to zmienię

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracias por la reseña. Tomó nota. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się. Chyba muszę sprawdzić tę serię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)