piątek, 25 stycznia 2019

Bezzapachowy krem pod oczy i na powieki - Scandinavia.

Mając prawie czterdzieści lat warto zadbać kompleksowo o skórę. Wrażliwą częścią jest skóra pod oczami, która wymaga specjalnego traktowania i dobrego nawilżenia. Właśnie kończę opakowanie kremu Scandinavia i przychodzę do Was z recenzją. Zapraszam.
 

Opis:
 
Krem do codziennej pielęgnacji okolic oczu. Na dzień i na noc. Złożony ze starannie wyselekcjonowanych składników naturalnych. Likwiduje opuchnięcia pod oczami i zmniejsza cienie. Idealnie nawilża i odżywia delikatną skórę wokół oczu. Odbudowuje barierę lipidową i redukuje zmarszczki. Szybko się wchłania. Nie uczula.


S k ł a d n i k i   a k t y w n e:
  • ekstrakt sezamowy - odżywia, łagodzi, regeneruje, wzmacnia barierę lipidową, działa przeciwzmarszczkowo
  • olej kokosowy i wyciąg z nasion strączkowych - działają przeciwzapalnie
  • ekstrakt z winogron - chroni przed wolnymi rodnikami
  • kwas hialuronowy - intensywnie nawilża 
  • kofeina - poprawia mikrokrążenie


Krem umieszczony w szklanym, odkręcanym słoiczku. O zapachu tym razem nie będę pisać ponieważ krem jest faktycznie bezzapachowy. Bardzo lekka konsystencja kremu pozwala nabrać odrobinę na opuszki palców i wklepać w skórę pod oczami. 
Jakie efekty zauważyłam po prawie dwóch miesiącach? Krem stosowałam raz dziennie przed spaniem. Skóra pod oczami stała się gładsza i bardziej nawilżona co było wręcz wyczuwalne.
Co bardzo ważne krem bardzo szybko się wchłaniał bez pozostawiania lepkiej warstwy. Praktycznie po paru minutach krem nie był wyczuwalny.
Krem nie powodował szczypania pod oczami co często mi się zdarza przy stosowaniu kremów pod oczy. 




Pojemność 15 ml - cena około 60 zł
Dostępność kremu stacjonarnie Drogeria Jaśmin oraz inne drogerie internetowe. 

https://drogeriejasmin.pl/


Znacie krem pod oczy Scandinavia? Czy macie swój krem pod oczy, który jest dla Was idealny?

31 komentarzy:

  1. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kojarzę marki niestety, ale ostatnio dla mnie brak zapachu to duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy miał jakiś wpływ na zmarszczki? Ja lubię krem z AA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Działanie wydaje się być bardzo fajne. O tej marce czytam po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że krem jest dostępny w tych drogeriach a nie w Rossmannie. Nie mam drogerii jaśmin w pobliżu :( Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze takiego kremu. Ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo składników aktywnych co na plus, ale ja lubię zapachowe kosmetyki. :)
    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego kremu.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu i nie znalazłam jeszcze swojego ideału... niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój najlepszy krem pod oczy to chyba Lierac, właśnie niedawno kupiłam kolejne opakowanie;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy krem i chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po opisie działania ciężko coś wywnioskować. Wydaje się taki poprawny, skoro nawilża i wygładza. Fajnie jednak, że jest bezzapachowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dosyć drogi, ale chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Troche drogi ale fajnie ze bezzapachowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Może kiedyś go przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się być fajny, ale jest drogi :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam że ja pod oczy na noc daję...maść retimax z witamią A. I sprawdza się bardzo dobrze. Ale...zapewne będę musiała rozglądnąć się za jakimś poważniejszym kremem pod oczy- ten wydaje się całkiem fajny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię testować kremu, muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem na etapie poszukiwań kremu pod oczy. Muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje się być dobry dla mnie . Może kiedyś będzie w rossmanie
    Zgranyteam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję nazwę, szukam właśnie czegoś dobrego pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę ten krem, ale Drogerię Jasmin chętnie odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz go widzę. Na razie mam w zapasie krwm pod oczy, ale za jakiś czas chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie używałam ich kosmatyków. Podoba mi się skład i brak zapachu. Ogónie lubię jak kosmatyki pachną subtelnie albo prawie nie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że u mnie wszystko co ma olej kokosowy, zupełnie nie sprawdza się do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wciąż szukam kremu dla siebie. Tego nie miałam, marki też nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam swój krem pod oczy, na który trafiłam jakis czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znałam tej marki, lubię próbować nowych kremów pod oczy i pomimo, że znalazłam kilka ideałów to wciąż decyduję się na nowości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)