środa, 23 stycznia 2019

Wydawnictwo Wilga - książki z przesłaniem.

Odkąd pamiętam mój syn uwielbiał książki, szczególnie takie, które czegoś go uczyły. Czasami sięgał po mądre baśnie, innym razem po książki naukowe i cieszę się, że pomimo wieku ma nadal ten sam błysk w oku kiedy sięga po nową książkę.
Dlatego zapraszam Was na recenzję książek dla dzieci.


"Zaginiona księgarnia"
Katie Calpham


Milly uwielbia czytać i regularnie uczestniczy w spotkaniach w pobliskiej księgarni. Jej właścicielka, pani Minty, wie o książkach wszystko. Jednak pewnego księgarnia zostaje zamknięta. Nikt nie wie co się stało z panią Minty i jaki los czeka wspaniałe miejsce, które stworzyła.


"Zaginiona księgarnia" to przepiękna historia o miłości do książek. Milly, stała bywalczyni pobliskiej księgarni nie wyobraża sobie dnia bez książki i spotkania z właścicielką księgarni panią Minty. Kiedy księgarnia nagle zostaje zamknięta Milly próbuje za wszelką cenę uratować miejsce, które dla wielu dzieci jest bardzo ważne.

Autor:Katie Clapham
Tłumaczenie: Ewa Kleszcz
Wydawnictwo: Wilga 

Ilość stron: 86
Data wydania: 15 październik 2018

Książka do kupienia tu >klik<


"Dom na górze"
Ali Standish


Kiedy Yasmeen znajduje w dżungli niedźwiadka, wie, że mieszkańcy jej miasteczka się go przestraszą. Wkrótce zaczynają oni budowę płotu, który ma ich odgrodzić od wszystkiego, co nieznane. Yasmeen i Gwiazdek muszą znaleźć inne miejsce do życia. Ale czy ktoś przygarnie dziewczynkę z misiem?


"Dom na górze" to wspaniała historia o akceptacji, zrozumieniu i miłości do innych bez względu na pochodzenie. To historia o dzieciach, które mają wiarę w lepsze jutro. Z powodu braku akceptacji szukają miejsca na ziemi gdzie w końcu znajdą prawdziwy dom i miłość.
Książka jest tak napisana, że większość dzieci dostrzeże przesłanie jakie z niej płynie.


Autor: Ali Standish
Tłumaczenie: Iwona Michałowska - Gabrych
Wydawnictwo: Wilga

Ilość stron: 86
Data wydania: 15 październik 2018

Książka do kupienia tu >klik<


Obie książki wydawnictwa Wilga przepięknie wydane i oprawiane w sztywne okładki. Niesamowite ilustracje zdobią każdą stronę książki. Tekst w obu książkach pisany dużą czcionką, więc dzieci czytające samodzielnie nie będą miały większego problemu z przeczytaniem historii.
 

https://www.gwfoksal.pl/ksiazki-dla-dzieci.html



Czy Wasze dzieci lubią czytać takie książeczki?

16 komentarzy:

  1. Kompletuję biblioteczkę wartościowych książek dla mojego chrześniaka na przyszłość, ponieważ teraz jest jeszcze trochę za mały i już wiem, że będę musiała dokupić mu właśnie te książeczki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda dzieci nie mam, ale zaproponowane przez Ciebie książki wydają się być idealną opcją dla maluchów! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne wydania. Warto kupić na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci wprawdzie nie mam, ale ostatnio sama lubię sięgać po takie książki. Z tych dwóch korci mnie "Zaginiona księgarnia", bo lubię książki o książkach, bibliotekach i księgarniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiedziawszy to ja sama chciałabym je przeczytać. Czasami właśnie takie rzeczy skierowane do dzieci jak np. książki czy filmy mają w sobie więcej przesłania niż te dla dorosłych.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój siostrzeniec lubi takie książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ilustrowane książeczki i z opisu widzę, że fabuła nie banalna :D Już niedługo moja starsza córka będzie na tyle duża że z przyjemnością będziemy czytać takie bajki. Na razie wytrzymuje 5 minut :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że powstają takie książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna i druga mi się podoba, ale zwłąszcza ta druga, o akceptacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydają się być wartościowe, muszę się nad nimi pochylić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieci nie mam, ale wydaje mi się, że to bardzo dobre książki dla małych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka absolutnie top. Zarówno jeśli chodzi o okładkę jak i treść!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawą kolorystykę mają okładki. Ciekawie wyglądają i się prezentują. Naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)