wtorek, 4 kwietnia 2017

Wygraj swój wymarzony zestaw zapachowy od Allverne.

Jakiś czas temu pisałam wam o świecach zapachowych i dyfuzorach od Allverne. W związku z tym, że oba wpisy cieszyły się dużym zainteresowaniem wspólnie z firmą Allverne postanowiliśmy zorganizować konkurs.



 Dla przypomnienia o świecach pisałam tu >klik<, a o dyfuzorach tu >klik<


Przed przystąpieniem do zabawy proszę o zapoznanie się z Regulaminem:



1.Obserwuj bloga Sylwia testuje i radzi oraz polub stronę sponsora nagrody Allverne

2. Odpowiedz na pytanie: Lubisz, gdy Twój dom przepełniony jest zapachem? Lawenda z Prowansji, Wanilia z Madagaskaru, Zielona Herbata, Brazylijska Pomarańcza, czy Karaibska Laguna – który zapach wybierasz i dlaczego?  
3. W komentarzu pod postem skomponuj swój idealny zestaw zapachowy Allverne (świeca + dyfuzor) i krótko uzasadnij wybór.

4. Autorzy 3 najciekawszych wypowiedzi otrzymają swoje wymarzone zestawy.
5. Wszystkie udostępnienia będą mile widziane :)

6. Zabawa trwa od dziś – 04.04.2017 r. do dnia 21.04.2017 r.(włącznie)

7. Laureat zostanie wybrany spośród wszystkich nadesłanych odpowiedzi najpóźniej do 28.04.2017 r .

8. Laureat w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników jest zobowiązany podesłać dane niezbędne do wysyłki nagrody.

9. Informacje dostarczone przez Laureata będą wykorzystane wyłącznie przez sponsora w celu wysyłki nagrody.

10. Uczestnik zabawy oświadcza, że zapoznał się z regulaminem konkursu.

11. Udział w zabawie jest bezpłatny i dobrowolny.

12. Minimalna liczba zgłoszeń to 20 osób.



Nagrody:

1    W  konkursie przewidziane są trzy nagrody: zestaw zapachowy Allverne (świeca + dyfuzor) wybrany przez  laureata konkursu.


Wzór zgłoszenia:
Obserwuję bloga jako:
Lubię stronę Allverne jako (wystarczy imię i pierwsza litera nazwiska):*
Odpowiedź na pytanie:
Udostępniłam info o konkursie: TAK/ NIE (link)

* jeśli nie masz facebooka też możesz wziąć udział.



 Życzę powodzenia!

z


42 komentarze:

  1. Obserwuję bloga jako: Mamusiowelove Blog
    Lubię stronę Allverne jako Sylwia Kuba
    Odpowiedź na pytanie: Zapach Lawendy zdecydowanie zaliczam domoich ulubionych. Jest bardzo delikatnym zapachem, który towarzyszy mi na codzień. Lawenda to nie tylko piękny zapach. Kwiaty lawendy kryją w sobie wszystkie najbardziej pożądane składniki. Zapach działa na mnie kojąco, uspokajająco jak i relaksacyjnie. Wieczorem jak najbardziej otulając pomieszczenie ułatwia zasypianie. Kochani każdemu w zabieganej codzienności należy się ukojenie! Lawendowy zapach jest idealny , towarzyszy mi nie tylko jako zapach do pomieszczeń w domu , ale także w kosmetykach.
    Buziaki !

    Udostępniłam info o konkursie: TAK maminelove.blogspot.com w prawym dolnym rogu :)

    Powodzenia Wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny konkurs :) Pewnie zgłosi sie sporo osób, więc i ja przemyślę swój udział, ale póki co to życzę szczęścia tym, którzy wezmą udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieakwy konkurs,a le nie wezmę udziału

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro się zgłoszę do konkursu, bo dzisiaj już padam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny konkurs , ja ostatnio nie mam siły do myślenia więc dam szansę innym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zapachy!
    Pozdrawiam ciepło,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rozdanie :) Wstrzymam się, bo mam nadwrazliwy nos na zapachy, ale powodzenia dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim którzy biorą udział :) miałam możliwość testowania ich produktów więc nagrody są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny konkurs :) Wieczorkiem, jak będę miała więcej czasu z chęcią wezmę udział.
    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako:Zuz Ka
    Lubię stronę Allverne jako Zuzanna Dudko
    Odpowiedź na pytanie: Tak/ Wybrałabym zieloną herbatę ponieważ uwielbiam jej zapach. Kojarzy mi się z dzieciństwem i moją mamą której nie ma już z nami od 25 lat. Bardzo lubiła ten aromat, pamiętam że używała perfum o podobnym zapachu. Po prostu czując zieloną herbatę czuję jej obecność obok mnie i jestem wtedy szczęśliwa i zrelaksowana.
    Udostępniłam info o konkursie: TAK na blogu www.zuzkapisze.blogspot.com po prawej stronie w pasku bocznym.
    Idealny zestaw jak dla mnie to świeca Zielona herbata z Japonii i dyfuzor Karaibska Laguna- moim zdaniem świeże idealne połączenie na ciepłe wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wzięłabym udział tylko że mam zapas świeczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super konkurs uwielbiam lawende i pomarańcze ciężko mi by było wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Postaram się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia. Ja z zagranicy wiec nie moge wziąć udziału. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny konkurs. Jako, że tonę w swieczkach dam innym szansę do wygrania 😍 i życzę powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko stosuję tego typu produkty, więc dam szansę inny, powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia dla innych, ja zapachów mam pod dostatkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Pytanie: Lubisz, gdy Twój dom przepełniony jest zapachem? Lawenda z Prowansji, Wanilia z Madagaskaru, Zielona Herbata, Brazylijska Pomarańcza, czy Karaibska Laguna – który zapach wybierasz i dlaczego?
    Odpowiedź: Oczywiście, że lubię kiedy mój dom jest wypełniony zapachem :) Przecież to właśnie zapach zawsze się z czymś kojarzy, kiedy wspominamy dawne czasy albo kiedy poczujemy znajomy miły zapach to właśnie on nam przypomina o miłych wspomnieniach, o jakimś wydarzeniu. Mam tak bardzo często, że poczuję jakąś woń, a ona przywołuje obrazy z dzieciństwa, dlatego staram się by u mnie w domu ładnie pachniało tak by moi chłopcy kiedyś mogli powiedzieć, że ten zapach kojarzy im się z domem i dzieciństwem :) Byłoby miło gdyby zapach dyfuzora Brazylijska Pomarańcza tak właśnie się im kojarzył, a zapalona świeca miło otulałaby nasz dom zapachem Rajskiego Jabłka z Podhala :)
    Życzę powodzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga już od dawna jako magda leszcz
    Udostepniłam post o konkursie na fb :)
    Oba fp polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako: Milena M
    Lubię stronę Allverne jako Milena M...
    Odpowiedź na pytanie: Marzy mi się świeży owocowy zestaw, który mnie orzeźwi i pobudzi do życia. Wybieram dyfuzor o zapachu brazylijskiej pomarańczy oraz świecę Rajskie Jabłko z Podhala. Takie połączenie wydaje mi się idealne na wiosnę :)
    Udostępniłam info o konkursie: NIE

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako Ewelina Wielochowska
    lubię jako Acne skin i Ewelina Wielochowska
    Co do wyboru miałam mały problem bo wiele z nich wpisuje się w mój gust :) Wybrałabym jednak Karaibską Lagunę aby pomarzyć o jeszcze dalekim lecie i wakacjach, o idealnym wyjeździe na jasne nagrzane piaski ciepłych krajów, które otaczają ciepłe lazurowe wody. Leżeć w hamaku i pić pyszne koktajle owocowe. Ah marzenia :)
    A co do wymarzonego zestawu to byłby nim dyfuzor właśnie roztaczający zapach Karaibskiej Laguny, za to świeca przybliżyłaby mnie do bajecznej Japonii i pachnącej, pysznej zielonej herbaty. Taki zestaw byłby wręcz idealny :) A do tego za pomocą wyobraźni mogłabym się przenieść w te miejsca wypełnione pięknem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)