piątek, 23 października 2015

Nowe bajeczki - Bajdaraj

O książeczkach od wydawnictwa Bajdaraj pisałam Wam już dwa razy. Dziś zapraszam po raz kolejny na nowe bajeczki dla naszych pociech.


 Tak dla przypomnienia o poprzednich książeczkach...



Rymowanki do piżamki                                    O strachu na wróble 
przeczytacie tu >klik<

O brudnych rączkach                                     O skaleczonym paluszku 
przeczytacie tu >klik<



A teraz o nowościach...
O prosiaczku zmarzlaczku


Książeczki jak zwykle zachwycają nas pięknymi, kolorowymi ilustracjami. Książeczka pisana rymowanką, więc łatwo można zapamiętać. Wesołe perypetie prosiaczka sprawiają uśmiech na buzi mojego syna a to dla mnie mamy jest ważne. My jesteśmy z synem na etapie czytania więc próbuje czytać sam ;) powoli mu idzie.
Książeczka w miękkiej oprawie o objętości 16 stron.



O osiołku i cyrkowym fikołku 


Również ta książeczka jest przepięknie ilustrowana z bardzo fajną rymowaną bajeczką.
Książeczka również w miękkiej oprawie i objętości 16 stron.


 Bardzo z synem polubiliśmy książeczki od Bajdaraj. Co prawda przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym ale syn je uwielbia. Jak pisałam wcześniej książeczki świetnie nadają się do nauki czytania, więc ćwiczymy i gdy pierwsze słowa przeczytane napawają dumą nie tylko mamę ale i syna.

Serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony wydawnictwa Bajdaraj i zapoznania się z innymi  pozycjami.

http://www.bajdaraj.com/

 Znacie książeczki od Bajdaraj?

9 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)