sobota, 17 października 2015

LIEBSTER BLOG AWARD 2015


Jakiś czas temu Joanna z bloga Czasem tak jest  nominowała mnie do Liebster Blog Award 2015. Co to jest nie będę Wam pisać bo każdy z Was na pewno Wie na czym to polega. To już moja druga nominacja za co bardzo dziękuję :)
Joanna zadała (moim zdaniem) dosyć trudne pytania i odpowiedzi musiałam przemyśleć.

 Jeśli jesteście ciekawi pytań i odpowiedzi zapraszam do czytania.


1.Twoje motto,z którym idziesz przez życie?
 Ciesz się z każdej małej rzeczy i żyj tak jakby był ostatnim.
2.Początki Twojego blogowania - powody,niepowodzenia,wzloty i upadki?
 Powód założenia bloga to mieć coś swojego i jakoś wykorzystać ten wolny czas, który zawsze miałam. Starałam się nie poddawać choć każda z nas wie, że początki są trudne ale jestem i uwielbiam widzieć Wasze komentarze :)
 
3.Jesteś szczęśliwa?
Tak jestem szczęśliwa bo jestem zdrowa i mam rodzinę, którą kocham i która kocha mnie.
 
4.Twoje wady i zalety?
Wady: nerwowa, szybko się poddaje, brak systematyczności
Zalety: szczera, uśmiechnięta 
 
5.Życie daje Ci drugą szansę,możesz coś zmienić,coś poprawić,zacząć od nowa...Co zrobisz?
Nic. Staram się tak żyć by niczego nie żałować i tak jest :)
 
6.Osoba ,która jest Twoim guru,ideałem,wzorem do naśladowania?
Nigdy nie miałam nikogo takiego i nigdy nikogo nie naśladowałam. Lubiłam się wyróżniać i zawsze byłam taką indywidualistką.
Pamiętam jak w szkole pół klasy podążało za jedną dziewczyną i mieli wszystko to co ona a ja zawsze chciałam mieć coś innego ;) 
 
7.Wiara,nadzieja,miłość -co dla Ciebie znaczą te słowa?
To nie tylko słowa ale część życia, to uczucia którymi kieruję się w życiu.

8.Czas wolny - jak najlepiej z niego korzystasz?
Hmm... z rodziną na jakiejś wycieczce, albo z książką, albo po prostu odpoczywam, odsypiam.
 
9."W życiu piękne są tylko chwile..."-rozwiń tą myśl :)
...bo tylko chwilą żyję. 
 
10.Ulubiony smak lodów?
 Mój ulubiony to tradycyjny śmietankowy i jeszcze najlepiej, żeby to był włoski z maszyny :)
 
11.Czym dla Ciebie jest rodzina?
Częścią mojego życia bez której to życie nie miałoby sensu.


Jak podobają Wam się pytania i odpowiedzi?
Nie nominuję nikogo bo chyba każdy był już nominowany ale za to chciałabym abyście poznały Magdę i jej blog.

Magda robi przepiękne szkatułki, świece ale też piszę recenzję kosmetyków i ogólnie wszystkiego co w domu.
Zajrzyjcie do niej, zostawcie komentarz aby dać jej motywację do dalszej pracy i oby miała tylko same wzloty w swoim blogowaniu.

Pozdrawiam i życzę miłej soboty.













19 komentarzy:

  1. nerwowość to moja słaba strona, także możemy sobie podać ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha,same nerwowe kobiety :) Możemy założyć klub :) Madzię już znam i też polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że odpowiedziałaś. W końcu bloger też człowiek i miło się czyta coś co dotyczy go osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją wadą również jest nerwowość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo tylko chwilą żyję! Piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Ciebie lepiej poznac. Tez uwielbiam tradycyjne włoskie lody:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie poznać Cię bliżej. Te posty są fajną odskocznia od tych kosmetycznych:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło Cię poznać bliżej :)
    Obserwuję i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też często odsypiam :) co do tej nominacji masz rację żeby nie nominować nikogo, mnie osobiście tez już to męczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytania są rzeczywiście świetne. Ale odpowiedzi jeszcze lepsze. Ja też należe do osób nerwowych. Choleryczka ze mnie. Szybko się zapalam ale i równie szybko ten płomień złości się gasi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod wrażeniem pytań, bez sztampy a i dzięki temu Twoje odpowiedzi są prawdziwe aż do ostatniej kropeczki. Cieszę się, że dla Ciebie również najważniejszą wartością jest rodzina.. bo w sumie kim byśmy byli gdyby nie rodzina...?
    Wielu pięknych wycieczek z rodziną życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)