sobota, 10 października 2015

Green Pharmacy szampon do włosów tłustych u podstawy i suchych na końcach

Dziś zapraszam Was na post o szamponie Green Pharmacy Szampon do włosów tłustych u podstawy i suchych na końcach Żeń-szeń. Zainteresowani? 



Opis:
W ziołowych szamponach serii Green Pharmacy zebraliśmy wszystko czym obdarza nas Matka Natura. Wyciąg z korzenia żeń-szenia wzmacnia cebulki włosowe, działa przeciw wypadaniu włosów, reguluje pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu każdy włos od korzenia aż po końce staje się zdrowy, jedwabisty i pełen naturalnego blasku. Regularne stosowanie szamponu sprawia, że włosy stają się zdrowe, nawilżone, elastyczne i pełne blasku. 

I co najważniejsze...0% parabenów, bez barwników, SLS,SLES.


Szampon zamknięty w brązowej, plastikowej butelce z otwarciem typu clik.
Pojemność szamponu to 350 ml w cenie 7,50 zł. Barwa szamponu naturalna o bardzo przyjemnym, delikatnym zapachu. Konsystencja idealna :) Szampon pieni się dosyć mocno.


 A jak z jego działaniem? Otóż moje włosy są ogólnie problemowe: przetłuszczają się ale sama skóra głowy jest sucha i swędząca, włosy są farbowane przez co na końcach suche i do tego puszące się. Ciężko dobrać idealny szampon, hmm...pewnie nawet takiego nie ma.
Co do samego przetłuszczania się włosów różnicy nie zauważyłam myłam je w takim samym odstępie czasowym co przed jego stosowaniem. Ale co mnie zauroczyło w tym szamponie to że podczas spłukiwania włosy były niesamowicie gładkie, "lejące się", że nawet nie musiałam stosować żadnej odżywki. Moje włosy świetnie się rozczesywały i były lśniące :)
Prawdę mówiąc bardzo polubiłam ten szampon bo widzę, że włosy są w lepszej kondycji a do tego niewielka cena, która naprawdę zachęca.

Skład z etykiety:


Skuszeni? Jeśli tak to zapraszam do Drogerii Mimbo  gdzie znajdziecie ten jak i inne szampony oraz wiele innych równie ciekawych kosmetyków i nie tylko w naprawdę przystępnych cenach. Serdecznie zapraszam klik w baner

http://mimbo.eu/


Znacie, stosujecie produkty Green Pharmacy? A może mieliście ten szampon? Jak się sprawdził?
 

31 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam tego szamponu ale chętnie się zanim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, moje włosy często takie właśnie są, tłusto suche :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą drogerię,ale szamponu nie.Jeżeli jednak piszesz,że włosy się świetnie rozczesują to znaczy ,że to szampon dla mnie.Od lat stosuję szaumę bo tylko po niej nie swędzi mnie głowa,ale zaryzykuję i zmienię na ten ,który proponujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przy spłukiwaniu czuć, że nie są poplątane. Dzięki jego właściwościom nie musiałam używać odżywki ;)

      Usuń
  4. Zapowiada się idealnie dla moich włosów, cena kusząca więc na pewno go wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ciekawy :) Może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię szampony z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy szampon z Green Pharmacy ale moje włosy bardzo go polubiły, więc pewnie wypróbuję jakiś inny wariant :)

      Usuń
  7. Wreszcie coś dla moich włosów. Dzięki za tą recencję :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie równie dobrze się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Moje włosy są całkowicie suche, więc raczej szampon nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że warto go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny produkt, muszę się mu przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię balsam z GP do włosów suchych i zniszczonych :) szamponu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził, bo właśnie takie włosy mam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto się rozejrzeć za nim, przekonałaś mnie tym, że włosy są po nim leiste, bo to dla mnie efekt baaardzo poządany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej firmy. niestety produkt nie do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma wiele innych wariantów szamponów więc może inny przypadł by Ci do gustu :)

      Usuń
  15. Z Green Pharmacy miałam kilka produktów: jakiś szampon (który nie powalił mnie swoim działaniem dlatego go nie zapamiętałam), olejki do kąpieli (uwielbiam! bardzo wydajne i pięknie pachną) oraz płyn micelarny z owsem 400 ml (mój ulubieniec, cenowo i jakościowo, nie podrażniał mi oczu, zmywał wszystko oraz był mega wydajny).
    Po ten szampon sięgnę niedługo, jak skończę wszystkie moje produkty do włosów. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc ja dopiero poznaję tą markę i mam nadzieję, że z kolejnych będę równie zadowolona :)

      Usuń
  16. U mnie jest tak z każdym szamponem więc też zmieniam ale później wracam do tych, które się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już nigdy więcej nie skuszę się na szampon tej marki :/ moje włosy nie szło po nim rozczesać ;/ za to peelingi bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko używam jakichkolwiek nowych szamponów, mam swój stały i go się trzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie, że się tak dobrze sprawdził. Ja miałam kilka produktów tej marki, ale akurat tego szamponu jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusisz nim, możliwe, że kiedyś się na niego skuszę :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kilka produktów z tej firmy, podobają mi się zapachy i to, że są delikatne dla włosów czy skóry. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)