czwartek, 10 października 2024

Jump. Kim Perell - recenzja książki

 43/2024

 Czy ludzie świadomie ryzykują kiedy nie są pewni sukcesu? Zapewne nasuwa się odpowiedź, że nie bo po co? Ale jeśli nagrodą jest wielka wygrana? Chęć ryzyka zmienia się pod wpływem wielu czynników i o tym właśnie jest książka "Jump. Odważ się na to, co cię przeraża w pracy i w życiu."

Opis z okładki:

 
Jak to jest z podejmowaniem ryzyka? Taki prosty przykład 60% Polaków sprawdza pogodę przed wyjściem z domu, a co z resztą? Ryzykują zmarznięciem czy przemoczeniem? W książce  autorka Kim Perell zachęca nas do ryzyka w pracy, opisuje jak zmienić nastawienie by odnieść sukces. Piszę o tym jak podejmować ryzyko tak by nam się to opłacało czy wiele innych ciekawych tematów, które pozwolą przybliżyć nas do sukcesu.


"To w was tkwi siła pozwalająca zmienić życie. Jeśli nie czujesz entuzjazmu na myśl o swojej pracy, zacznij szukać innej."

Przyznam szczerze, że sama jestem bardzo ostrożna. Zanim podejmę jakąkolwiek decyzję (nawet błahą) analizuję, rozważam za i przeciw czy na pewno wyjdzie mi to na dobre. Bardzo często zdarza się, że ryzykują z wielu rzeczy i często żałuję bo boję się podjąć ryzyko. Zauważyłam jak wiele przez to tracę dlatego tak wielką ochotę miałam na tą książkę.
Nie cierpię poradników i tych wszelkich porad bo po prostu one do mnie nie docierają, to takie wiecie gadanie. Jednak tu było zupełnie inaczej. Powoli drobnymi kroczkami i do przodu. Nie uda się trudno, spróbuj za jakiś czas. Dlatego polecam wam tą pozycję ;)

Autor:Kim Perell
Tłumaczenie: Małgorzata Józefaciuk
Gatunek: poradnik
Wydawnictwo: Studio Emka
Ilość stron: 232
Data wydania: 3 września 2024


A jak jest u Was? Lubicie ryzykować?

11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mam tę książkę już na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki poradnik to i ja bym przeczytała. Ostatnio też na nawet fajny trafiłam, o czym niedługo na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa publikacja poruszająca nietypowy temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubią poradników, ale skoro ten Ciebie przekonał to może i ja mu dam szansę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem osobą ostrożną :)
    Skoro polecasz, może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię ryzyka, pozdrawiam, książkę być może przeczytam :-)) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię ryzykować,ale książkę chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powiedziałabym, że lubię ryzyko, ale przemawia do nie hasło "Bój się i rób" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra recenzja. Zanotowałam tytuł na listę książek do przeczytania.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubiłam ryzyko ale zawsze z umiarem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię ryzyka, czasem jestem wręcz zbyt ostrożna, więc książka dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)