sobota, 18 września 2021

Fajny pomysł na prezent.

 W ciągu roku okazji do świętowania i wręczania sobie chociażby drobnych upominków jest naprawdę sporo, a u mnie takim miesiącem jest wrzesień. W zasadzie sprytnie to wykombinowaliśmy i biorąc ślub połączyliśmy go z urodzinami męża. Co roku wyjeżdżamy na wycieczkę, a w tym roku mamy coś jeszcze. Jesteście ciekawi co? Zapraszam do czytania.


 Często brakuje nam pomysłów na prezent. Fajnie, żeby to było coś niebanalnego i w tym roku pomógł nam w tym sklep Koszulkowy.pl
Lubicie koszulki z śmiesznymi napisami? A może chcecie mieć indywidualną koszulkę specjalnie z zaprojektowanym przez siebie napisem? Nic prostszego! Sklep Koszulkowy.pl sprosta takim wymaganiom.
Nie lubisz takich koszulek? W takim razie może to być poduszka z jakimś fajnym napisem albo skarbonka? Jeśli jednak wciąż Ci mało możesz postawić na kubek, skarpetki lub torby. Wszystko to znajdziesz w jednym sklepie gdzie wszystko wykonają dla Ciebie szybko i sprawnie.
My wybraliśmy dla siebie koszulki z nadrukiem. Jakie? Zaraz Wam pokażę. Najpierw jednak napiszę kilka słów o samych koszulkach. Przede wszystkim są z dobrego materiału i po praniu nie wyblakły, nie skurczyły się ani nic innego im się nie stało. To jest dla mnie największy plus.
Firma oferuje koszulki z badrukiem damskie, męskie oraz dziecięce. Na stronie znajduje się tabela rozmiarów, która pomoże w dobraniu odpowiedniej koszulki czy bluzy.
No dobrze...pewnie jesteście ciekawi co wybraliśmy dla siebie? Proszę bardzo ;)
 
 

No i moja koszulka. Nie mogłam się oprzeć :) "Wszyscy rodzą się równi..."
 

 I jak podobają się Wam nasze prezenty? Świetne, prawda? Jeśli się pośpieszycie do końca niedzieli czeka na Was promocja na weekend darmowej dostawy. Zajrzyjcie na stronę https://koszulkowy.pl/ i wybierzcie coś dla siebie. Już niedługo dzień chłopaka ;)

13 komentarzy:

  1. Podobają mi się te koszulki Sylwio. Jestem za ;) Widziałem też coś dla siebie, w jakimś sklepie internetowym. Pozdrawiam i pozdrowienia dla Męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna opcja na niebanalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne koszulki, ale prezentu z tego bym nie robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne koszulki, ja bym się cieszył z takiego prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sklepy internetowe są niezastąpione jeśli chodzi o szukanie zestawów prezentowych, zawsze można trafić na prawdziwe perełki i to niezbyt drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący wpis, jestem zainteresowany z pewnością sam spróbuję. Czekam na kolejne wpisy bo bardzo podoba mi mi się twój blog i styl pisania!

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra koszulka dla fanów literatury :D ja bratu kupiłam koszulkę na święta, z podobnym tekstem, a siostrze wiszące ażurowe kolczyki ze srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa stylizacja, to dobry pomysł na randkę, kwiaty taki strój i zapowiada się świetna randka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)