środa, 5 lutego 2020

Multifunkcyjny krem regenerujący do suchej skóry. Garnier Bio.

Od dłuższego czasu wierna jestem jednemu kremowi, który świetnie sprawdza się na mojej skórze to zdarza się, że sięgam również po inne kremy, które przypadkiem trafią w moje ręce tak jak krem Garnier Bio. O nim dziś kilka słów.


Opis z opakowania:   

Multifunkcyjny krem regenerujący do suchej i szorstkiej skóry  twarzy, ciała i dłoni, z organicznym olejkiem arganowym, masłem Shea i przeciwutleniaczem - witaminą E. Natychmiast nawilża i widocznie wygładza skórę, przywracając jej komfort. Po dwóch tygodniach stosowania skóra staje się widocznie mniej szorstka.
98% składników pochodzenia naturalnego.
39% składników pochodzących z rolnictwa organicznego. 
Zapach w 100% pochodzenia naturalnego.

Skład:
Skład

Krem jak widać znajduje się w ładnym  zielonym kartoniku, na którym znajdziemy sporo informacji takich jak opis produktu, wszelkie certyfikaty oraz skład kremu. Wewnątrz znajdziemy krem w identycznej kolorystyce. Krem umieszczony jest w tubce z otwarciem typu klik.
Zaraz po otwarciu poczujemy piękny zapach kremu. To przede wszystkim olej z nasion arganu i masło z ziaren drzewa shea, które są głównymi składnikami kremu.
Krem jest bardzo treściwy, gęsty i tłusty, jednak na skórze twarzy jak i dłoni bardzo szybko się wchłania. W tej chwili moja cera jest normalna z niewielkimi obszarami skóry, które potrzebują nawilżenia. Początkowo miałam wrażenie, że krem jest za ciężki i za tłusty jednak nawet grubsza warstwa, którą nakładałam na noc szybko się wchłonęła.
Krem pozostawiał skórę miękką i nawilżoną, a przy okazji bardzo ładnie pachnącą.
 

W ofercie Gaarnier Bio dostępne są również kremy do innych typów skóry. Ten był idealnym strzałem w dziesiątkę dla mojej cery.
Dodatkowym plusem jest jego cena bo promocji można go dostać za mniej niż 20,00 złotych. Cen regularna różni się w zależności od sklepu ale nie zapłacimy za niego więcej niż 30,00 zł przy pojemności 50 ml.
Podsumowując to świetny krem regenerujący i nawilżający przeznaczony raczej do skóry normalnej i suchej. Na pewno zachęci osoby, które zwracają uwagę na skład i pochodzenie składników.
Krem dostępny w wielu drogeriach online i stacjonarnie między innymi w Drogeriach Jaśmin.

Mieliście już okazję poznać serię Garnier Bio? To nie tylko kremy ale również mgiełki, żele, płyny micelarne, olejki czy toniki.

25 komentarzy:

  1. Cena w promocji bardzo mocno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam jeszcze z tej serii . Dzięki za test . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie dla mnie ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze tego kremu ani całej serii :)
    Wydaje się być bardzo fajny, chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę, u mnie się sprawdza. Ale serii bio jeszcze nie miałam okazji wypróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi właśnie skończył się krem Biodermy, z którego, de facto, zadowolona nie byłam, ale że krzywdy nie robił to zużyłam;) Teraz poszukam tego Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji wypróbować niczego z tej serii, ale jak trafię na promocję to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie tylko widziałam tę nową serię Garniera na drogeryjnych półkach - nie powiem, przyciąga wzrok, ale nie miałam jeszcze okazji jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzis widziałam je w ross ,ale niewiem, z garniera uzywam tylko dwóch rzeczy .. deo i maski, reszta niewiem..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tłustą cerę, więc poszukam czegoś dla siebie tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię kremów mocno pachnących, chyba , że do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam skórę mieszaną, więc niestety tym razem nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie używałam żadnych kosmetyków z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że jest Garnier Bio, chyba popatrzę co mają w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kilka razy sparzyłam się używając kosmetyków do twarzy marki Garnier ,więc raczej ten nie dla mnie
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale dobrze, że u ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z tej firmy krem i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie zaczynam testować ten produkt. Jestem zadowolona z efektów i mam zamiar poznać tą linię kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nie polubiłam się z marką Garnier :( Bardzo mnie podrażnia, ale fajnie, że Tobie przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam cerę mieszaną, więc nie dla mnie ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać nowej serii z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietmie znalezc kosmetyk, ktory jest dla nas idealny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)