czwartek, 15 marca 2018

Surogatka. Louise Jensen - recenzja książki.

8/2018

Rok 2018 to rok naprawdę dobrej książki. Wszystkie pozycję jakie w tym roku przeczytałam (poza jedną) pozostawiło ślad w mojej pamięci.
Właśnie to najbardziej lubię, kiedy po przeczytaniu książki jeszcze długo pozostaje nam w pamięci.
Jakiś czas temu w moje ręce trafiła "Surogatka" Louise Jensem i przyznam, że patrząc na okładkę liczyłam na mroczną historię.
Czy moja oczekiwania zostały spełnione? Zapraszam.



Opis z okładki:


Kat i Nick są małżeństwem, którym do szczęścia brakuję maleństwa. Kolejne próby adopcji zostają odrzucone, a para traci nadzieję na pełną rodzinę.
Przypadkowo po wielu latach Kat spotyka swoją przyjaciółkę ze szkolnych czasów Lisę. Podczas jednej z rozmów Lisa proponuję, że zostanie surogatką i urodzi swojej przyjaciółce dziecko.
Przyjaźń dziewczyn dzielą sekrety, które powracają ze zdwojoną siłą. Kate zaczyna podejrzewać czy aby przyjaciółka ma szczere intencję i czy w końcu zostanie upragnioną matką.

"Czasami przeraża mnie myśl, do czego byłabym zdolna, żeby mieć własne dziecko. Czasami myślę, że nie cofnęłabym się przed niczym"


"Surogatka" to niesamowity thriller psychologiczny, który trzyma w napięciu do ostatniej strony. Cała akcja dzieje się dwutorowo gdzie przeplata się teraźniejszość i przeszłość. Kat przez niespełnione marzenie bycia matką czuję się gorsza. Zaczyna popadać w obsesję by zostać matką. Nieważne jak byleby trzymać w swoich ramionach dziecko. Do końca książki ciężko wywnioskować jakie mroczne sekrety skrywają bohaterowie i jak bardzo ich drogi się splotły.

"Znasz to uczucie? Kiedy pragniesz czegoś tak bardzo, że niemal byłabyś gotowa za to zabić?"

Autor: Louise Jensen
Tłumaczenie: Aga Zano
Wydawnictwo: Burda Książki
Ilość stron: 400
Data wydania: 28 luty 2018
Książka w cenie 39,90 zł
Więcej o książce przeczytacie na Stronie Wydawnictwa >klik<

Jeśli lubisz thrillery, w których tajemnica goni tajemnicę, a strach i napięcie wyczuwalne wręcz na własnej skórze to "Surogatka" jest dla Ciebie.

http://www.burdaksiazki.pl/


Książkę zgłaszam do wyzwań:
http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2018/03/dzieciece-poczytania-bonusowe-luty-w.html

http://www.posredniczka-ksiazek.pl/2018/03/olimpiada-czytelnicza-podsumowanie.html


Lubicie thrillery psychologiczne?

33 komentarze:

  1. Och ja już mam ochotę na tą książkę i z wielką przyjemnością po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia wydaje się być ciekawa :) Chętnie kiedyś sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie książki psychologiczne lubię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam thrillery! Będę miała tę powieść na uwadze :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię thrillerów.. więc to zdecydowanie nie jest książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to jedna z dwóch najlepszych książek, jakie do tej pory przeczytałam tym roku. Drugą jest książka Bieg do gwiazd Dominiki Smoleń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to jedna z dwóch najlepszych książek, jakie do tej pory przeczytałam w tym roku. Drugą jest książka Bieg do gwiazd Dominiki Smoleń.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mój typ literatury :) wolę romanse i dramaty :)
    ale skoro Ty lubisz to najważniejsze by Tobie się podobało to co czytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O to chyba coś dla mnie ;p Bardzo lubię thrillery, więc mogłaby mi się spodobać ta pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam książki w takim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w planach tę książkę, mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać chociaż w tym roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię thrillery psychologiczne. Chętnie przeczytam również tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie książki. To może być coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. od jakiegoś czasu już jest na mojej liście do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka zapowiada się bardzo obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  18. Fabuła na prawdę zachęca do sięgnięcia po tę książkę! :)
    Thrillery psychologiczne coraz bardziej mnie interesują.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie książki, ale obawiam się, że temat przewodni nie jest dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post dear, Have a great weekend xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Ksiazka ta wydaje sie byc ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę zapowiada się ciekawie, ale mam tak dużo tytułów do przeczytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Brzmi całkiem fajnie choć zazwyczaj nie przepadam za tego typu książkami :))
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. słyszałam już o tej książce ;) i czaję się na nią od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ksuiążka absolutnie w moim klimacie- dodałam to listy must read- DZiękuję za receznję.
    Czekam na kolejne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję na listę książek do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym się nigdy nie zdecydowała na surogatkę. Co prawda zależy to od prawa danego kraju, ale w niektórych to do ostatniej chwili surogatka ma władzę nad dzieckiem i nigdy nie wiesz czy jako "matka" będziesz je wychowywać. To jest dopiero thriller psychologiczny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna książka, jedna z moich ulubionych! Recnzowałam ją przedpremierowo, także tym bardziej, wiem jak silne emocje na tobie musiała wywrzeć :D

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/oskarzyciel-domniemanie-niewinnosci.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że z przyjemnością bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)