piątek, 23 marca 2018

Lakier hybrydowy Galaxy Cat Eye - Vasco Nails.

Ostatnio hybrydy poszły w odstawkę, a paznokcie regenerowały się po ciężkim okresie dla nich. To, że się łamały to było nic. Najgorsze, że jeden z paznokci pękał wzdłuż płytki, a każde kolejne zapuszczenie paznokci kończyło się pęknięciem.
Powoli paznokcie odżywają, a ja z utęsknieniem czekałam na czas kiedy w końcu będę mogła je pomalować.
Nowe lakiery od Vasco Nails musiały długo poczekać na swój czas. Zapraszam na recenzję lakieru z serii Galaxy Cat Eye.


 Galaxy Cat Eye to połączenie efektu kocich oczu z galaktycznym błyskiem pyłu. W ofercie znajdziemy 6 przepięknych mieniących się kolorów. Mi najbardziej wpadł w oko kolor nr 135 Rea.
Przyznam szczerze, że miałam nie lada problem aby uchwycić na zdjęciach jak pięknie prezentuje się lakier.
 

Cały proces przygotowania manicure z lakierem Galaxy Cat Eye przebiega w ten sam sposób jak innych. Przygotowujemy płytkę paznokcia, nakładamy bazę, a po utwardzeniu nakładamy warstwę czarnego lakieru Vasco Nails 065 Velvet Black. Po utwardzeniu w lampie nakładamy warstwę lakieru Galaxy Cat Eye i używamy magnesu by uzyskać efekt kociego oka. Tu możemy kombinować jak chcemy, a magnes przykładać w wielu miejscach aby uzyskać ciekawy efekt. Po tym utwardzamy i nakładamy top i po utwardzeniu gotowe.

Poniżej kilka zdjęć na wzorniku, a na koniec króciutki filmik z efektem na paznokciach ( przepraszam, że filmik taki byle jaki ale to mój pierwszy raz)

Lakiery hybrydowe o pojemności 6ml kupicie w cenie 28,90 zł tu >klik< 
 










 


Więcej lakierów znajdziecie na stronie Vasco Nails (klik w logo), a już wkrótce pokaże Wam efekt z użyciem lakieru Platinum Chic, który widać na pierwszym zdjęciu. 

\


 Jak Wam podoba się efekt? Bo ja jestem zakochana :)

17 komentarzy:

  1. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, uwielbiam takie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem, fantastyczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakierów hybrydowych nie używam, ale zawsze podziwiam kolorki. Ten efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest rzeczywiście piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam taki efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)