wtorek, 20 marca 2018

Keratynowy szampon i odżywka bez soli Cameleo - Delia Cosmetics.

Jakiś czas temu pokazywałam Wam zawartość paczki od Delia Cosmetics z kosmetykami do włosów. Dziś pierwsza recenzja tych kosmetyków Szampon i odżywka keratynowa bez soli. Jeśli jesteście ciekawi jak się spisał ten duet zapraszam.
 


Szampon i odżywka przeznaczone są do włosów ekstremalnie zniszczonych, uszkodzonych po intensywnych zabiegach fryzjerskich.
 

Opis szamponu:
Intensywnie kondycjonujący szampon z biomimetyczną keratyną Kerastore 2.0 na bazie formuły bez parabenów, soli i sztucznych barwników zapewnia delikatną pielęgnację włosów i skóry głowy.
- delikatnie myje
- wygładza
- pozostawia włosy miękkie w dotyku
- nadaje blask
- nawilża
Pojemność szamponu 250 ml - cena 14,50 zł
Więcej na stronie >klik< 

Skład: 


Opis odżywki:
 
Natychmiastowo wygładzająca odżywka z biomimetyczną keratyną Kerastore 2.0na bazie formuły bez parabenów, soli i sztucznych barwników zapewnia delikatną pielęgnację włosów i skóry głowy.
- wygładza bez obciążania
- pozostawia włosy miękkie w dotyku
- nadaje blask
- wzmacnia
- chroni przed wysoką temperaturą
- ułatwia rozczesywanie
Pojemność odżywki 200 ml - cena 11,50 zł
Więcej na stronie >klik<

Skład: 

Oba kosmetyki umieszczone w bardzo podobnych opakowaniach. Jedyne co je różni to sposób zamknięcia: szampon ma świetną i poręczną pompkę, a odżywka otwarcie typu klik. Kosmetyki mają bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się długo na włosach.
Szampon bardzo dobrze się pieni i bez problemu spłukuje. Włosy już po samym szamponie są gładkie, a po użyciu odżywki pięknie błyszczące i sypkie. Odżywka faktycznie nie obciąża włosów ale tylko wtedy kiedy nie używałam jej po każdym myciu włosów. W moim przypadku przy włosach przetłuszczających się co 3 mycie użycie odżywki było idealnym rozwiązaniem.
Szampon i odżywka są bardzo wydajne, a po miesiącu użytkowania wydaje mi się, że nie ubyło więcej niż połowa.
Podsumowując duet Cameleo Anti Damage sprawdził się bardzo dobrze. Jakość i nie wygórowana cena, a do tego piękny zapach i gładkie włosy to to, co wyróżnia szampon i odżywkę od Delia Cosmetics.
Na stronie znajdziecie również szampony do innych rodzai włosów np. do włosów kręconych, farbowanych, rozjaśnianych.

http://www.delia.pl/pl/
 

Kto z Was zna tą serię kosmetyków do włosów? Jesteście z nich zadowolone? 

30 komentarzy:

  1. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała seria pięknie pachnie :) U mnie też dobrze się sprawdziły, jednak najbardziej polubiłam maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyciągnęłam teraz z zapasów maskę z kreatyną tej firmy i liczę że dobrze się U mnie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że odżywka nie obciąża włosów, to duży plus. :) Może zdecyduję się na ten duet. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne i niedrogie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten duet...może się na niego skusze, aby wypróbować na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w końcu jakieś produkty do włosów bez soli :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale chętnie kiedyś sprawdzę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie brzmi ten duet :) Miałam maskę do włosów z tej serii keratynowej i wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam serii :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej, ale wydają się fantastyczne po twoich opisach. :) Kuknę na nie jak skończę swój z keratyną

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała seria bardzo przypadł mi do gustu niektóre produkty już wykańcza ale planuję wrócić do nich kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam z Delii coś innego obecnie, ale zauważyłam, że kosmetyki tej firmy są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marki nie testowałam, ale widzę, że ta linia staje się popularna na IG i blogach:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie ten szampon nie zbyt jest wydajny. Malo sie pieni, ale z efektow jestem zadowolona. Zapach zas ma bardzo przyjemny. Odzywka tez. Nie obciaza mi wlosow. Ciesze sie, ze moglam wyprobowac.z calej tej linii jestem zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ale w sumie mnie zainteresowałas :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie sądziłam, że ta linia kosmetyków jest tak dobra! ;) Koniecznie muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam :) Koniecznie trzeba to zmienić :D
    Miły post, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale bardzo lubię płukankę do włosów Cameleo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam z tej serii płukankę do włosów i jest mega napigmentowana. Blond włosy starsznie szybko ją łapią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mialam jeszcze zadnego produktu tej marki. Dobrze, ze te sprawdzily sie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię produktów fryzjerskich. Często mają liche składy

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie używałam nic z tej serii, ale myślę, że kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)