poniedziałek, 27 marca 2017

Lakiery hybrydowe thermo - Nails Company.

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka z fantastyczną zawartością. Jak widzicie na zdjęciu mowa o lakierach hybrydowych i właśnie o nich dziś napiszę.


W mojej paczce znalazły się (od lewej):
  • soak off bond base
  • flash shine uv protect (top)
  • vitamin base ultra strong
  • lakier hybrydowy thermo violet
  • lakier hybrydowy thermo silver
  • lakier hybrydowy blooming flower 
  • mirror chameleon powder
  • próbki kremów do rąk
Baza Soak off Bond idealna do łamliwych i kruchych paznokci, a także świetna do przedłużania. Formuła Easy Shape powoduje że baza dopasowuje się do płytki paznokcia. Baza całkowicie rozpuszczalna przez Remover.
Do kupienia tu >klik<
Vitamin Base Ultra Strong to baza, która nadaje się pod lakiery żelowe i hybrydowe. Skład oparty na innowacyjnej formule, która powoduje iż płytka staje się mocniejsza i twardsza. Zawiera witaminę E i B5.
Do kupienia tu >klik<
Jedna jak i druga baza bardzo dobrze trzyma się paznokcia i pierwszy raz udało mi się przedłużyć paznokcia. Baza jest elastyczna i świetnie się rozprowadza. Z żadną z tych baz nie problemu ze ściągnięciem. 


 Flash Shine Uv Protect to top nabłyszczający, który nadaje się do lakierów hybrydowych i żelów kolorowych. Jest to top, który nie posiada warstwy dyspresyjnej, więc po utwardzeniu mamy gotowy manicure.
Do kupienia tu >klik< 
Top, którego nie trzeba przemywać cleanerem to dla mnie nowość i byłam trochę sceptycznie nastawiona. Zaraz po wyjęciu z lampy top jest idealnie wyschnięty i nie lepi się. Cały manicure utrzymuje się długo.


Lakier Hybrydowy thermo violet  to lakier termiczny, który zmienia swój kolor pod wpływem ciepła i zimna od ciemnego fioletu po czerwień. Kocham lakiery termiczne bo w zależności od temperatury dłoni manicure zmienia się co chwilę.
Lakier do kupienia tu >klik<


Na zdjęciach starałam się uchwycić wszystkie odcienie lakieru :)











Lakier hybrydowy thermo Silver jak poprzedni lakier tak i ten zmienia swój odcień od ciemnego po jasny srebrny kolor. Akurat w tym przypadku źle dobrałam naklejki pod lakier i przy najciemniejszym odcieniu nie są zbyt widoczne.
Lakier do kupienia tu >klik< 












Na dzisiaj to tyle ;) został mi jeszcze jeden lakier oraz pyłek o którym napiszę w kolejnym poście ;)
Wszystkie lakiery możecie zakupić na stronie Nails Company (klik w baner)


https://nailscompany.eu/pl/



Lubicie termiczne lakiery? Który Wam się bardziej spodobał?
 

72 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego pyłku, więc czekam na kolejny post
    Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądają na paznokciach, nie miałam nigdy hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Umieściłam lakiery termiczne na liście moich planów zakupowych jednak żadnego jeszcze nie mam. Robią wrażenie - to pewne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiały mnie te termiczne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na fiolet się skuszę :) Myślałam nad tym srebrem też, ale efekt aż tak mnie nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne! :) Kiedyś używałam hybryd termicznych, ale to już jakiś czas temu :) Wolę klasyczny manicure w jednym kolorze, ale takie eksperymenty też są fajne! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne efekty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery termiczne dają naprawdę fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z tych nielicznych, których paznokcie reagują na hybrydę fatalnie. Więc.. baj baj hybrydo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ombre zawswze mi się podobało :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier termiczny jest najładniejszy z wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten termiczny lakier wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej firmy lakierów nie znam, podoba mi się ich efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. troche rozmazane te zdjęcia. Bardzo lubie kolorek blooming flower <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Termo to moja nowa miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zabieram się do hybryd już bardzo długo i jakoś zdecydować się na żadne nie potrafię... pewnie poczekam, że mnie najdzie jakaś wena twórcza i wtedy zamówię sobie jakiś ciekawy zestaw do domowego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne, ten przedostatni wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy efekt, termicznych lakierów nie miałam jeszcze okazji wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie wyglądają lakiery termiczne, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musiałabym wypróbować, ładne mani ta czerń i czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji ich poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne kolory :) Termiczny muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od NC Nails z kolorów mam piękną czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kochana jak dostałam od nich paczuszkę byłam wniebowzięta, naprawdę świetne mają lakiery, żałowałam, że o nich wcześniej nie słyszałam ;)
    Szkoda, że nie dostałam tych termicznych lakierów, bo są świetne ;)
    Przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś zrobione paznokcie lakierem termicznym i faceci nie mogli się nadziwić jak to działa :D

    OdpowiedzUsuń
  27. super ;) Nie znam ich...ale się przyjrzę ;)sama od prawie 2 miesięcy mam hybrydy ;)

    Miłego i słonecznego dnia kochana :) :* Udanej środy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne takie lakiery co kolor zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię efekt termiczny na paznokciach, bo bardzo efektownie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  30. czekam na paczke od nich własnie :) ciekawe co znajde w srodku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam hybrydy ♡♡♡ każde i każdy kolor ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne perełki! Kolory i paznokietki bardzo mi się podobają:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale super hybrydy! Ja kiedyś miałam ale nie pasowały mi i tak myślę czy to nie kwestia firmy hmmm... W każdym razie te termiczne wyglądają bajernie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam kompletnie pojecia na temat hybryd. Ale czytajac kolejny wpis i patrzac na zdjecia strasznie Wam zazdroszcze umiejetnosci ☺ bo efekt jest woooow

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne, pierwsza pozycja genialna! Muszę też się zabrać w końcu za swoje pazurki :

    OdpowiedzUsuń
  36. całkiem niezłe te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ostatni raz malowałam paznokcie z rok temu chyba. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Termiczne lakiery mnie bardzo interesują, muszę na własnych paznokciach wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne kolorki :) Podobają mi się zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. śmiesznie to wygląda, ja jakoś wolę po prostu zrobić sobie ombre semilacami bo mam większą kontrolę nad rozłożeniem kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietne musze je kupic koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki To je dowiedziałam się czegos nowego. Dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  43. Termicznych lakierów jeszcze nie miałam, ale chyba muszę je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten termiczny lakier mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Aj aj uwielbiam lakiery termiczne.❤

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie wyglądają lakiery termiczne na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne pazurki. Najbardziej podoba mi się druga propozycja :) Markę lakierów znam i bardzo lubię :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten fioletowy termiczny jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie prezentują się na paznokciach. O tej marce jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Lakiery termiczne to dla mnie nowość ale po przeczytaniu Twego wpisu chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też popłynęłam z hybrydą... :D to strasznie wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie potrafię się przekonać do lakierów termicznych, choć od pewnego czasu bardzo o nich głośno.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeszcze się nie zdecydowałam, żeby samodzielnie ogarniać hybrydy ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)