piątek, 7 sierpnia 2015

Konkurs wakacyjno - urodzinowy :)

Połowa wakacji już za nami... Część z Was już wróciła z wakacji a część dopiero pojedzie. 
W związku z tymi wyjazdami oraz  urodzinami mojego bloga, które już 17.08 wpadłam na pomysł konkursowy.
Kto chętny zapraszam :)


Zainteresowani??? W takim razie zapraszam do udziału w konkursie i zapoznanie się z regulaminem.



Przed przystąpieniem do zabawy proszę o zapoznanie się z Regulaminem:
1. Zostań publicznym obserwatorem bloga ( jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś/łeś).

2. Wyślij do mnie pocztówkę z wakacji lub miejsca zamieszkania z pozdrowieniami wakacyjnymi oraz z życzeniami z okazji 1 urodzin bloga.
3. Udostępnij baner konkursowy - Publicznie. (nieobowiązkowe ale będzie mi miło)
4. W komentarzu napisz „biorę udział”

5. Zgłoś się do mnie na priv po adres do wysłania pocztówki.
6. Zabawa trwa od dziś – 07.08.2015 r. do dnia 28.08.2015 r.(włącznie)
7. Nagrodą jest niespodzianka kosmetyczna.
8. Laureat zostanie wybrany spośród wszystkich nadesłanych pocztówek najpóźniej 01.09.2015 r.
9. Laureat w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników jest zobowiązany podesłać dane niezbędne do wysyłki nagrody.
10. Informacje dostarczone przez Laureata będą wykorzystane wyłącznie przeze mnie w celu wysyłki nagrody.
11. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 14 dni od przekazania adresu.
12. Uczestnik zabawy oświadcza, że zapoznał się z regulaminem konkursu.
13. Udział w zabawie jest bezpłatny i dobrowolny.
14. Udział w zabawie mogą wziąć osoby, które ukończyły 14 lat. 

15.  Nagroda wysyłana tylko na terytorium Polski.

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)