niedziela, 21 sierpnia 2016

Pomadka VELVET MATT w płynie - Eveline Cosmtics.

Kiedy oglądam Wasze kolekcje pomadek, błyszczyków i konturówek to jestem pod wielkim wrażeniem. Ja mogę śmiało powiedzieć, że takiej kolekcji nie miałam odkąd zaczęłam się malować. Akurat w tej dziedzinie jestem strasznie wybredna, może i zacofana ;) bo wiele rzeczy modnych po prostu nie podoba mi się. Moja kolekcja to może z 2 pomadki, 2 błyszczyki i pomadki ochronne ale takie pozostawiające kolor.
Dziś pokażę co ostatnio dołączyło do tej mojej skromnej kolekcji.


 Pomadka o nazwie Velvet Matt o Eveline Cosmetics to gama matowych pomadek do ust, w intrygujących, ultra nasyconych pigmentami kolorach w połączeniu z wyjątkową formułą pielęgnacyjną. Kosmetyk bogaty w witaminy A, E i F zadba o optymalny poziom nawilżenia, odżywienia, ujędrnienia i ochrony ust. Pomadka ma lekką i przyjemną konsystencję, która daje poczucie ekstremalnego komfortu i długo utrzymuje się na ustach. Smakowity zapach żurawiny sprawia, że jej aplikacja jest przyjemnością.
Więcej o pomadce tu >klik< 


Trafił mi się kolor fuksji (Wild Fuchsia 416), a przyznam szczerze nie maluje ust na taki kolor, albo raczej powinnam napisać nie malowałam.
Na początku nie mogłam przyzwyczaić się do tego odcienia ale z czasem nawet go polubiłam.
Na stronie Eveline Cosmetics znajdziemy 6 odcieni tej oto pomadki.
Od początku byłam strasznie na NIE dla tej pomadki. Poza odcieniem nie spodobało mi się, że jest matowa. No cóż lubię jak mi się usta świecą :)


Ale mimo wszystko przełamałam swoje opory i zaczęłam używać pomadkę. Po jakimś czasie zaczęła mi się podobać. Kolor był na ustach naprawdę intensywny. Bardzo fajnie i bezproblemowo pomadka nakłada się na usta. Utrzymuje się na ustach około 4 - 5 godzin.
A tak prezentuje się na ustach. 


Nakładam na pomadkę olejek do ust, o którym pisałam tu >klik< aby jednak te moje usta nie były aż tak matowe.
Dodam na koniec jeszcze, że pomadka zawiera witaminę A, E i F. 
Pomadkę kupicie w cenie 14,99zł tu >klik<


https://www.eveline.eu/
 

Lubicie pomadki matowe? Jak wam się podoba mój odcień?

29 komentarzy:

  1. mam ją ale kolorek to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też na początku nie ale przyzwyczaiłam się do koloru.

      Usuń
  2. odważny kolorek ale jak najbardziej ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intensywny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie mój kolor, ale na Twoich ustach wyglada bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek piękny jest i wyrazisty a takie lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę pomadkę mimo jej intensywnego koloru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor intensywny, ale bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam produkty do ust, a w szczególności błyszczyki, ale wolę jaśniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ust wcale nie maluje, ale kolor mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) ja maluję ale moja kolekcja to 3 produkty do ust i wystarczy mi to :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie właśnie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny, ciekawe jak bym w takim wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor raczej dla brunetki, czyli nie dla mnie, ale podoba mi się. Też mam niewiele pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem blondynka również wyglądałaby bardzo ładnie z takim kolorem na ustach :)

      Usuń
  13. Kolor rzeczywiście intensywny, moja Ola takie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Dziękujemy, że przekonałaś się do pomadki i stosujesz z powodzeniem! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :)
Każdego z komentujących odwiedzę na pewno :)